Καλησπερα φιλοι.Τον Σεπτεμβρη καταφερα κ εστειλα την τηλεοραση στο service με καινουριο προλημα απο αυτο που ειχα περιγραψει πιο πανω.Καποιες στιγμες μεσα στη μερα η τηλεοραση μαυριζει απο εικονα κ χανεται ο ηχος για λιγα δευτερολεπτα κ μετα επανερχεται.Η τηλεοραση επεστραφη χωρις να εχει επισκευαστει καθως μου ειπαν πως μετα απο εντατικο ελεγχο δεν βρεθηκε τιποτα, της εκαναν αναβαθμιση στο firmware κ ολα καλα.(γιαυτους δηλαδη γιατι για μενα το προβλημα δε λυθηκε).Eιπα οκ παει στο καλο κ αν τυχαινει καποιες φορες να κλεινει αφου λενε αυτοι οτι ειναι h Tv ειναι ενταξει ειμαι καλυμμενος.Οταν εβαλα την τηλεοραση σπιτι μου κ δυστυχως δεν ημουν μπροστα την ωρα της παραδοσης, διαπιστωσα προβλημα στον ηχο.Την επομενη κιολας μερα καλεσα στο service tου Μανωλοπουλου να τους αναφερω το προβλημα κ αυτοι με παρεπεμψαν στην lg για να ξαναγινει η διαδικασια απο την αρχη.Εγω λοιπον κ αφου ειχα ειδοποιησει τους τεχνικους πως προεκυψε κ αλλο θεμα προφανως με δικη τους υπαιτιοτητα(νομιζα πως ειχε καταγραφει στα αρχεια του μανωλοπουλου αυτο αλλα τζιφος), εμεινα απραγος κ δεν καλεσα την εξυπηρετηση πελατων της lg εκ νεου. Δυστυχως εκεινο το χρονικο διαστημα δε μπρουσα να αφησω την οικογενεια χωρις τηλεοραση στο σπιτι μιας κ υπηρχαν μαζεμενοι αγωνες πρωταθληματος.Για κακη μου τυχη στο χρονικο διαστημα που μεσολαβησε εληξε η εγγυηση.18 Νοεμβριου ενημερωσα ενω η εγγυηση ειχε ληξει στις 4 του μηνα.Η απαντηση λοιπον που ελαβα εχτες(6 μερες καθυστηερηση) ειναι πως για οποιο τσεκ ή επισκευη γινει στην τηλεοραση απο εδω κ περα πρεπει να χρεωθω κανονικα.Προφανως κ αναγωριζω τη δικια μου ευθυνη που δε φροντισα εγκαιρως να τους ενημερωσω αλλα ρε παιδια στην περιπτωση που η εγγυηση εληγε 4 νοεμβριου κ εγω παραλαμβανα την τηλεοραση στις 3 του μηνα το βραδυ κ ηταν πχ Παρασκευη παλι εκτος εγγυησης (δλδ Δευτερα) δε θα τους ενημερωνα?Ειναι δυνατον να μην υπαρχει μια δικλιδα ασφαλειας σε αυτα τα θεματα;Εγω χτυπα ξυλο μπορει να ημουν στο νοσοκομειο η στο εξωτερικο.Κ στο κατω κατω τι σοι βλαβη ειναι αυτη ποy παρουσιαζεται ενα μηνα μετα απο τον ελεγχο κ την αναβαθμιση με καινουριο firmware;
Σημερα 23 νοεμβριου ξαναμιλησα με την lg σε εντονοτερους τονους αλλα η απαντηση που πηρα ηταν ουσιαστικα "εμας μας καλυπτει ο νομος πηγαινετε κ κοψτε το λαιμο σας." Απευθυνθηκα στο ΙΝΚΑ αλλα κ αυτοι μου ειπαν πως δυστυχως εφοσον δεν εχει καταγραφει το προβλημα τουλαχιστον στο servicε του Μανωλοπουλου τη μερα που τους καλεσα κ ηταν εντος εγγυσης, εχω τα χερια μου δεμενα. Ουσιαστικα δε μπορω να κανω τπτ αλλο παρα μονο να ζητησω αστικες ευθυνες κανοντας αγωγες κλπ πραγμα που στην τελικη δε συμφερει κανεναν.
Αποδειξη πως δεν υπαρχει καμμια ευαισθησια κ δεν εγινε καμμια προσπαθεια λυσεως του προβληματος εκ μερους της lg, ειναι πως μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον υπευθυνο service του Μανωλοπουλου προθυμοποιηθηκε αν μη τι αλλο να την ελεγξει δωρεαν (αφου ομως την παω εγω εκει ωστε να μην υπαρχουν τα εξοδα παραλαβης- παραδοσης) κ αν διαπιστωθει λαθος δικο τους, να αναλαβουν στο βαθμο του δυνατου την ευθυνη.
Aυτο που θελω απο την παρεα εδω μεσα ειναι μου προτεινετε τι αλλο μπορω να κανω κ να συζητησουμε για παρομοιες εμπειριες.
Τι μπορει να εχει παθει η τηλεοραση που μαυριζει μονη της κ δεν μπορουν να το βρουν στο service?Tι στο καλο μπορει να χαλασε απο εκεινο το σημειο μεχρι να μπει στο ρευμα κ να παρυσιασει προβλημα στον ηχο;Σοβαρα ρε παιδια εχω στεναχωρηθει απιστευτα για μια τηλεοραση που ακομα την πληρωνω.
Ευχαριστω για την προσοχη.
Παρης