Να πω, λοιπόν, την - πονεμένη - ιστορία μου κι εδώ.
Πριν λιγότερο από μια βδομάδα αγόρασα το BD80, που ήθελα να το βάλω στο σύστημα σε αντικατάσταση του BD55, το οποίο θα πήγαινε στο σαλόνι να συνδεθεί με την τηλεόραση.
Μια χαρά έπαιζε, όπως άλλωστε έπαιζε πριν και το 55.
Μέχρι που τα σύνδεσα (και τα δύο ο βλαξ!) στο Internet για να δω αν υπάρχει καινούργιο firmware και να το περάσω, φρονώντας ότι έτσι αναβαθμίζω την λειτουργία τους.
Έλα ντε......
Μόλις εγκαταστάθηκε το καινούργιο firmware άρχισαν τα όργανα. Η πρώτη ένδειξη ήταν κάτι τεχνουργήματα στην εικόνα του BD80 και μετά είδα επίσης ότι ο ήχος μέσω HDMI & CLUX-11SA Converter αντί για πολυκάναλος έγινε δικάναλος.
Απελπισμένος έβγαλα το 80άρι και έβαλα το 55άρι στη θέση του να δω αν κι εκεί είχα το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα. Στην εικόνα του δεν είδα τεχνουργήματα, αλλά παιδεύτηκα πολύ να κλειδώσει η εικόνα μέσω του CLUX και του switcher, που υπήρχε. Έπρεπε να ανάψω και να σβήσω τις συσκευές 2-3 φορές, μέχρι να κλειδώσει το σήμα.
Και σ' αυτό όμως είχα το ίδιο πρόβλημα με τον ήχο: από πολυκάναλος που ήταν πριν, μετατράπηκε σε στερεοφωνικός (δικάναλος).
Πήρα τηλέφωνο την Intertech αμέσως και μίλησα με το τεχνικό τους τμήμα. Με συμβούλεψαν και συμφώνησα να τους στείλω το 80άρι - κατ' αρχάς - να το κοιτάξουνε. Αύριο στέλνουν κούριερ να το παραλάβει.
Το θέμα, όμως δεν το άνοιξα απλά για να πω μια άλλη πονεμένη ιστορία. Άλλο σκοπό είχα. Θέλω να τονίσω πως η αλλαγή firmware φαίνεται πως δεν είναι πάντα καλή επιλογή.
Εδώ οι κατασκευαστές φέρουν ακέραιη την ευθύνη και είναι τεράστια!
Τί θα πει δηλαδή αναβάθμιση firmware; Υποτίθεται ότι αυτή γίνεται με γνώμονα τη βελτίωση των λειτουργικών χαρακτηριστικών της συσκευής. Αν αυτό επιφέρει προβλήματα, γιατί να την πληρώνει ο τελικός αποδέκτης, που είναι αυτός που έχει καταβάλει και το τίμημα αγοράς, σε τελευταία ανάλυση;
Προσοχή, λοιπόν, οι ιδιοκτήτες Blu-Ray players. Αν παίζουν καλά και δεν σας δημιουργούν προβλήματα, ΜΗΝ αλλάζετε firmware. Μπορεί να αποβεί εις βάρος σας!
Όσο για μένα, πρέπει τώρα να περιμένω στωϊκά την διάγνωση της Intertech.
Και επειδή ξέρω πως μας διαβάζουν όλοι οι αντιπρόσωποι, λέω και φωναχτά αυτό που ήδη ζητώ στο συνοδευτικό μου σημείωμα, στο οποίο περιγράφω τα συμβάντα και τις δυσλειτουργίες της συσκευής:
Κύριοι της Intertech, θέλω το μηχάνημα να γυρίσει πίσω πλήρως λειτουργικό, ΟΠΩΣ ακριβώς ήταν πριν την αναβάθμιση του firmware, και σύντομα. Αλλιώς πρέπει να μου το αλλάξετε ΑΜΕΣΑ με άλλο, πλήρως λειτουργικό κι αυτό!
