Μαύρη οθόνη σε ολοκαίνουρια SONY 50w705

griper

New member
25 January 2015
23
Καλησπέρα, μόλις αγόρασα την Sony 50w705. Τη σύνδεση και όταν την άνοιξα μου έδειχνε μαύρη οθόνη. Περίμενα πάνω από 10 λεπτά αλλά τίποτα.

Δοκίμασα και σε άλλη πρίζα,έλεγξα αν κουμπώνουν καλά τα καλώδια τροφοδοσίας,όλα οκ.

Όταν πατάς από το On/off για να ανοίξει,αναβοσβήνει η λυχνία που δείχνει ότι ανταποκρινεται το τηλεχειρηστηριο, και μένει σταθερά αναμονή.αν πατήσεις κάποιο κουμπί τότε αναβοσβήνει για λίγο.

Αλλά δεν δείχνει την στην οθόνη.επίσης όταν ανοίγει μερικές φορές,όχι πάντα,ακούγεται ένας ήχος όπως όταν είχε χιόνια σε παλιές τηλεορασεις.

Παρατήρησα ότι όταν την κλείνω από το On/off δείχνει για κλασματα του δευτερόλεπτο την οθόνη έναρξης....welcome κτλ.

Τι μπορεί να φτάσει;θα την πάω Δευτέρα πίσω στο κατάστημα.
 
Από την περιγραφή σου φαίνεται ότι δεν έχεις ρυθμίσει τα κανάλια. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά δεν το αναφέρεις. Φαίνεται σαν να είναι ok η tv, καθώς αλλάζει κανάλια αλλά δεν βρίσκει σήμα. Κάπου στο μενού θα βρεις την επιλογή ρύθμιση καναλιών, ή εγκατάσταση ή κάτι τέτοιο. Συγνώμη αν το έχεις κάνει ήδη απλά δεν είδα να το αναφέρεις.
 
Από την περιγραφή σου φαίνεται ότι δεν έχεις ρυθμίσει τα κανάλια. Δεν ξέρω αν το έκανες αλλά δεν το αναφέρεις. Φαίνεται σαν να είναι ok η tv, καθώς αλλάζει κανάλια αλλά δεν βρίσκει σήμα. Κάπου στο μενού θα βρεις την επιλογή ρύθμιση καναλιών, ή εγκατάσταση ή κάτι τέτοιο. Συγνώμη αν το έχεις κάνει ήδη απλά δεν είδα να το αναφέρεις.

Δεν μου εμφανίζει τπτ,ούτε το μενού για ρυθμίσεις.επομένως ούτε τον συντονισμό μπορώ να τον κάνω αφού δεν βλέπω το μενού.
 
Λοιπόν, η τηλεόραση γύρισε στο κατάστημα την 3η μέρα του DOA λόγω ΣΚ. Ευγενικοί μου είπαν πως θα ελεγχθεί επιτόπου κ αν όντως έχει πρόβλημα θα αντικατασταθει.

Ευτυχώς η tv δεν άνοιγε καν,δεν ήταν clouding,banding να αρχίσουμε να μαλώνουμε.

Βεβαιώσου τη βλαβη και μου λέει ο υπάλληλος θα την αντικαταστησουμε. Έλα ντε που ήταν το τελευταίο κομμάτι,δεν μπορούσαν να φέρουν από άλλη πόλη κ μου είπαν ότι δεν θα το ξαναπρομηθευτουν.

Οπότε μου λέει ο έξυπνος,πάρε την εκθεσιακη. Του λέω πλάκα μου κάνεις; Και μου τη δίνεις κ στην ίδια τιμή; Δεν υπάρχει περίπτωση. Οπότε μου λέει θα βρούμε άλλη στα ίδια χρήματα. Ώπα, έψαχνα 6μηνες,κατέληξα σε αυτό το μοντέλο σε αυτή τη μάρκα για διάφορους λόγους. Δεν με ενδιαφέρει άλλη εταιρία. Αν θέλεις παίρνω το αμέσως καλύτερο μοντέλο χωρίς να πληρώσω τπτ παραπάνω. Μου λέει αυτό δεν γινεται. Οκ, οπότε αδιέξοδο,άρα μου επιστρέφετε τα χρήματα.

Εκεί πετάγεται και μου λέει αυτό δεν γινεται, αν θέλεις μόνο θα σου δώσω μια δωροεπιταγη. Εκεί είναι που τον ενημερώνω ότι ο νόμος κ η πολιτική της εταιρίας του αναφέρουν ρητά ότι αν ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατασταση του ελαττωματικου προϊόντος,του επιστρέφονται τα χρήματα.

Μου είπε ότι πρέπει να ρωτήσει τον διευθυντή και όταν επέστρεψε μου είπε να περάσω από το ταμείο να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

Πήγα απόλυτα προετοιμασμενος,με εκτυπώμενα χαρτιά από τα άρθρα του νομού κ την πολιτική επιστροφής της εταιρίας τους.

Είχα τα τηλ. Από γενική γραμματεία καταναλωτή,ΙΝΚΑ, συνήγορο του καταναλωτή, αλλά τον άφησα στην αρχή να δω πως θα το πάει το παιχνίδι.

Ξαναδιαβάστε πιο πάνω να καταλάβετε τη στρατηγική τους.

Ενημερωθείτε για τα δικαιώματα μας ως καταναλωτές,έχουμε πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε.

Και ξανά στο ταξίδι αναζήτησης tv...

Ευτυχώς τελείωσε άμεσα το θέμα γιατί φοβόμουν διάφορα σενάρια.