Νέα εγκατάσταση ήχου σε Ξύλινο μαγαζί.

vagzaf

New member
13 December 2007
16
Γειά σε όλους. έχω αυτόν τον ενισχυτή http://www.emimikos.gr/AV-1300-V.2-S-R/ και θα τον εγκαταστήσω σε ξύλινο μαγαζί 60 τ.μ.
Θα ήθελα την βοήθειά σας στην επιλογή των ηχείων... Χρειάζομαι 4 ηχεία για τον εσωτερικό χώρο, και 2 για το μπαλκόνι. Θέλω να είναι μικρά σε μέγεθος και να ακούγετε ο ήχος ευχάριστα και ποιοτικά τουλάχιστον στον εσωτερικό χώρο που θα μπουν τα 4.
Δεν ξέρω απο woofer και tweeter, είμαι λίγο άσχετος.. μπορείτε να μου προτείνετε κάποια οικονομική λύση?

Φίλε μου, θα σε στεναχωρήσω, αλλά αυτός ο ενισχυτής που έχεις δε νομίζω ότι μπορεί να οδηγήσει σωστά έστω και 2 ποιοτικά ηχεία...
Μόνο βασικός ήχος μπορεί να βγει και δεν ξέρω ποιά ηχεία να σου προτείνω...
Βλέπω δε και την απόκριση του ενισχυτή στα 80Hz - 12.5KHz... Πολύ "στενή" και μάλλον μόνο για δορυφόρους..
Και τα 60τμ δε νομίζω να καλύπτονται σε καμμία περίπτωση...

Ευχαριστώ για την απάντηση, βασικά δε με ενδιαφέρει κάτι ακριβό και επαγγελματικό, ο ήχος μέσα στο μαγαζί ήταν σε χαμηλή ένταση και θα παραμείνει χαμηλά. (Δεν είναι club).
Μέχρι τώρα υπήρχαν μόνο 2 ηχειάκια (απο pc) μικρά που έκαναν μεν την δουλειά τους, αλλα δεν ακουγόταν σωστά ο ήχος γιατι τα είχα τοποθετήσει μόνο σε μία πλευρά του μαγαζιού, με συνέπεια απο την μία πλευρά να ακούγεται δυνατά και απο την άλλη χαμηλά, με λίγο μπουκωμένο ήχο...
Αυτός ο ενισχυτής θεωρώ πως θα είναι καλύτερος απο την παλιά εγκατάσταση, αφού μόνο και μόνο με 4 ηχεία (4x30) θα εμπλουτιστεί όλος ο χώρος με ήχο... Αυτό που θέλω είναι κάποια οικονομικά ηχειάκια που να έχουν καλύτερη ποιότητα απο τα προηγούμενα... Να ακούγεται ευχάριστα και καθαρά ο ήχος.
Βάζω ξανά το link γιατι το πιο πάνω δεν παίζει... http://www.emimikos.gr/AV-1300-V.2-B-R/

Last edited:
Καταλαβαίνεις ότι με συνολική κατανάλωση μικρότερη από 90W για πέντε κανάλια, ο ενισχυτής θα δίνει γύρω στα 12W στο κανάλι.
Από τα ηχεία του ίδιου site θα κοιτούσα τα Dynavox AS-301 γιατί έχουν καλή ευαισθησία και είναι 8Ω.