Λήψεις στα 1600 iso με DSLR

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Πριν μερικές μέρες βρέθηκα με τον Ηλία τον Γιαρίμη στο Mediamarkt. Kάναμε μερικές λήψεις με τις DSLR του καταστήματος σε 1600 iso με τα φώτα του καταστήματος. Δείτε πώς συμπεριφέρονται στα σκοτεινά και στα φωτεινά σημεία της εικόνας. Το πρώτο καρέ είναι η πλήρης λήψη και το δεύτερο crop σε 100%. Δεν έχει γίνει καμιά επεξεργασία παρά μόνο crop και συμπίεση. Aπευθείας Jpg.

Ξεκινάμε με PENTAX K200D.
στην πρώτη λήψη έχουμε F8, 1/45, και στη δεύτερη F8 1/15.
 

Attachments

  • IMGP5649_1.jpg
    IMGP5649_1.jpg
    159.6 KB · Views: 45
  • IMGP5649_2.jpg
    IMGP5649_2.jpg
    105.6 KB · Views: 42
  • IMGP5650_1.jpg
    IMGP5650_1.jpg
    144.8 KB · Views: 29
  • IMGP5650_2.jpg
    IMGP5650_2.jpg
    116.6 KB · Views: 30
Last edited:
1600 iso με PENTAX K200D συνέχεια

Η πρώτη είναι με F6,7 1/45 και η δεύτερη F6,7 1/15.
 

Attachments

  • IMGP5652_2.jpg
    IMGP5652_2.jpg
    92.1 KB · Views: 13
  • IMGP5652_1.jpg
    IMGP5652_1.jpg
    137.8 KB · Views: 10
  • IMGP5651_2.jpg
    IMGP5651_2.jpg
    106.7 KB · Views: 16
  • IMGP5651_1.jpg
    IMGP5651_1.jpg
    138.4 KB · Views: 16
Λήψεις στα 1600 iso με PENTAX K20D

PENTAX K20D στα 1600 ισο με f5,6 1/90 οι πρώτες (αρχική λήψη και crop 100%) και το ίδιο και στις δεύτερες
 

Attachments

  • IMGP0002_2.jpg
    IMGP0002_2.jpg
    141.5 KB · Views: 9
  • IMGP0002_1.jpg
    IMGP0002_1.jpg
    148.9 KB · Views: 6
  • IMGP0001_2.jpg
    IMGP0001_2.jpg
    118.9 KB · Views: 12
  • IMGP0001_7.jpg
    IMGP0001_7.jpg
    150.4 KB · Views: 10
PENTAX K20 D στα 1600 iso (συνέχεια)

και εδώ έχουμε 1600 Iso και f5,6 και 1/60 (η ταχύτητα ήταν μειωμένη). Κι έδώ είναι jpgs κατευθείαν από τη μηχανή χωρίς καμιά επεξεργασία. Σύστημα σταθεροποίησης off.
 

Attachments

  • IMGP0003_1.jpg
    IMGP0003_1.jpg
    157 KB · Views: 11
  • IMGP0003_2.jpg
    IMGP0003_2.jpg
    162.4 KB · Views: 12
Re: Απάντηση: Λήψεις στα 1600 iso με DSLR

Bλάση έχει VR η συγκεκριμένη; Διακρίνω λίγο κραδασμό στο πρώτο crop στο "sandisk"


To IS ήταν στο off. Μου φαίνεται φυσικό να έχει κραδασμό. Ο κύριος λόγος ήταν ότι πάλευα με το λουρί με το οποίο ήταν δεμένη η μηχανή και επίσης ότι με ενδιέφερε η επίδοση στα ψηλά iso κι όχι η ευκρίνεια.
 
CANON 450D στα 1600 Iso.

Ki εδώ η ίδια κατάσταση. 1600 iso στο χέρι με τον φακό του κιτ και f6.3 1/125 και στις δυο περιπτώσεις. Απευθείας jpgs.
 

Attachments

  • IMG_0005_2.jpg
    IMG_0005_2.jpg
    112.3 KB · Views: 11
  • IMG_0005_1.jpg
    IMG_0005_1.jpg
    114.7 KB · Views: 10
  • IMG_0006_2.jpg
    IMG_0006_2.jpg
    104.7 KB · Views: 11
  • IMG_0006_1.jpg
    IMG_0006_1.jpg
    120.2 KB · Views: 10
NIKON D80 στα 1600 iso

NIKON D80 με τον κιτ φακό 18-135 στα 1600 iso. f6.3 και 1/40 στην πρώτη και 1/30 στη δεύτερη. Εδώ όμως έχουμε μια βασική διαφορά. Η μηχανή τράβηξε σε nef και μετά έγινε η μετατροπή σε jpgs χωρίς συμπίεση μέσω του nikon capture nx (άρα δεν έγινε καμιά απολύτως συμπίεση θορύβου ούτε μέσω της μηχανής είτε μέσω του raw converter αφού τον έχω ρυθμίσει στο 0.
 

