Μια ενδιαφερουσα καλοκαιρινη ιστορια (για οσους δεν κανουν διακοπες)

Μια ωραια μερα, στις 16/07/2007 ειπα να κατηφορισω στο MALL , στο μαγαζι του Πλαισιου, προ αναζητηση πολυμηχανηματος για το νεο γραφειο που δημιουργησαμε καποιοι φιλοι στο Γερακα.

Εχοντας ( 20 χρονια) μια σχετικη εμπειρια με μηχανογραφησεις, πηγα στο σχετικο τμημα, οπου ειδα ενα HP 7210, το οποιο ταιριαζε με τις αναγκες του γραφειου. Πολυμηχανημα, με ethernet θυρα για δικτυακες εκτυπωσεις, και σε ωραια τιμη.....179 €. Βρισκω ενα πωλητη και τον ρωταω γιατι αυτη η τιμη σε ενα μηχανημα που ειναι συνηθως ακριβοτερο...

Η απαντηση αρκουντως λογικη...

-"Ειναι το μηχανημα που βλεπετε, ειναι το demo, πανω στον παγκο . Το δινουμε σε αυτη την τιμη διοτι το εχουμε προς επιδειξη"
-"Δεν εχει δουλεψει καθολου;"
-"Οχι"

Οντως, μετα απο εξεταση διεξοδικη και ενδελεχη, προεβην στην αγορα του μαζι με καποια εξτρα μελανια....

Μετα απο καποιες μερες, ηρθε η ωρα της εγκαταστασης στα νεα γραφεια. Μετα το σχετικο ξεπακεταρισμα, τοποθετηση, πηγα να το βαλω στην πριζα, να παρει το...ρευματακι του. Τοτε συνειδητοποιησα οτι ελειπε το τροφοδοτικο...
Τηλεφωνο στο Πλαισιο, οπου μου ειπαν να περασω να παρω ενα τροφοδοτικο...
Εκει, δεν ειχαν να μου δωσουν το δικο του αλλα μου εδωσαν το τροφοδοτικο ενος αλλου, το οποιο ειχε τα ιδια χαρακτηριστικα.
Τους ευχαριστησα, πισω στο γραφειο, τοποθετηση του τροφοδοτικου, ολα μια χαρα. Παω σπιτι μου....
[Ιntermission: Τσιπς, πατατακια, αναψυκτικα]

Μετα απο 3-4 μερες, ηρθε η ωρα της πρωτης αποστολης ενος ΦΑΞ. Παω να βαλω στον αυτοματο τροφοδοτη το Original, αλλα.... που ειναι ο οδηγος του χαρτιου? Ξανα ψαξιμο στη συσκευασια, ματαια. Τηλεφωνο στο Πλαισιο.

-Ξερετε, αγορασα το HP 7210 και ελειπε ο πλαστικος οδηγος τροφοδοτη.
-Μαλιστα, μισο λεπτο..... - Θα το παραγγειλουμε διοτι δεν υπαρχει και θα σας ενημερωσουμε.. Δωστε μου το τηλ σας.
(Το δινω)
(Μετα απο 1 ωρα περιπου, χτυπαει το κινητο)
-Γεια σας, Ειμαστε απο το Πλαισιο για το 7210. Λοιπον, δεν μπορουμε να σας το παραγγειλουμε, θα πρεπει να μας το φερετε πισω να παρετε καποιο αλλο.
-Καποιο αλο 7210 η καποιο αλλο μηχανημα?
-Καποιο αλλο μηχανημα
-Και γιατι δεν μπορειτε να φερετε το πλαστικο?
-Το τμημα αγορων μας ειπε οτι ειναι πολυ ακριβο για να το αγορασουμε
-Και το επομενο μοντελλο που εχει θυρα ethernet για δικτυακες εκτυπωσεις ποσο κανει?
- Ελατε απο εδω να τα δουμε
- Δηλαδη για να καταλαβω, μου λετε οτι την διαφορα για ενα αλλο μηχανημα με τις ιδιες δυνατοτητες θα πρεπει να την καταβαλλω εγω?
-Μαλιστα
-Δηλαδη αντι το Πλαισιο να καταβαλλει την διαφορα και να μου παραδωσει ενα πληρες μηχανημα (εστω DEMO), μου ζηταει να καταβαλλω εγωτην διαφορα.
-Μαλιστα. Μην ξεχνατε ομως οτι σαν demo, το μηχανημα δεν ειχε καποια πραματα μεσα.
-Αυτο δεν μου το ειπε κανενας πωλητης. Μου ειπωθηκε οτι η τιμη ηταν τετοια λογω του οτι ηταν μηχανημα επιδειξες , οχι μηχανημα λειψο..
Εγω λοιπον εκρινα πως η τιμη ηταν συμφερουσα βασει της εξηγησης που μου εδωθη. Να μιλησω με τον προισταμενο σας?
(Διαλογος με προισταμενο)

Μετα την εξιστορηση, ο Προισταμενος βρηκε λογικοτατες τις θεσεις μου. Μου δηλωσε ομως οτι δεν υπηρχε περιπτωση να μου φερουν το λειψο πλαστικο και θα επρεπε η να παρω τα λεφτα μου πισω η να παρω αλλο μηχανημα. Μου υποσχεθηκε οτι θα μου εκανε 50% εκπτωση στη διαφορα με το πιο πανω μηχανημα.

Κατοπιν τουτου, μου υπεδειχθη οτι το πρωτο διαθεσιμο μηχανημα που ειχε παραπλησια χαρακτηριστικα (αλλα σιγουρα μικροτερο κυκλο ζωης) ηταν ενα της σειρας 63ΧΧ το οποιο εκανε 189 € και θα μου χαριζαν ΟΛΗ (10€) τη διαφορα.

Μαζι με την επιστροφη του μηχανηματος, επεστρεψα και τα μελανια και επεμεινα οτι δεν θα πληρωσω ουτε € παραπανω σαν διαφορα.

Στην ολη διαδικασια να αναφερω πως το Πλαισιο κατοπιν πολιτικης του, ηθελε να του φερω το αγορασθεν μηχανημα πισω, πριν μου δωσει το νεο. Εγω ειχα ζητησει, καθοτι με βολευε λογω διαδρομης περισσοτερο να μου δωσουν το νεο επι πιστωσει και να ισοσκελιστει με την επιστροφη του παλαιου αργοτερα μεσα στην ημερα.

Ελπιζω να σας αρεσε η ιστορια μου.
Εχω και μια αλλη για οσους διαβαζουν γρηγορα και επιθυμουν νεο υλικο

Επισης να αναφερω πως ο καθενας θα βγαλει τα συμπερασματα του, δεν υπαρχει ενα μονοσημαντο συμπερασμα. Η ιστορια αυτη ειναι προς (στειρα) ενημερωση....-bye-
 
Βασίλη περαστικά για την ταλαιπωρία, είναι πάντα οδυνηρό και χρονοβόρο να βρίσκεσαι σε τέτοιο μπέρδεμα. τουλάχιστον στην δική σου περίπτωση υπήρχε διάθεση για εξυπηρέτηση, πάλι καλά υπάρχουν και χειρότερα.

Από την άλλη εγώ δεν θα έπεφτα ποτέ σε αυτήν την παγίδα

1ον
Αποφεύγω τα HP πολυμηχανήματα σαν το διάολο γιατί αν χρειαστείς ανταλακτικό είναι συνήθως ακριβότερο από τη τιμή της συσκευής.

2ον
Λόγω επαγγελματικής διαστροφής ελέγχω στο κατάστημα (παρουσία του πωλητή) το περιεχόμενο της συσκευασίας με δική μου ευθύνη αφού έχω πληρώσει και αν κάτι δεν πάει καλά -ακυρωτικό παραστατικό επιστροφή χρημάτων και για σας.

Άσχετη ερώτηση γιατί περιορίζεις την επιλογή στο μοντέλο με την ethernet, από τη στιγμή που έχεις δίκτυο μπορείς να κάνεις κοινή χρήση της συσκευής και πάνω από άλλο Η/Υ δεν είναι ανάγκη να πιάνει μια θέση δικτύου.
 
εγώ μόλις χθες παρέλαβα από ΠΛΑΙΣΙΟ το HP 6310 (με 174 ευρώ). Μέχρι στιγμής στους ελέγχους που του έχω κάνει έχω μείνει ευχαριστημένος.
 
Η ιστορια παρουσιαστηκε ετσι ωστε ο καθενας να βγαλει τα συμπερασματα του. Τα δικα μου ηταν οτι το πλαισιο ενιοτε παραπλανα καποιους αγοραστες και εχει τη λογικη " τωρα που το πηρες , δεν ξερω τιποτα" . Και να εξηγησω γιατι. Η σωστη λυση για μενα, και για οποιοδηποτε μαγαζακι (ξερετε, απο αυτα που κλεινει το πλαισιο και ολα τα τυπου πλαισιο) θα ηταν να μου φερουν το πλαστικο που ελειπε. Ακομα και αν "εμπαιναν μεσα" απο λαθος τους. Δικο τους προβλημα, ας τσεκαραν την προσφορα τους και την συσκευασια τους. Αυτη ειναι σωστη συμπεριφορα. Ολα τα αλλα..... τα ακουω βερεσε.

Οι ανθρωποι βεβαια με καλυψαν αλλιως. Ριχνοντας εμενα, δινοντας μου υποδεεστερο μηχανημα. Ειναι να μη σου τυχει Σεραφειμ...

Νικο, και εγω Canon προτιμω. Εχεις δικιο για τα ανταλλακτικα. Αλλα ειπα να μην παω παραπανω απο τα 180 . Το θεμα ethernet το ηθελα ετσι γιατι θα εχουμε 4 laptop και δεν θα ειμαστε ολοι παροντες στο γραφειο, οποτε δεν θα μπορουσα να τυπωνω μεσα ενος μηχανηματος. Ασε που 40 χρονια μηχανογραφος (που λεμε) δεν θα το εκανα ποτε ετσι...

Οσο για το Δευτερο θεμα που θιγεις, .....εδω εχω να απαντησω....
ΑΜ ΔΕ (οσον αφορα το πλαισιο)

Και εδω ερχεται και η δευτερη Καλοκαιρινη Ιστορια, η οποια ειναι συντομη (χωρις Τσιπς , ποπ κορν και τα τοιαυτα)

Φιλος, παρακινηθεις απο μενα, πηγε να αγορασει ενα lcd μονιτορ 19 ιντσων για το pc του. Οταν ειπα στον πωλητη του Πλαισιου να μας το ανοιξει να το δουμε για καμενα pixel, η απαντηση ηταν:

Οοοοχι, πρωτα την αγορασετε, και μετα, αν την ανοιξετε και δουμε οτι εχει καμενα pixel, θα κανουμε τις διαδικασιες επιστροφης..

Λες και οι ελαττωματικες μοναδες δεν επιστρεφονται απο το Πλαισιο στους προμηθευτες...

Ετσι κανουν τα μεγαλα μαγαζια... Αφου τα μεγαλωσουμε εμεις, οι καταναλωτες, μετα μας γυρνανε την πλατη με απιστευτο τροπο.

Εγω αν μπορω σε καποια μελλοντικη αγορα θα εμπιστευτω μικρο μαγαζι, μονο και μονο για λογους στηριξης, οχι οικονομιας.

Αυτα....
 
Οοοοχι, πρωτα την αγορασετε, και μετα, αν την ανοιξετε και δουμε οτι εχει καμενα pixel, θα κανουμε τις διαδικασιες επιστροφης..

Ε καλα αυτο δεν ειναι και τελειως παραλογο....
 
Καλά, τα λές αλλά δεν σου έχει τύχει να φύγεις απο μαγαζί με κάτι που έχεις σιχαθείς, μετά τον έλγχο που έκανες και ανακάλυψη ελλάτωμάτων!
 
Οχι δεν μου εχει τυχει να σου πω την αληθεια αλλα τι θα γινει αν καθε πελατης απαιτει δοκιμη -ελεγχο σε καθε προιον πριν την αγορα ? (σε φραγισμενο εννοειται προιν-οχι βιτρινας )

Επειδη η καθε εταιρεια ειναι ασοβαρη και η εγγυηση που δινει ισχυει πανω απο 1 ,
5,105 καμμενα πιξελ ειναι υποχρεωμενο το πλαισιο και το καθε πλαισιο να ανοιγει μια μια τις συσκευασιες ?

Σωστο -λαθος ετσι λειτουργουν ολοι ....
 
Προσεχε δεν λεω οτι δεν θα ηταν καλο να μπορεις να δεις ενα μοντελο πχ στην βιτρινα σε λειτουργια για να δεις αν σε ικανοποιει (οσο αφορα τα τεχνικα χαρακτηριστικα ) αλλα εχω καποιες ενστασεις οσο αφορα ειδικα την οθονη που ειπε ο φιλος....