Πριν λιγότερο από μια βδομάδα αγόρασα το BD80, που ήθελα να το βάλω στο σύστημα σε αντικατάσταση του BD55, το οποίο θα πήγαινε στο σαλόνι να συνδεθεί με την τηλεόραση.
Μια χαρά έπαιζε, όπως άλλωστε έπαιζε πριν και το 55.
Μέχρι που τα σύνδεσα (και τα δύο ο βλαξ!) στο Internet για να δω αν υπάρχει καινούργιο firmware και να το περάσω, φρονώντας ότι έτσι αναβαθμίζω την λειτουργία τους.
Έλα ντε......
Μόλις εγκαταστάθηκε το καινούργιο firmware άρχισαν τα όργανα. Η πρώτη ένδειξη ήταν κάτι τεχνουργήματα στην εικόνα του BD80 και μετά είδα επίσης ότι ο ήχος μέσω HDMI & CLUX-11SA Converter αντί για πολυκάναλος έγινε δικάναλος.
Απελπισμένος έβγαλα το 80άρι και έβαλα το 55άρι στη θέση του να δω αν κι εκεί είχα το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα. Στην εικόνα του δεν είδα τεχνουργήματα, αλλά παιδεύτηκα πολύ να κλειδώσει η εικόνα μέσω του CLUX και του switcher, που υπήρχε. Έπρεπε να ανάψω και να σβήσω τις συσκευές 2-3 φορές, μέχρι να κλειδώσει το σήμα.
Και σ' αυτό όμως είχα το ίδιο πρόβλημα με τον ήχο: από πολυκάναλος που ήταν πριν, μετατράπηκε σε στερεοφωνικός (δικάναλος).
Πήρα τηλέφωνο την Intertech αμέσως και μίλησα με το τεχνικό τους τμήμα. Με συμβούλεψαν και συμφώνησα να τους στείλω το 80άρι - κατ' αρχάς - να το κοιτάξουνε. Αύριο στέλνουν κούριερ να το παραλάβει.
Το θέμα, όμως δεν το άνοιξα απλά για να πω μια άλλη πονεμένη ιστορία. Άλλο σκοπό είχα. Θέλω να τονίσω πως η αλλαγή firmware φαίνεται πως δεν είναι πάντα καλή επιλογή.
Εδώ οι κατασκευαστές φέρουν ακέραιη την ευθύνη και είναι τεράστια!
Τί θα πει δηλαδή αναβάθμιση firmware; Υποτίθεται ότι αυτή γίνεται με γνώμονα τη βελτίωση των λειτουργικών χαρακτηριστικών της συσκευής. Αν αυτό επιφέρει προβλήματα, γιατί να την πληρώνει ο τελικός αποδέκτης, που είναι αυτός που έχει καταβάλει και το τίμημα αγοράς, σε τελευταία ανάλυση;
Προσοχή, λοιπόν, οι ιδιοκτήτες Blu-Ray players. Αν παίζουν καλά και δεν σας δημιουργούν προβλήματα, ΜΗΝ αλλάζετε firmware. Μπορεί να αποβεί εις βάρος σας!
Όσο για μένα, πρέπει τώρα να περιμένω στωϊκά την διάγνωση της Intertech.
Και επειδή ξέρω πως μας διαβάζουν όλοι οι αντιπρόσωποι, λέω και φωναχτά αυτό που ήδη ζητώ στο συνοδευτικό μου σημείωμα, στο οποίο περιγράφω τα συμβάντα και τις δυσλειτουργίες της συσκευής:
Κύριοι της Intertech, θέλω το μηχάνημα να γυρίσει πίσω πλήρως λειτουργικό, ΟΠΩΣ ακριβώς ήταν πριν την αναβάθμιση του firmware, και σύντομα. Αλλιώς πρέπει να μου το αλλάξετε ΑΜΕΣΑ με άλλο, πλήρως λειτουργικό κι αυτό!
Last edited: