martin logan motion 4 βοήθεια!!!

lxar1979

New member
27 February 2011
8
Καλησπέρα.Είμαι ένας παντελώς άσχετος από ήχο πρακτικά μια και δεν μπορούσα να αποκτήσω κάτι αξιοπρεπές,που απλώς διαβάζει αρκετά στο θέμα καλός ήχος.
Έχω έναν ηλ.υπολογιστή imac 27 ιντσών στο δωμάτιο μου ως media center,tv και γενικώς κάνω τα πάντα με αυτόν.Ως ηχεία έχω τα Harman Kardon soundsticks II από τα οποία είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος.Σκέφτομαι να αναβαθμίσω ηχητικά το σύστημά μου και από πλευράς κάρτας ήχου και ηχείων.Με αρκετό διάβασμα κατέληξα στη λύση dac-tube amplifier, μάλλον το fatman trinity και ηχεία ίσως τα martin logan motion 4 (από μικρός διάβαζα στο περιοδικό high tech με δέος για τα ηλεκτροστατικά της ML)
θα ήθελα να ακούσω προτάσεις, κριτικές, αντιπροτάσεις και γενικώς τί θα πρεπε να ψάξω για ένα προσιτό σύστημα 2 ηχείων, με δυνατότητα στο μέλλον προσθήκης ενός subwoofer. O fatman trinity έχει έξοδο για subwoofer.

Το μέλλον είναι τα αρχεία υψηλής ανάλυσης και απ' όσο ξέρω το Fatman δεν τα υποστηρίζει. Στη θέση σου θα κοίταζα για ένα DAC που να δέχεται 24/96 από USB και θα το συμπλήρωνα με ένα ζευγάρι ενεργά ηχεία βιβλιοθήκης.

Ευχαριστώ για την απάντηση.Δεν θέλω ενεργά ηχεία.Επειδή πρώτη φορά ακούω τον όρο, τί ακριβώς είναι τα "αρχεία υψηλής ανάλυσης" ;

Το μέλλον είναι τα αρχεία υψηλής ανάλυσης και απ' όσο ξέρω το Fatman δεν τα υποστηρίζει. Στη θέση σου θα κοίταζα για ένα DAC που να δέχεται 24/96 από USB και θα το συμπλήρωνα με ένα ζευγάρι ενεργά ηχεία βιβλιοθήκης.

+1

Ευχαριστώ για την απάντηση.Δεν θέλω ενεργά ηχεία.Επειδή πρώτη φορά ακούω τον όρο, τί ακριβώς είναι τα "αρχεία υψηλής ανάλυσης" ;

Οτιδήποτε είναι πάνω από τις προδιαγραφές του CD δηλαδή 16bit/44.1Khz. 24/96 για παράδειγμα που λέει ο φίλος παραπάνω.

Τα Motion 4 σκέτα χωρίς sub δύσκολα θα σε καλύψουν... .

λίγο αργότερα προβλέπεται η αγορά ενός subwoofer.
Προτάσεις για ενισχυτή με dac?Kάτι προσιτό βέβαια αν έχει κανείς να προτείνει