michelangelo antonioni

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
11,400
Ελλαδα
.Ο Ingmar από σήμερα δεν θα είναι μόνος του όπως ήτανε στη γη. Τον βλέπω να κάθεται εκεί σε ένα σκαλί του παραδείσου και να καλοδέχεται τον Michelangelo. Θα έρθουν και οι παλιοί φίλοι: ο Adrei, ο Ozou, ο Akira και θα τα πούνε για καλά. Αυτοί θα είναι ακόμα πιο πλούσιοι κι εμείς ακόμα πιο φτωχοί.

Ο γίγαντας του αφηρημένου μινιμαλιστικού νεορεαλισμού πέθανε χτες. Οι ταινίες του δεν ήταν φτιαγμένες για να προσφέρουν διασκέδαση στους θεατές. Τα μηνύματά του ήταν στις εικόνες του.

αυτα δεν θα τα ξεχασουμε ποτε


Επάγγελμα Ρεπόρτερ
Zabriskie Point
Blow Up
Κόκκινη Έρημος
Νύχτα,
Κραυγή,
Περιπετεια

..................................................
 
aventura.jpg


.
antonioni.jpg



τo θρυλικο soundtrack


.
zabriski.jpg



.
 
Last edited:
Έφυγε χθες στα 94 χρόνια του και ο Ιταλός σκηνοθέτης και παραγωγός του κινηματογράφου Μικελάντζελο Αντονιόνι.
antonioni.jpg

Γεννημένος στην Φεράρα, ο Αντονιόνι σπούδασε και αργότερα εργάστηκε σαν σεναριογράφος στην Σινεσιτά, ενώ στην συνέχεια μας χάρισε τις παραπάνω ταινιές και τις ακόλουθες:
Χρονικό μιας αγάπης (1950), Η έκλειψη (1962), Κόκκινη έρημος (1964).
 
αυτό το καλοκαίρι θα είναι απ ότι φαίνεται το χειρότερο για τον παγκόσμιο κινηματογράφο . Είναι μεγάλη η απώλεια και δυστυχώς όπως φαίνεται αντικαταστατή . Καλό του ταξίδι εκεί που πάει . Το έργο του θα μείνει για πάντα . Λόγο της απώλειας του αγαπημένου μου δημιουργού σήμερα το βράδυ στο θερινό σινεμά ( μου) εκτάκτως θα προβληθεί η ταινία του Επάγγελμα ρεπόρτερ .
 
Εφυγαν πλήρεις ημερών πάντως και χορτασμένοι.Και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Και πόσο ωραία ´εκμεταλλέυτηκε´ο Μικελάντζελο την ομορφιά τής Μόνικα Βίττι.!!!!!!!!!!!!
 
Ακόμα ένα ευχαριστώ και στον Antonioni για το έργο του.

Τουλάχιστον έφυγαν (αυτός και ο Μπέργκμαν) σε αρκετά μεγάλη ηλικία και άφησαν πίσω τους μια καλή κληρονομιά...
 
Μιλάμε για βιολογικό θάνατο.
Στην πραγματικότητα όμως τέτοια πρόσωπα δεν πεθαίνουν ποτέ.
Όσο θα ασχολούμαστε με το έργο τους θα είναι πάντα ανάμεσά μας και ανάμεσα στις γενιές που θα ακολουθήσουν.
 
Οι κοινωνική προσέγγιση των έργων τους κι η θέση που έπαιρναν οι ίδιοι απέναντι στα σύγχρονα προβλήματα και στον άνθρωπο,πράγματι τους έκανε ξεχωριστούς...

Αυτοί έφυγαν,το θέμα είναι η σημερινή φρικτή πραγματικότητα,στην κατ' ευφημισμό πλέον αποκαλούμενη έβδομη τέχνη.
 
Re: Απάντηση: michelangelo antonioni

Οι κοινωνική προσέγγιση των έργων τους κι η θέση που έπαιρναν οι ίδιοι απέναντι στα σύγχρονα προβλήματα και στον άνθρωπο,πράγματι τους έκανε ξεχωριστούς...

Αυτοί έφυγαν,το θέμα είναι η σημερινή φρικτή πραγματικότητα,στην κατ' ευφημισμό πλέον αποκαλούμενη έβδομη τέχνη.

οι εποχες αλλαξαν φιλε Διονυση και μαζι και οι προσδοκιες απο την μεγαλη οθονη.
Ειμαι σιγουρος οτι οταν οι κοινωνικες απαιτησεις διαφοροποιηθουν θα υπαρξουν ξανα μεγαλες δημιουργιες και αριστουργηματα.

Εμεις δεν ξερω αν θα τα προλαβουμε .........
 
