3 εβδομάδες περιμένω κυρίες και κύριοι για αντικατάσταση του TW700 που πρόλαβα να έχω στα χέρια μου μόλις 1 εβδομάδα πριν ανακαλύψω το πρόβλημα. Και το ωραίο δεν σταματάει εδώ. Δεν μπορούν να μου δώσουν ημερομηνία παραλαβής!!!!
Μπράβο. Συγχαρητήρια στον τρόπο που δουλεύει το service της Epson. Πρέπει να έρθει παρτίδα από το εξωτερικό μαρκαρισμένη "Για αντικατάσταση" για να μου δώσουν. Δεν μπορούν να δώσουν εντολή στο μαγαζί που τον πήρα να μου δώσει άλλο. Ούτε από αυτούς που έχουν στα κεντρικά. Ωραία πράγματα.
Μου πρότειναν ύστερα απο 3 βδομάδες να μου δώσουν ένα tw600 να κάνω τη δουλειά μου!!!. Ποια δουλειά ρε παιδιά τους λεω? Για διασκέδαση τον θέλω όχι για δουλειά! Φυσικά και αρνήθηκα.
Μπράβο και πάλι! :argue:
Μπράβο. Συγχαρητήρια στον τρόπο που δουλεύει το service της Epson. Πρέπει να έρθει παρτίδα από το εξωτερικό μαρκαρισμένη "Για αντικατάσταση" για να μου δώσουν. Δεν μπορούν να δώσουν εντολή στο μαγαζί που τον πήρα να μου δώσει άλλο. Ούτε από αυτούς που έχουν στα κεντρικά. Ωραία πράγματα.
Μου πρότειναν ύστερα απο 3 βδομάδες να μου δώσουν ένα tw600 να κάνω τη δουλειά μου!!!. Ποια δουλειά ρε παιδιά τους λεω? Για διασκέδαση τον θέλω όχι για δουλειά! Φυσικά και αρνήθηκα.
Μπράβο και πάλι! :argue: