νέα εγκατάσταση nova-forthnet

tdm900

New member
12 September 2006
45
Σκέφτομαι να εκμεταλλευτώ την προσφορά forthnet-nova (έχω ήδη forthnet 2play) με δυνατότητα σύνδεσης 2 τηλεοράσεων με ξεχωριστό κανάλι σε κάθε μία (καταλάβατε ότι είμαι ψιλοάσχετος).
Εκτός της μείωσης της τιμής κάθε μήνα, υπάρχει και η δυνατότητα αγοράς του εξοπλισμού από 199 σε 99 ευρώ.
Να τον προτιμήσω?
Ευχαριστώ

Εγώ είμαι κατά και της μιας αλλά και της άλλης εταιρίας!
Απλά μποϊκοτάζ.
Υπάρχουν και άλλες..............
Τώρα θα μου πεις NOVA μια είναι στην Ελλάδα.
Ε καλύτερα SKY παρά NOVA.

άλλη πρόταση ???? αν πάρεις την προσφορά θα πάρεις αναγκαστικά τον εξοπλισμό της ΝΟΒΑ....

...που σημαίνει οτι θα πάρεις υποχρεωτικά το δικό τους δέκτη (πανασατ 1110) ο οποίος θα είναι "παντρεμενος" με την κάρτα σου...Επίσης η κάρτα σου δε θα παίζει σε κανέναν άλλο δέκτη, π.χ. στο εξοχικό ή σε ένα φίλο σου και η ποιότητα που θα έχεις είναι κάτι που σηκώνει πολύ συζήτηση...

ΥΓ: με 400-420 ευρώ περίπου μπορείς να πάρεις πακέτο για ένα χρόνο (κάρτα HD +αποκωδικοποιητή HD) για να βλέπεις Champions League και διάφορα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα μεταξύ άλλων

Last edited:
οχι NOVA. δωσε τα λεφτα σου αλλου. η NOVA εχει να λεει για το Ελληνικο πρωταθλημα. αυτο και μονο αυτο. η ποιοτητα εικονας ειναι μ... αστο...
και με λιγοτερα χρηματα περνεις κατι καλυτερο και σε HD. βλ. digitalb

Ναι βρε παιδιά, το ξέρουμε οτι είναι χάλια.. Αν δεν είχε την Superleague ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΣΚΑΓΑΜΕ τα λεφτά μας στην Nova, αλλά έλα που έχει τα δικαιώματα..

Να ρωτήσω κάτι άλλο? Αν βρώ κάρτα nova που έχει μείνει σε στόκ, δεν μπορώ να την αγοράσω και να την περάσω στην έκπτωση που δίνει η Forthnet ?

Γίνεται αυτό? Οπότε απο εκεί κ πέρα αγοράζω έναν αποκωδικοποιητή της αρεσκείας μου..

Καλά, υπάρχουν δορυφορικά HD? Έχω μείνει πολύ πίσω... :rifle:
Ο εξοπλισμός για λήψη τέτοιων καναλιών είναι συμβατός και με τη ΝΟΒΑ?

Απάντηση: Re: νέα εγκατάσταση nova-forthnet

Καλά, υπάρχουν δορυφορικά HD? Έχω μείνει πολύ πίσω... :rifle: