MAGICO

Τη φυσικοτητα των οργανων πιστευω, πως μονο μια σωστη υλοποιηση ξυλινης καμπινας μπορει να αποδωσει.
 
Προσωπικα δεν κρινω την μεθοδο αλλα το αποτελεσμα.

Παρολαυτα, πολυ λιγα ηχεια ακολουθουν αυτη την λογικη του "παλλομενου ξυλου" πισω απο τον σχεδιασμο τους. Κανα δυο εγγλεζοι και ενας αυστριακος μου ερχονται στο μυαλο. Οι περισσοτερες ξυλινες καμπινες στην πραγματικοτητα προσπαθουν να εξαλειψουν τις δονησεις.. Η B&W στην κορυφαια της σειρα πχ, ναι μεν εχει ξυλο αλλα ειναι απο τις πιο νεκρες καμπινες της αγορας. Πολλοι αλλοι χρησιμοποιουν ρητινες για να το πετυχουν (Wilson, Rockport, Estelon to name a few).

Ποια ηχεια εχεις στο μυαλο σου που αποδιδουν την φυσικοτητα των οργανων μεσω ξυλινων καμπινων?
 
Ολα τα υλικα καμπινας εχουν τα resonances τους αλλα σε διαφορετικες συχνοτητες.
Αν ο κατασκευαστης καταφερει με διαφορες μεθοδους να τα ελεγξει καλως .
Λεμε μεθοδους διοτι για καθε υλικο η μεθοδος ελεγχου των resonances ασφαλως διαφερει.
Καλες υλοποιησεις υπαρχουν και με ξυλινες καμπινες και αλλα υλικα.
 
Θυμάστε τα παλιά αλουμινένια Celestion; Ή έχετε ακούσει τα σύγχρονα αλουμινένεια (καμπίνα+μεγάφωνα+βάση) Elac; Μια χαρά παίζει και το αλουμίνιο, γιατί τα σωστά είναι κυψελιδωτά (honeycomb) κι όχι φύλλα.
 
Θυμάστε τα παλιά αλουμινένια Celestion; Ή έχετε ακούσει τα σύγχρονα αλουμινένεια (καμπίνα+μεγάφωνα+βάση) Elac; Μια χαρά παίζει και το αλουμίνιο, γιατί τα σωστά είναι κυψελιδωτά (honeycomb) κι όχι φύλλα.

Ναι το celestion sl-600 (& system 6000 με τα subs) ηταν με κυψελες .Ωραια ηχεια,αλλα και τα sl-6 με τις ξυλινες καμπινες ειχαν τους fans τους.
 
Το πόσο "ακούγεται" η καμπίνα είναι η μία όψη του νομίσματος.

Η άλλη, είναι πόση ενέργεια ανακλά πίσω στις μονάδες -ή πόσο επηρεάζει την λειτουργία τους-.

Καλή χρονιά σε όλους!
 
Το πόσο "ακούγεται" η καμπίνα είναι η μία όψη του νομίσματος.

Η άλλη, είναι πόση ενέργεια ανακλά πίσω στις μονάδες -ή πόσο επηρεάζει την λειτουργία τους-.

Καλή χρονιά σε όλους!
Καμπίνα από αλουμίνιο, ή άλλο σχετικό υλικό καλυμμένο με ηχοαπορροφητικό υλικό εσωτερικά και εξωτερικά θα ήθελα να δω.

Επίσης καμπίνες από μάρμαρο, γρανίτη, ή τσιμέντο (οπλισμένο σκυρόδεμα) που έχουμε μπόλικο στην Ελλάδα. Φυσικά και πάλι καλυμμένο με ηχοαπορροφητικό υλικό εσωτερικά κι' εξωτερικά.

Πως σου φαίνονται οι τρελλές ιδέες μου; :bsanta:
 
Καμπίνα από αλουμίνιο, ή άλλο σχετικό υλικό καλυμμένο με ηχοαπορροφητικό υλικό εσωτερικά και εξωτερικά θα ήθελα να δω.

Επίσης καμπίνες από μάρμαρο, γρανίτη, ή τσιμέντο (οπλισμένο σκυρόδεμα) που έχουμε μπόλικο στην Ελλάδα. Φυσικά και πάλι καλυμμένο με ηχοαπορροφητικό υλικό εσωτερικά κι' εξωτερικά.

Πως σου φαίνονται οι τρελλές ιδέες μου; :bsanta:

Δεν είναι καθόλου τρελές. Από τη λίγη ακουστική που έκανα, είναι γνωστό ότι θεωρητικά η καλύτερη καμπίνα για ηχεία όπου θέλουμε να είναι εντελώς άκαμπτη και στιβαρή θα ήταν κατασκευασμένη από μπετόν αρμέ.

Εκτός και αν ο κατασκευαστής επιλέγει η καμπίνα του ηχείου να συντονίζεται λειτουργώντας ως μουσικό όργανο, όπως κάνει λόγου χάρη η Bosendorfer.

Πλάκα πλάκα πάντως μήπως να φώναζα κανά καλουπατζή να χτίσω 2 δαπέδου με κανά δυο 12-ιντσα πάνω και να γίνει κόλαση στο σπίτι.
 
Ξέρω ότι αυτές οι ιδέες, αν και φαίνονται εξωφρενικές, έχουν λογική βάση.
Όμως θα ήθελα να έχω εμπεριστατωμένη άποψη από κάποιο κατασκευαστή.
Τουλάχιστον από τους κατασκευαστές που τυχαίνει να είναι και φίλοι μας εδώ στο forum... :7612:
 
Μα υπαρχουν σχεδον ολα τα παραπανω σε εμπορικα ηχεια.

τσιμεντο..κουκλια απο εμφανιση

μαρμαρο

Το νημα βεβαια εχει ξεφυγει αρκετα, μας βλεπω για ενα νεο με θεμα τα υλικα στις καμπινες.
 
Εντάξει η ακαμψία της καμπίνας. Ο Πρόεδρος όμως μίλησε και για την ανάκλαση της ενέργειας πίσω στο μεγάφωνο. Εκεί τι λέμε οεο;
Καλή Χρονιά ​σ'όλους σας