LG: Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών

papasouzakias

Supreme Member
13 May 2009
4,519
H LG Electronics Ελλάς προχώρησε στη δημιουργία του LGhere4U, μιας σύγχρονης υπηρεσίας after sales support που είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

Ειδικότερα, οι πελάτες της LG απολαμβάνουν άμεση εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τις συσκευές τους, καλώντας στο κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας στο 801 11 200 900 από σταθερό και 210 48 00 564 από κινητό τηλέφωνο.

Tα προνόμια της νέας υπηρεσίας LGhere4U είναι διαθέσιμα σε όλους τους καταναλωτές που διαθέτουν κινητά, κλιματιστικά, οικιακές συσκευές, συστήματα ήχου και εικόνας και οθόνες Η/Υ της LG.

Για κάθε κατηγορία προϊόντων, η υπηρεσία after sales support LGhere4U περιλαμβάνει:


Κινητά τηλέφωνα

  • Δωρεάν παραλαβή και παράδοση της συσκευής σε περίπτωση βλάβης
  • Διεκπεραίωση της επισκευής σε 4 εργάσιμες ημέρες.
Οικιακές συσκευές
  • 10 χρόνια εγγύηση στους συμπιεστές λειτουργίας linear compressor και στο μοτέρ direct drive για ψυγεία και πλυντήρια
  • 5 χρόνια εγγύηση στο συμπιεστή της εξωτερικής μονάδας κλιματιστικού
  • Δυνατότητα παροχής ψυγείου ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή
Συσκευές εικόνας και ήχου
  • Εγγύηση 0 pixel για τηλεοράσεις LCD 42” και άνω
  • Δυνατότητα παροχής τηλεόρασης 32” ως συσκευή δανεισμού για όσο διαρκεί η επισκευή.
Οθόνες Η/Υ
  • Εγγύηση 0 pixel για οθόνες 15”-24”
  • Αντικατάσταση οθόνης με καινούργια ή πλήρως ανακατασκευασμένη σε περίπτωση βλάβης
Παράλληλα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr/support οι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες και οδηγίες για τις λειτουργίες των LG συσκευών και τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις λογισμικού για τις οθόνες Η/Υ, τα κινητά, και τα συστήματα ήχου και εικόνας. Η ιστοσελίδα υποστήριξης, παρέχει επίσης τη δυνατότητα επικοινωνίας με εκπρόσωπο της LG Electronics Ελλάς μέσω email ή live chat