Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,609
Για άλλη μια φορά την πληρώνουν τα δίλιτρα.
Απαράδεκτο και ανεξήγητο? άλμα από τα 270 ευρώ στα 600 γιά 60 κυβικά εκατοστά.

Απαράδεκτη εξίσωση των 1950 με τα 2350 και φυσικά απαράδεκτα ομαλή αύξηση πάνω από τα 2350....

Απαράδεκτη ταξινόμηση με βάση τα κυβικά με βάση τα κυβικά και όχι τους ρύπους γιά όλους.

Απαράδεκτη απόφαση γιά ρύθμιση με βάση τους ρύπου από το 11 και όχι από αύριο ή από πχ πρόπερσυ.

Απαράδεκτο τράβηγμα του χαλιού κάτω από τα πόδια του κόσμου που αγοράζει αυτοκίνητο με βάση τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας και μέσα σε 5 χρόνια γίνονται πέντε αλλαγές πάντα προς το χειρότερο.
Κράτος χωρίς τσίπα.
 
Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι η φορολογηση γινεται με τα κ.εκ. και οχι με την αξια του αυτοκινητου. Δλδ μπορω να παρω 1400αρι turbo με 25.000 και να πληρωσω λιγοτερο απο ενα που περνει αμαξι 1600 με 13-14 χιλιαρικα.

Ο εχων ποιος ειναι απο τους παραπανω?
 
Μην φωνάζετε......θα μας το επιβάλλει και αυτό το μνημόνιο σε καμμιά υποπαράγραφο που δεν καταλάβαμε καλά και χρήζει ερμηνείας......

Τι φωνάζετε??-bye--bye-
 
εγώ γιατί να πληρώνω με αυτοκίνητο των 28000 του 2005 όσο με ένα των 45000 του σήμερα ή παραπάνω από το ίδιο του 2011?
Ας μετρήσουν τους ρύπους μου και να πληρώσω με ρύπους σήμερα.
 
φωνάζουμε Γιάννη, γιατί ότι πήρα αυτοκίνητο είπα Θα το έχω 10 χρόνια.
Τέλη τόσο επί 10 τόσο.

όχι ανάλογα με την βάφλα του καθενός να έρχονται και να μου γυρεύουν
 
και στο κάτω κάτω, άντε το κλειδώνω και πάω με το λεωφορείο.
Και το χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα.
Γιατί να δίνω 600?

Σου λέει γίνανε αναλογικότερα.

Την μάυρη τους τύφλα αναλογικότερα.
Αμα τα βάλω στο εξελ να τους τα δείξω θα δούν στα 1930 ένα κέρατο σαν του μινώταυρου

Και μας δουλεύουν και τα κωλοκάναλα την ίδια ώρα.
Γίνανε πράσινα....και αναλογικά. Κάφροι
 
Αφού βρε Δημήτρη υπολογίζουν με το κομπιουτεράκι "Παίρναμε τόσα, με την αύξηση θα πάρουμε τόσα"!! Άνθρωποι αδούλευτοι που με το πτυχίο του πανεπιστημίου και μόνο πάνε να κάνουν οικονομική πολιτική, που δεν ξέρουν πως λειτουργεί η αγορά....η πιάτσα!
Αλλά η πιάτσα δεν είναι για τα σαλόνια τους βλέπεις....
 
Αφού βρε Δημήτρη υπολογίζουν με το κομπιουτεράκι "Παίρναμε τόσα, με την αύξηση θα πάρουμε τόσα"!! Άνθρωποι αδούλευτοι που με το πτυχίο του πανεπιστημίου και μόνο πάνε να κάνουν οικονομική πολιτική, που δεν ξέρουν πως λειτουργεί η αγορά....η πιάτσα!
Αλλά η πιάτσα δεν είναι για τα σαλόνια τους βλέπεις....
 
Το κακό Βασίλη είναι ότι δεν είναι ικανοί να κάνουν μια συνάρτηση με συντελεστές την τιμή αγοράς, τον κυβισμό, τα "άλογα" και τους ρύπους...

Τόσο ξευτελισμένοι είναι και ταυτόχρονα τόσο άχρηστοι (χωρίς ερωτηματικό...)

Τι λέτε να κάνουμε μια συνάρτηση και να τη στείλουμε στο υπουργείο και τα μέσα? Όχι ότι θα μας απαντήσουν... αλλά έτσι για το γαμώτο...
 
Εγω ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι η φορολογηση γινεται με τα κ.εκ. και οχι με την αξια του αυτοκινητου. Δλδ μπορω να παρω 1400αρι turbo με 25.000 και να πληρωσω λιγοτερο απο ενα που περνει αμαξι 1600 με 13-14 χιλιαρικα.

