Λαμπιτσες - λαμπομετρα?!- τα αυτια και τα χερια μου

Re: Απάντηση: Λαμπιτσες - λαμπομετρα?!- τα αυτια και τα χερια μου

κοίτα να δεις που θα συμφωνησω μαζι σου κ. Στεφανιδη.
Προσωπικά θα συμφωνούσα με οποιονδήποτε που είχε δίκαιο. Μακρυά οι προκαταλήψεις, δεν προάγουν, δεν οφελούν κανένα.
Έστω και αν συμφωνείς μόνο εδώ καλό κάνει.
Μπορεί κάποιος να διαφωνεί και αυτό επίσης είναι θετικό.
Φαντάσου μια μεγάλη παράγραφος στον πρόλογο του βιβλίου που τώρα γράφω στηρίζεται σε διαφωνία με κάποιον συνομιλητή του κλαμπ. Του είμαι ευγνώμων, άσχετα αν τα κίνητρά του δεν ήταν καλά. Δηλαδή δεν διαφωνούσε γιατί είχε άλλη [σεβαστή] άποψη, αλλά για λόγους που αυτός γνωρίζει.Λ.Σ.

και εχετε δικιο γιατι ακομα και μεσω μιας διαφωνιας κατι εχεις να μαθεις απο τον συνφορουμιτη σου.

και εχετε δικιο γιατι ακομα και μεσω μιας διαφωνιας κατι εχεις να μαθεις απο τον συνφορουμιτη σου.
Ακριβώς. Φτάνει να μην διαφωνούμε απλά για να διαφωνούμε. Λ.Σ.

Απάντηση: Re: Λαμπιτσες - λαμπομετρα?!- τα αυτια και τα χερια μου

Καποιοι εδω μεσα την εχουν δει πολυ καπως τελευταια και εχει γινει εκνευριστικο. Ο καθενας ειναι ελευθερος να λεει την αποψη του...νομιζω.
Χωρις να δινει διαπιστευτηρια εμπειριας.....και φρονηματων.

Φίλε theochrs αν κατάλαβα καλά από τα λεγόμενα του Μιχάλη έχεις LAMM.

Άρα μιλάς σε θεωρητικό επίπεδο για να γίνεται κουβέντα.

Γιατί για αλλαγή δεν ''παίζει'' φυσικά.

Η λάμ πα έχει τους θιασώτες της και τους εχθρούς της...

Το θέμα είναι να σου αρέσει αυτό που ακούς και όχι να σου αρέσει αυτό που λένε οι άλλοι για το στερεοφωνικό σου.

Το κατσαβίδι και το πολύμετρο δεν είναι κάτι που θα το έχεις μόνιμα στο χέρι αλλά που και που θα το χρειάζεσαι (μια φορά στους 2-3 μήνες περίπου).

Δεν πρόκειται να πάρεις ήχο λάμπας αλλάζοντας μόνο το καλώδιο όπως δεν πρόκειται να πάρεις την επιτάχυνση της ferrari αλλάζοντας ζαντολάστιχα στο φιατάκι...
Ένα εφέ μπορείς να το πάρεις, το οποίο δεν θα πλησιάζει καν το εφέ που κάνουν οι τρίπαθοι από μόνοι τους.

Μη φοβού κι όρμα.Αξίζει τον κόπο...