Να χαρώ εγώ service....

nektar

Supreme Member
4 January 2007
4,326
Μελίσσια
3 εβδομάδες περιμένω κυρίες και κύριοι για αντικατάσταση του TW700 που πρόλαβα να έχω στα χέρια μου μόλις 1 εβδομάδα πριν ανακαλύψω το πρόβλημα. Και το ωραίο δεν σταματάει εδώ. Δεν μπορούν να μου δώσουν ημερομηνία παραλαβής!!!!

Μπράβο. Συγχαρητήρια στον τρόπο που δουλεύει το service της Epson. Πρέπει να έρθει παρτίδα από το εξωτερικό μαρκαρισμένη "Για αντικατάσταση" για να μου δώσουν. Δεν μπορούν να δώσουν εντολή στο μαγαζί που τον πήρα να μου δώσει άλλο. Ούτε από αυτούς που έχουν στα κεντρικά. Ωραία πράγματα.

Μου πρότειναν ύστερα απο 3 βδομάδες να μου δώσουν ένα tw600 να κάνω τη δουλειά μου!!!. Ποια δουλειά ρε παιδιά τους λεω? Για διασκέδαση τον θέλω όχι για δουλειά! Φυσικά και αρνήθηκα.

Μπράβο και πάλι! :argue:
 
Άλλη μια επιτυχία των ελληνικών αντιπροσωπειών.:furious3:

Υπομονή nektar. Δυστυχώς μόνο αυτό μπορείς να κάνεις.
 
Να διευκρινίσω ότι οι 3 εβδομάδες είναι από την στιγμή που μου είπαν "Θα σας τον αντικαταστήσουμε". :grinning-smiley-043
 
Από το εργοστάσιο ήταν έτσι. Σκόνη εσωτερική μου μεταφράζεται σε 2 άσπρες κηλίδες στην οθόνη.
 
Από το εργοστάσιο ήταν έτσι. Σκόνη εσωτερική μου μεταφράζεται σε 2 άσπρες κηλίδες στην οθόνη.

χμμμ.....καλα ξεμπερδεματα αν και πιστευω οτι με την συγκεκριμενη αντιπ/α δεν θα εχεις προβλημα-εστω και αργα θα λυθει....
 
Δυστυχώς οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτες αν το προϊόν πρέπει να αποστελεί στο εξωτερικό, στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πηγαίνει Ιταλία.
Θα μου πείτε σιγά δεν πάει και στην Ανταρκτική....
Συμφωνώ αλλά σ' αυτές τις περιπτώσεις πέφτουμε στην περίπτωση όπου για να αποφευχθεί έξτρα χρέωση courier μόνο για ένα κομμάτι, περιμένουμε να "γεμίσει" η παραγγελία για να αποσταλεί.

Πάντως υπάρχουν εταιρείες που το κάνουν αυτό, να χρεωθούν έξτρα μεταφορικά μόνο και μόνο για ένα κομμάτι αν υπάρχει πρόβλημα που δεν προήλθε από τον πελάτη.

Αν μπορούσες να τους πιέσεις να το κάνουν αυτό θα γλύτωνες πολύ χρόνο. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αν μη τι άλλο, έχει δείξει καλά δείγματα κατα το παρελθόν.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Να χαρώ εγώ service....

Δυστυχώς οι καθυστερήσεις είναι αναπόφευκτες αν το προϊόν πρέπει να αποστελεί στο εξωτερικό, στην συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω πηγαίνει Ιταλία.
Θα μου πείτε σιγά δεν πάει και στην Ανταρκτική....
Συμφωνώ αλλά σ' αυτές τις περιπτώσεις πέφτουμε στην περίπτωση όπου για να αποφευχθεί έξτρα χρέωση courier μόνο για ένα κομμάτι, περιμένουμε να "γεμίσει" η παραγγελία για να αποσταλεί.

Πάντως υπάρχουν εταιρείες που το κάνουν αυτό, να χρεωθούν έξτρα μεταφορικά μόνο και μόνο για ένα κομμάτι αν υπάρχει πρόβλημα που δεν προήλθε από τον πελάτη.

Αν μπορούσες να τους πιέσεις να το κάνουν αυτό θα γλύτωνες πολύ χρόνο.

Ο προβολέας δεν πήγε ποτέ Ιταλία. Μέσα σε μία μέρα μου είπαν ότι θα τον αντικαταστήσουν γιατί όντως είναι προβληματικό το κομμάτι. Από εκείνη την μέρα έχουν περάσει 3 εβδομάδες. Γι αυτές τις 3 εβδομάδες ωρύομαι! Γιατί θα πρέπει να περιμένω να έρθει καινούριο από Ιταλία (τι Ιταλία δηλαδή, αυτός πρέπει να έρχεται με τα πόδια από Ανταρκτική!)? Δεν μπορούν να μου δώσουν κάποιον από τις αποθήκες τους?
 
Εφόσον παραδέχτηκαν ότι όντως το κομμάτι είναι προβληματικό και σου είπαν ότι θα στο αντικαταστήσουν, κανονικά θα έπρεπε να σου δώσουν άλλο μιάς και το είχες μόλις μια εβδομάδα. Ισως περιμένουν το ΟΚ από την "μαμά".
Τι να πω....εύχομαι να λυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα το πρόβλημά σου.
 
Τάσο δεν περιμένουν κανένα οκ. Έχουν έλλειψη είναι η απάντηση. Όχι ότι περιμένουν κάποιο ΟΚ. Έλλειψη 3 βδομάδες???

Τέλος πάντων. Θα περιμένω. Δεν μπορώ να κάνω και τίποτα άλλο. Αλλά νομίζω ότι έπρεπε να σας ενημερώσω γιατί διαβάζω για άριστο service από την epson. Να γράφουμε και τα άσχημα....
 
Από το εργοστάσιο ήταν έτσι. Σκόνη εσωτερική μου μεταφράζεται σε 2 άσπρες κηλίδες στην οθόνη.

χμμμ.....καλα ξεμπερδεματα αν και πιστευω οτι με την συγκεκριμενη αντιπ/α δεν θα εχεις προβλημα-εστω και αργα θα λυθει....
 
Την Παρασκευή τους τα έχωσα τηλεφωνικώς, και την Δευτέρα χτυπάει το τηλέφωνο.

"Γεια σας, ήρθε ο προβολέα σας" :antlers:

Σήμερα τον πήρα (ολοκαίνουριος) και φαίνεται μια χαρά. Φτου φτου :grinning-smiley-043
 
Απάντηση: Re: Να χαρώ εγώ service....

Την Παρασκευή τους τα έχωσα τηλεφωνικώς, και την Δευτέρα χτυπάει το τηλέφωνο.

"Γεια σας, ήρθε ο προβολέα σας" :antlers:

Σήμερα τον πήρα (ολοκαίνουριος) και φαίνεται μια χαρά. Φτου φτου :grinning-smiley-043

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ:BDGBGDB55::BDGBGDB55::BDGBGDB55:
 
Αυτό το καλορίζικος τελευταία πολύ συχνά το ακούω. Καλά πόσες αγορές έχω κάνει ο π...ης? Την επόμενη αγορά θα τους πω "όχιιιιιιιιι αυτο.... το άλλο που θα μου δίνατε την δεύτερη φορά" :flipout:

Να στε καλά παιδιά. Ευχαριστώ. Μετά από τόσο περίμενε σειρά έχουν 2 γεμάτοι 500αρηδες δίσκοι με HD. Ε ρε γλέντια :BDGBGDB55: