Media Player σε συνδυασμό με Panasonic TX-P42G30E

ultimatum

Established Member
21 February 2011
276
Έχοντας εδώ και κάποιο διάστημα την παραπάνω τηλεόραση (αν και κατά τα άλλα πολύ καλή),
διαπίστωσα ότι ο ενσωματωμένος media player που διαθέτει δεν υποστηρίζει όλα τα αρχεία,
οπότε είμαι σε αναζήτηση ενός player σε λογική τιμή...

Είμαι πραγματικά αρχάριος στο συγκεκριμένο θέμα και νομίζω πως έχω ψιλοχαθεί με τις ορολογίες και τις συντμήσεις, αλλά από αυτά που διάβασα στο φόρουμ κατάλαβα πως είναι προτιμότερη μία συσκευή που να εγκαθιστώ εγώ τον σκληρό δίσκο από τις άλλες που είναι "all in one" χωρίς τη δυνατότητα αναβάθμισης.
Όπως είναι φυσικό θα ήθελα την καλύτερη δυνατή συμβατότητα με είδη αρχείων και υπότιτλους, την πιο εύκολη αναβάθμιση και λίγο πολύ αυτά που επιζητά κάποιος φυσιολογικός χρήστης.

Αναμένω με αγωνία τις προτάσεις σας μήπως και τα ξεδιαλύνω στο μυαλό μου,
αλλά ώς νέος στο σπόρ δεν μπορώ να προσδιορίσω ακριβώς την τιμή και μάλλον θα εξαρτηθεί από τις προτάσεις που θα γίνουν
(...προτιμότερο να κυμαίνεται στα πλαίσια του Δ.Ν.Τ. ... :smile:)

med400-τιμιο για τα λεφτα του και μια χαρα εικονα εχει

med400-τιμιο για τα λεφτα του και μια χαρα εικονα εχει

Απ'ότι είδα το συγκεκριμένο που μου προτείνεις δεν παίρνει σκληρό, ή κατάλαβα λάθος?

Εάν αντί του 400x εξετάζαμε την περίπτωση του 500x, πιστεύετε αξίζει τη χρηματική διαφορά ?
Εάν συγκεκριμενοποιήσουμε το ποσό στα ~150 , ποιό θα προτείνατε?

έχω την εντύπωση ότι το 500x έχει σταματήσει να βγαίνει και αντικαταστάθηκε με το 500χ2.
επίσης έχουν βγεί και τα 400χ2 και 450χ2 (2.5 δίσκο) αλλά ακόμη δεν έχουν έρθει ελλάδα.

έχω την εντύπωση ότι το 500x έχει σταματήσει να βγαίνει και αντικαταστάθηκε με το 500χ2.
επίσης έχουν βγεί και τα 400χ2 και 450χ2 (2.5 δίσκο) αλλά ακόμη δεν έχουν έρθει ελλάδα.

To x2 προφανώς σημαίνει ότι παίρνει 2 σκληρούς ? :blush:

Νομίζω πάντως πως οι 3,5" σκληροί είναι προτιμότεροι από τους 2,5", οπότε αναγκαστικά ψάχνουμε κάτι σε 3,5.