Πριν ένα μήνα αγόρασα το συγκεκριμένο navigation system κυρίως για τα ταξίδια στο εξωτερικό. Η συσκευή χρησιμοποιήθηκε και μέχρι σήμερα χρησιμοποιείται By default δηλ. χωρίς αναβαθμίσεις (κάτι που θα γίνει τις επόμενες ώρες).
Χρησιμοποιήθηκε για ένα 11ήμερο ταξίδι στην Ισπανία και ένα 2ήμερο στη Βουλγαρία. Συνολικές εντυπώσεις θετικές, αλλά όχι θετικότατες. Και δεν μιλώ μόνο για τους μη ανανεωμένους χάρτες, κάτι που αλλάζει, αλλά...
στην Ισπανία το μοίρασμα της κυκλοφορίας γίνεται με στρόγγυλες πλατείες (roundabouts) κι όχι μετωπικά, όπως στην Ελλαδα. Η συσκευή έδειχνε να δυσκολεύεται να ορίσει που ακριβώς θα στρίψεις. Π.χ. σου έλεγε ότι σε 200 μ. στο roundabout πάρε την τρίτη έξοδο. Όταν η τρίτη έξοδος ήταν διπλή (δηλ. άνοιγε διπλός δρόμος με διαφορετικές κατευθύνσεις, εκεί η συσκευή τα έχανε, δεν προλάβαινε να ορίσει ποιό δρόμο να πάρεις.
Όλα τα υπόλοιπα μέσα στην κίνηση των πόλεων χωρίς πρόβλημα.
Σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς δρόμους κινηθήκαμε χωρίς πρόβλημα, εκτός από ένα σοβαρό φάουλ της συσκευής. Από Μαδρίτη για Σαλαμάνκα μας οδηγεί στον αυτοκινητόδρομο για La korounia. Βγαίνουμε κανονικά στην έξοδο για Salamanca , η οποία οδηγεί 95 χλμ. μετά με μη αυτοκινητόδρομο στην πόλη. Το navigon επέμενε να ξαναμπούμε στον αυτοκινητόδρομο στην αντίθεση κατεύθυνση και να κινηθούμε και πάλι 23 χλμ. προς τη Μαδρίτη μέχρι άλλη έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο. Το αγνοήσαμε και δίνει ένα μήνυμα, δεύτερο μήνυμα, τρίτο μήνυμα, τέταρτο μήνυμα, πέμπτο μήνυμα λάθους, ενώ κανονικά θα έπρεπε να επανασυγχρονίσει και να μας πάει από την Εθνική οδό. Τελικά υπακούσαμε, ξαναμπήκαμε στον αυτοκινητόδρομο, κάναμε 23 χλμ. προς Μαδρίτη, μας άλλαξε 3 φορές αυτοκινητόδρομο (και πληρώσαμε συνολικά 18 ευρώ κερατιάτικα διόδια!!!!) και τελικά μας πήγε από άλλο δρόμο, 63 χλμ. περισσότερο από τον πρώτο. Φάουλ κανονικό.
Μέσα στη Γρανάδα στο ιστορικό κέντρο με τους πολύ στενούς δρόμους και τα αδιέξοδα μπερδεύτηκε και μας έκανε συνεχώς τον ίδιο κύκλο αδυνατώντας να βρει τη διεύθυνση που του είχαμε δώσει.
Η ικανότητά του να βρίσκει βενζινάδικα, τουριστικές πληροφορίες, πάρκινγκ, κλπ. ήταν ικανοποιητική.
Ο συντονισμός των δορυφόρων άλλοτε ήταν γρήγορος κι άλλοτε χρειαζόταν σχεδόν 40 δευτ. Σε υπόγεια πάρκινγκ δεν λειτουργούσε.
Στην Ελλάδα μέχρι στιγμής οι χάρτες δείχνουν φτωχοί και σίγουρα όχι πλήρεις.
Χρησιμοποιήθηκε για ένα 11ήμερο ταξίδι στην Ισπανία και ένα 2ήμερο στη Βουλγαρία. Συνολικές εντυπώσεις θετικές, αλλά όχι θετικότατες. Και δεν μιλώ μόνο για τους μη ανανεωμένους χάρτες, κάτι που αλλάζει, αλλά...
στην Ισπανία το μοίρασμα της κυκλοφορίας γίνεται με στρόγγυλες πλατείες (roundabouts) κι όχι μετωπικά, όπως στην Ελλαδα. Η συσκευή έδειχνε να δυσκολεύεται να ορίσει που ακριβώς θα στρίψεις. Π.χ. σου έλεγε ότι σε 200 μ. στο roundabout πάρε την τρίτη έξοδο. Όταν η τρίτη έξοδος ήταν διπλή (δηλ. άνοιγε διπλός δρόμος με διαφορετικές κατευθύνσεις, εκεί η συσκευή τα έχανε, δεν προλάβαινε να ορίσει ποιό δρόμο να πάρεις.
Όλα τα υπόλοιπα μέσα στην κίνηση των πόλεων χωρίς πρόβλημα.
Σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακούς δρόμους κινηθήκαμε χωρίς πρόβλημα, εκτός από ένα σοβαρό φάουλ της συσκευής. Από Μαδρίτη για Σαλαμάνκα μας οδηγεί στον αυτοκινητόδρομο για La korounia. Βγαίνουμε κανονικά στην έξοδο για Salamanca , η οποία οδηγεί 95 χλμ. μετά με μη αυτοκινητόδρομο στην πόλη. Το navigon επέμενε να ξαναμπούμε στον αυτοκινητόδρομο στην αντίθεση κατεύθυνση και να κινηθούμε και πάλι 23 χλμ. προς τη Μαδρίτη μέχρι άλλη έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο. Το αγνοήσαμε και δίνει ένα μήνυμα, δεύτερο μήνυμα, τρίτο μήνυμα, τέταρτο μήνυμα, πέμπτο μήνυμα λάθους, ενώ κανονικά θα έπρεπε να επανασυγχρονίσει και να μας πάει από την Εθνική οδό. Τελικά υπακούσαμε, ξαναμπήκαμε στον αυτοκινητόδρομο, κάναμε 23 χλμ. προς Μαδρίτη, μας άλλαξε 3 φορές αυτοκινητόδρομο (και πληρώσαμε συνολικά 18 ευρώ κερατιάτικα διόδια!!!!) και τελικά μας πήγε από άλλο δρόμο, 63 χλμ. περισσότερο από τον πρώτο. Φάουλ κανονικό.
Μέσα στη Γρανάδα στο ιστορικό κέντρο με τους πολύ στενούς δρόμους και τα αδιέξοδα μπερδεύτηκε και μας έκανε συνεχώς τον ίδιο κύκλο αδυνατώντας να βρει τη διεύθυνση που του είχαμε δώσει.
Η ικανότητά του να βρίσκει βενζινάδικα, τουριστικές πληροφορίες, πάρκινγκ, κλπ. ήταν ικανοποιητική.
Ο συντονισμός των δορυφόρων άλλοτε ήταν γρήγορος κι άλλοτε χρειαζόταν σχεδόν 40 δευτ. Σε υπόγεια πάρκινγκ δεν λειτουργούσε.
Στην Ελλάδα μέχρι στιγμής οι χάρτες δείχνουν φτωχοί και σίγουρα όχι πλήρεις.