Φοβασαι για καμμενα πιξελ ?παρε LG οπως εκανα εγω....οχι θα αφησω την καθε εταιρεια να με δουλευει....να της σκασω ενα καρο λεφτα για την οθονη και να εχει πχ 4 καμμενα πιξελ....και να μου πει...πριτς δεν ειναι 5 την πατησες...

Καλος ο σεβασμος στον πελατη αλλα μερικα πραγματα δεν ειναι και τοσο ευκολο να γινουν...και αν εγω καπακι μετα τον Βασιλη ελεγα στον υπαλληλο...βαλε καπου αυτην την καρτα γραφικων να παιξει γιατι εχω ακουσει οτι ειναι θορυβωδης και θελω να ειμαι σιγουρος...τι θα επρεπε να κανει αυτος ?
 
Το παραδειγμα με την οθονη ειναι εντελως διαφορετικο απο αυτο με την καρτα. Την οθονη μπορει να την ανοιξει και να την επιστρεψει στον προμηθευτη του το πλαισιο. Απλα , δεν το κανουν διοτι δεν ανακοινωνουν εκ των προτερων στον πελατη την πολιτικη των καμενων πιξελ καθε εταιριας για να μην τον φοβισουν....
 
Re: Απάντηση: Μια ενδιαφερουσα καλοκαιρινη ιστορια (για οσους δεν κανουν διακοπες)

Ετσι κανουν τα μεγαλα μαγαζια... Αφου τα μεγαλωσουμε εμεις, οι καταναλωτες, μετα μας γυρνανε την πλατη με απιστευτο τροπο.

Εγω αν μπορω σε καποια μελλοντικη αγορα θα εμπιστευτω μικρο μαγαζι, μονο και μονο για λογους στηριξης, οχι οικονομιας.

Συμφωνώ κι επαυξάνω...:SFGSFGSF:

Όλα είναι τέλεια, της τιμής περιλαμβανομένης, μέχρι να βγείς από την πόρτα τους...:firstprize:

Μετά σε ξεχνούν...:chinscratch:

Κι αν εσείς είστε υποψιασμένοι και ξέρετε τα διαιώματα σας και τι να ζητήσετε, πίσω υπάρχουν άλλοι που δεν ξέρουν!

Και λόγω προσωπικής επαγγελματικής εμπειρίας, πελάτες μου σε λογισμικό πήγαν και πήραν τα μηχανάκια από μεγάλα τέτοια μαγαζιά.

Τελικά, και λόγω επαρχίας, όλα αυτά τα μηχανάκια ήρθαν "φιλοξενούμενα" στην εταρία μας...

Αππευθύνθηκαν στα μαγαζιά που τα πρωτοπήραν και πολλές φόρες :argue:,
...άλλες πάλι εισέπραξαν ένα ηχηρότατο :slapface:

Μην παραμυθιάζεστε από τις φτηνές τιμές...:BDBDG54:

Απλά ψάξτε μαγαζιά που σας προσφέρουν εξυπηρέτηση κι ας είναι ακριβά.:aktion033:

Μόνο εκεί θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο!;)
 
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά , αλλά τα μικρά μαγαζιά την μια μέρα είναι και την άλλη κλείνουν
Άντε τότε αν έχεις πρόβλημα να βρεις ποιος είναι ο εισαγωγέας για να στο αντικαταστήσει η να το επισκευάσει.
Στα μεγάλα μαγαζιά τουλάχιστον ξέρεις ποιον θα βρίσεις.
 
Σωστά όλα αυτά ρε παιδιά , αλλά τα μικρά μαγαζιά την μια μέρα είναι και την άλλη κλείνουν
Άντε τότε αν έχεις πρόβλημα να βρεις ποιος είναι ο εισαγωγέας για να στο αντικαταστήσει η να το επισκευάσει.
Στα μεγάλα μαγαζιά τουλάχιστον ξέρεις ποιον θα βρίσεις.

Δεν είπα να μπείς στην πρώτη πόρτα που θα βρείς και θα πείς

"Γειά σας ήρθα!"-bye-

Πρέπει να κάνεις τις επιλογές σου...

Και ειδικά στην επαρχία τα πράγματα είναι συγκεκριμένα...

Είναι μετρημένα κουκιά...

Επέλεξε τον καλύτερο και κάνε το παιχνίδι σου!

Αλήθεια, από περιέργεια, το Πλαίσιο είναι μαγαζιά ιδιόκτητα ή ανοίγονται από franchisees?