Μη γινόμαστε και γκρινιάρηδες.
Ακόμα και σήμερα βγαίνουν καλές προσπάθειες. Ίσως όχι αριστουργήματα, αλλά αξιοπρεπείς δημιουργίες.
 
Απάντηση: Re: michelangelo antonioni

αυτο λεμε βρε Στεργιε.....τα αριστουργηματα λειπουν !!

σωστος ο ΔΙΟΝΥΣΗς ...αλλα συμφωνω και με τον havoc

τωρα εχει αρχισει η παρακμη ...

για να προετοιμασει τις νεες ..μεγαλες δημιουργιες

.
 
Νομίζω ότι η τέχνη είναι πάντα...τέχνη(ακόμα κι η 7η).

Η (φαινομενική κατ' εμέ)ενδοια μεγάλων δημιουργών,πρωτοπόρων καλλιτεχνών,ανήσυχων πνευμάτων,υψηλής αισθητικής αξίας έργων στον αιώνα αυτόν(και κάτι δεκαετίες πίσω),δεν νομίζω ότι δικαιολογείται απλά λέγοντας "άλλαξαν οι εποχές".

Τούτη η χρονική περίοδος που διανύουμε δεν φαίνεται να έχει καλλιτέχνες,που να την εκφράζουν με ευαισθησία κεντρίζοντας-μπολιάζοντας -εξυψώνοντας τους ανθρώπους.Δεν νομίζω ότι λείπουν οι αφορμές και τα ερεθίσματα-το αντίθετο θάλεγα.

Δεν μπορεί όμως,κάπου υπάρχουν και δημιουργούν εκτός κατεστημένου.Το θέμα είναι,πως θα αποκτήσουμε πρόσβαση στα έργα τους,πως να τους ψάξουμε,πως να τους κάνουμε γνωστούς στους άλλους,πως να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με σκουπίδια σε πολλά ή λίγα κανάλια...

Χρειάζεται το λεγόμενο ανθρώπινο "ρεύμα" που θα ρέει εκτός των κάθε είδους "καναλοχετών",χρειάζονται πρωτοπόρες προσωπικότητες,που θα πάρουν τις απαραίτητες πρωτοβουλίες.Κι όλα αυτά δεν είναι πρόβλημα της τέχνης-είναι δικό μας πρόβλημα....
 
Last edited:
Βλέποντας ταινίες σαν αυτές του Αντονιόνι και του Μπέργκμαν που έφυγε και αυτός σχεδόν μαζί με πιάνει μελαγχολία γιατί έχει πέσει πάρα πολύ η συχνότητα νέων ταινιών τέτοιου επιπέδου...
 
τωρα υπαρχει η τεχνολογια ...

αλλη εποχη

ο κινηματογραφος σημερα φιαχνει ωραια cartoons κουνελακια cars πινγκουινους ψαρακια ....

και superman !!!

.
 
τωρα υπαρχει η τεχνολογια ...

αλλη εποχη

ο κινηματογραφος σημερα φιαχνει ωραια cartoons κουνελακια cars πινγκουινους ψαρακια ....

και superman !!!

.

Δηλαδή αυτά που αναφέρω περί ανιμέισιον σε άλλο tread, δεν κολάνε με αυτά που λες;
 
και εγω που ξερω τι αναφερεις σε αλλο thread ..?

-bye-

Απάντηση: Καλυτερο ANIMATION
Όταν σε ένα λιμάνι που το προσεγγίζουν τα διάφορα νέα ιπτάμενα και τούρμπο πλοία, κάνει την εμφάνισή της μια γαλέρα με τα πανιά της φουσκωμένα, είναι σίγουρο ότι όλοι θα γυρίσουν την πλάτη στην νέα τεχνολογία. Θα τους τρέχουνε τα σάλια και θα κοιτάνε με το στόμα ανοικτό το ιστιοφόρο.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα ανιμέισιον. Ότι κομπιουτερίστικα και με τη συνδρομή της τελευταίας τεχνολογίας έργα και να βγούνε, ο βασιλιάς θα είναι ένας.
Η Χιονάτη και οι επτά νάνοι!
 
Ας μην πέφτουμε στην παγίδα του "παλιού καλού καιρού". Και σήμερα βγαίνουν αριστουργήματα. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε τα κριτήρια να τα αναγνωρίσουμε; Το μόνο που δέχομαι (και αυτό με επιφυλάξεις) είναι ότι τα σημερινά είναι πιο μακριά από τη δημασιότητα σε σχέση με τα παλιότερα. Ε, και; Για αυτό δεν υπάρχουν τα fora, τα blogs και τα p2p;