Μετάβαση σε ψηφιακό σήμα και ήδη υπάρχων εξοπλισμός

armadon

New member
26 May 2008
27
Ρόδος
Γεια σας!
Μένω Ρόδο και τώρα με την μετάβαση στο ψηφιακό σήμα, μου έχουν γεννηθεί κάποιες απορίες. Δεν είμαι και πολύ σχετικός, οπότε παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας.
Έχω μία υπέροχη Sony 40W4000 στην οποία είναι συνδεδεμένα ένα DVD-Recorder Sony RDR-HX680 και το Panasat 1010 της NOVA.
1) Το σήμα γίνεται ψηφιακό, ενώ το DVD-Recorder δεν έχει ψηφιακό δέκτη. Μέχρι τώρα έκανα τηλεοπτικές εγγραφές μέσω του αναλογικού σήματος. Τώρα προφανώς δε μπορώ. Άρα τί κάνω; Η τηλεόραση έχει αποκωδικοποιητή MPEG-4. Μπορώ να περάσω το αποκωδικοποιημένο σήμα από την τηλεόραση στο DVD-Recorder και να κάνω εγγραφές; Μήπως μπορώ να κάνω εγγραφές από τη NOVA και δεν το ξέρω; (είμαι άσχετος είπαμε)
2) Αν δεν γίνεται ούτε το ένα, ούτε το άλλο πρέπει να προμηθευτώ εξωτερικό αποκωδικοποιητή MPEG-4 π.χ. σαν τον Crystal Audio CDVB-HD; Γενικά μήπως είναι καλύτερη μία τέτοια λύση (π.χ. έχει καλύτερη εικόνα, περισσότερες δυνατότητες) από τον εσωτερικό αποκωδικοποιητή της τηλεόρασης;
Σας ευχαριστώ!

Στό δικό μου DVD/HDD Recorder Samsung HR-773 γίνεται.
Λογικά μέσω SCART μπορείς να γράφεις και ότι δείχνει η τηλεόρασή σου,άρα μη βιαστείς να γεμίσεις με νέα καλώδια και τηλεκοντρόλ το δωμάτιό σου.
Αρκεί να διαβάσεις το manual του DVD-Recorder για το πως θα επιλέξεις τη συγκεκριμένη είσοδο ...
Συνήθως το κυρίως SCART ονομάζεται AV1,το δευτερο AV2 και οι μπροστινές είσοδοι AV3.
Διάβασε όμως πρώτα,κάνε δοκιμές-βάλε άλλο κανάλι στην TV και άλλο στο Recorder για να δεις πιο εγγράφεται-και ότι χρειαστείς ρώτα :)

Last edited:
μπορεις να κανεις εγγραφες απο την νοβα (εννοειται αυτο)
συνδεοντας την εξοδο του δεκτη σε καποια εισοδο του recorder
ακομα και αν διακοψεις την νοβα
η τηλεοραση εχει σιγουρα line out(εδω εχει η δικια μου που ειναι εικοσαετιας)
μεσω του scart
αν δεν σου δουλεψει με το απλο σκαρτ που εχεις τωρα
αγορασε δυο ανταπτορες απο scart σε rca

υπαρχουν δυο τυποι
αυτος

Scart-Plug-To-6-Rca-Plug.jpg