Attachments

  • DSC_0001_2.jpg
    DSC_0001_2.jpg
    139.2 KB · Views: 25
  • DSC_0002_2.jpg
    DSC_0002_2.jpg
    148.9 KB · Views: 22
Mηπως θα ηταν ευκολο να μας αναλυετε κιολας το αποτελεσμα τι προβλημα φαινεται στην καθε φωτο και που να εστιασουμε την προσοχη να το παρατηρησουμε;
Δεν ξερω αν ειναι κι αλλοι σαν εμενα αλλα δεν μπορω να καταλαβω αν υπαρχει καπου προβλημα και που πρεπει να κοιταξω για να το δω.
Ευχαριστω παντως γιατι οσα εχω μαθει απο σας σε 3 μηνες δεν θα τα μαθαινα μονος μου ουτε σε 3 χρονια.
 
Σχόλια δεν θα ήθελα να κάνω για την κάθε μηχανή χωριστά. Μου φαίνεται ότι όλες έχουν εξαιρετική επίδοση. Θα πρότεινα να δείτε για θόρυβο (που φαίνεται ως γρέζι ή ως νόθο, δηλ. διαφορετικό χρώμα είτε στα σκοτεινά σημεία (μαύρο), είτε στα φωτεινά (λευκό).
 
Να παρατηρήσω μόνο Βλάση πως οι φωτιστικές συνθήκες των δοκιμών φαίνονται να κυμάνθηκαν μεταξύ 7 και 8 EV, όχι ιδιαίτερα δύσκολες για να αποκαλυφθούν οι αδυναμίες των μηχανών. Σε τέτοιες συνθήκες μπορούμε να φωτογραφίζουμε με λίγο πιο ανοικτό διάφραγμα (f4) και και ταχύτητες 1/45-1/60 σε iso400, δεν υπάρχει πάντα λόγος για να ανεβάσουμε τόσο πολύ την ευαισθησία. Νομίζω ήθελε συνθήκες 3-4 EV παρακάτω ώστε να ερθουν οι μηχανές σε πραγματικά ζόρια και να φανεί πόσο βρώμικο 1600iso βγάζουν.
 
Να παρατηρήσω μόνο Βλάση πως οι φωτιστικές συνθήκες των δοκιμών φαίνονται να κυμάνθηκαν μεταξύ 7 και 8 EV, όχι ιδιαίτερα δύσκολες για να αποκαλυφθούν οι αδυναμίες των μηχανών. Σε τέτοιες συνθήκες μπορούμε να φωτογραφίζουμε με λίγο πιο ανοικτό διάφραγμα (f4) και και ταχύτητες 1/45-1/60 σε iso400, δεν υπάρχει πάντα λόγος για να ανεβάσουμε τόσο πολύ την ευαισθησία. Νομίζω ήθελε συνθήκες 3-4 EV παρακάτω ώστε να ερθουν οι μηχανές σε πραγματικά ζόρια και να φανεί πόσο βρώμικο 1600iso βγάζουν.

Αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να μου διευκρινίσετε. Περισσότερος θόρυβος δεν εμφανίζεται υπο χαμηλό φως, όπου και καταφεύγουμε σε ανέβασμα του iso για να κρατήσουμε τις ταχύτητες σε κανονικά επίπεδα;
 
Να παρατηρήσω μόνο Βλάση πως οι φωτιστικές συνθήκες των δοκιμών φαίνονται να κυμάνθηκαν μεταξύ 7 και 8 EV, όχι ιδιαίτερα δύσκολες για να αποκαλυφθούν οι αδυναμίες των μηχανών. Σε τέτοιες συνθήκες μπορούμε να φωτογραφίζουμε με λίγο πιο ανοικτό διάφραγμα (f4) και και ταχύτητες 1/45-1/60 σε iso400, δεν υπάρχει πάντα λόγος για να ανεβάσουμε τόσο πολύ την ευαισθησία. Νομίζω ήθελε συνθήκες 3-4 EV παρακάτω ώστε να ερθουν οι μηχανές σε πραγματικά ζόρια και να φανεί πόσο βρώμικο 1600iso βγάζουν.

Mάλλον στο 6-7 ήταν, αλλά όπως βλέπεις δεν μπορούσα να βρω κάτι πιο κατάλληλο γι αυτό και προσπάθησα να τραβήξω Α/Μ ώστε να γίνει φανερός (όσο μπορεί) ο όποιος θόρυβος.