Ο εχων ποιος ειναι απο τους παραπανω?

ένα τρανό παράδειγμα είναι το Mazda RX7 που φορολογείτε σαν 1300cc , ακόμα και το Smart που έχει ενα σκασμό λεφτά αλλά είναι μόνο 600cc....
 
Για άλλη μια φορά την πληρώνουν τα δίλιτρα.
Απαράδεκτο και ανεξήγητο? άλμα από τα 270 ευρώ στα 600 γιά 60 κυβικά εκατοστά.

Απαράδεκτη εξίσωση των 1950 με τα 2350 και φυσικά απαράδεκτα ομαλή αύξηση πάνω από τα 2350....

Απαράδεκτη ταξινόμηση με βάση τα κυβικά με βάση τα κυβικά και όχι τους ρύπους γιά όλους.

Απαράδεκτη απόφαση γιά ρύθμιση με βάση τους ρύπου από το 11 και όχι από αύριο ή από πχ πρόπερσυ.

Απαράδεκτο τράβηγμα του χαλιού κάτω από τα πόδια του κόσμου που αγοράζει αυτοκίνητο με βάση τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας και μέσα σε 5 χρόνια γίνονται πέντε αλλαγές πάντα προς το χειρότερο.
Κράτος χωρίς τσίπα.

Μισο λεπτακι.

Περισυ, για τα απο 1929cc εως 2357cc, τα τελη ηταν 578 / 671 / 746 / 821 ευρω, αναλογα με τον κυλινδρισμο.
Το 2011 ολο το ευρος απο 1929 μεχρι 2357 cc, θα πληρωνουν 600. Αρα στην χειροτερη, αυτοι που εδιναν 578, θα επιβαρυνθουν με 22 ευρω. Οι λοιποι, θα γλυτωσουν εως και 221 ευρω.

Οι απο 1739 εως 1928cc, τα τελη ηταν 184, 252,302, 352 ευρω, και του χρονου ολοι θα πληρωσουν 270.
Αρα, οι των 184, και 252 θα επιβαρυνθουν με 86 και 18 ευρω αντιστοιχα, ενω οι λοιποι, θα κερδισουν εως και 72 ευρω.

Απο που προκυπτει οτι απο τα 270 πανε στα 600 ???
 
Καλά δεν το έχετε πάρει χαμπάρι ακόμα ότι το κράτος προσπαθεί να μαζέψει λεφτά και από τον αέρα που αναπνέουμε;

οι υπολογισμοί με κυβικά, ρύπους κλπ μας μαραναν; τι ψάχνετε; δικαιοσύνη;

Οτι μαζέψουμε είναι πλέον η φάση (και δεν πρόκειται να αλλάξει για αρκετά χρόνια). Οπως λέω και το πιστέυω: είμαστε στην αρχή ακόμα....
 
Να μαζέψουν βρε Τάσο αλλά να μαζέψουν δίκαια και προς όφελος του περιβάλλοντος και της ποιότητας της ζωής μας...

Τόσο δύσκολο είναι ρε γαμώτο? Δεν μπορώ να το καταλάβω...
 
Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

Να μαζέψουν βρε Τάσο αλλά να μαζέψουν δίκαια και προς όφελος του περιβάλλοντος και της ποιότητας της ζωής μας...

Τόσο δύσκολο είναι ρε γαμώτο? Δεν μπορώ να το καταλάβω...

και μετά είναι και αυτό με τον Τοτο.....-bye-
 
Η μεγάλη απάτη γίνεται στα καινούργια 1400άρια που αποτελούν και την μεγάλη πλειοψηφία
των νέων (έως 5 ετών) αυτοκινήτων.
Πέρυσι για αυτοκίνητο 1400 cc του 2008 πλήρωσα 184 EUR,
ενώ φέτος θα πληρώσω 220 EUR.

Στον αντίποδα ένα 1400άρι 10ετίας και βάλε θα πληρώσει λιγότερα από πέρυσι.
Όχι πράσινα τέλη αλλά πράσινα άλογα μας λένε ....

"Είστε μακάκες και το ξέρει όλη γή ..."
:BDGBGDB55:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Νέα τέλη. Και πάλι θύμα τα δίλιτρα.

και μετά είναι και αυτό με τον Τοτο.....-bye-

δυστυχώς εκεί καταντήσαμε... τα αυτονόητα να φαίνονται για ανέκδοτα...

Δεν τους στέλνεις κανένα "βαζάκι" βρε μπας και στρώσουνε...? :antlers: