Είμαι πολύ δυσαρεστημένος με όλα αυτά που συμβαίνουν εδω μέσα. Διαβάζοντας εδώ και λίγο καιρό τις αντιπαραθέσεις μεταξύ μελών και κυρίως διαχειριστών με αφορμή τον συμπληρωματικό κανονισμό, θέλω πλέον και 'γω, παρόλο που ασχολούμαι λίγο καιρό ενεργά με το forum, να καταθέσω την άποψη μου.
Καταρχήν όσον αφορά στην συμπεριφορά της διαχείριστικής ομάδας, έτσι όπως παρουσιάζεται χαρακτηριστικά σε αυτό το thread, θεωρώ ότι έχει ξεπεράσει τα όρια της διαχείρησης της εύρυθμης λειτουργίας του forum που είναι ο αντικειμενικός της σκοπός και πλέον εκφράζεται εμφανώς αλαζονικά με φανερή προσωπική αντιπαράθεση προς μέλη, πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο για τους συντονιστές. Οι συντονιστές έχουν ως σκοπό να διατηρούν τις ισορροπίες μεταξύ των μελών και όχι να τις ανατρέπουν. Με αλλά λόγια η διαχείρηση θα έπρεπε να ελέγχει διπλά τα γραπτά της πριν αυτά δημοσιευτούν προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες.
Γι' αυτό το σκοπό θα παραθέσω εδώ τις απαντήσεις 2 διαχειριστών στο συγκεκριμένο thread υποστηρίζοντας τον παραπάνω ισχυρισμό:
Σε καμία περίπτωση δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Νίκο και τον Τάσο απλώς με ενοχλεί το ύφος τους επειδή είναι διαχειριστές. Δεν νομίζω ότι τα παραπάνω κείμενα, τιμούν κάποιον που έχει το αξίωμα του διαχειριστή.
ΤΟ AVCLUB ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ και όχι στους διαχειριστές.
Όλοι έχουν ίσο δικαίωμα έκφρασης και υποστήριξης της άποψης τους. Επειδή πολλοί μιλούν εδώ μέσα για δημοκρατία και δημοκρατικές διαδικασίες, παραθέτω εδώ τις προτάσεις μου για ένα πραγματικά ΔΙΚΑΙΟ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ για το AvClub:
Σε όλα τα δημοκρατικά καθεστώτα υπάρχει η διαδικασία των εκλογών. Σε μια διαδικτυακή κοινωνική ομάδα, είναι πολύ πιο εύκολο να διεξαχθούν αυτές οι εκλογές μέσω της διαδικασίας poll. Και τα αποτελέσματα θα είναι δίκαια καθώς εδώ δεν μετράει η "εικόνα" του καθένα αλλά τα γραπτά του. Και τα γραπτά ευτυχώς μένουν.
1. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ικανό να σηκώσει το βάρος της διαχείρισης κατηγορίας θα βάζει υποψηφιότητα και μετά από ψηφοφορία των μελών (είτε είναι 5 είτε 3005) θα εκλέγεται. Αν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του, δεν θα γκρινιάζει (ότι δεν έχει χρόνο κλπ) αλλά θα παραιτείται. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να διορίσει ή να αυτοδιοριστεί διαχειριστής.
Οι εκλογές θα πρέπει να γίνονται κάθε 6 μήνες για να υπάρχει δυνατότητα σε νέα μέλη να δηλώσουν υποψηφιότητα και για να προλαμβάνουμε την αύξηση των αναγκών με περισσότερους διαχειριστές ανά κατηγορία.
2. Η επιλογή του γενικού διαχειριστή, του αναπληρωτή και των επιμέρους κατηγοριών θα γίνεται μεταξύ των εκλεγμένων. Εκλεγμένοι θεωρούνται οι έχοντες λάβει τους περισσότερους ψήφους ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ.
3. Κάθε ζήτημα που αφορά τον κανονισμό ή την τροποποίηση του θα τίθεται σε poll προς τα μέλη. Οι διαχειριστές δεν ΔΙΟΙΚΟΥΝ ούτε ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ αλλά μόνο διαχειρίζονται, εκτός αν υπάρχει ανωτέρα βία, δηλαδή δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος να τεθεί το θέμα σε poll (αυτό το θέμα χρήζει παραιτέρω διευκρίνησης).
4. Η οριστική διαγραφή (ban) μέλους ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ στην ευχέρια των διαχειριστών αλλά των μελών κατόπιν ψηφοφορίας.
5. Οι οικονομικές ανάγκες του Avclub, αν δεν μπορούν να καλυφθούν από τα διαφημιστικά banners, τότε θα πρέπει να εξετάσουμε το θέμα της ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ των μελών. Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούν οι διαχειριστές ως άλλοθι της ανικανότητας τους (προσοχή δεν υπονοώ τίποτα για κανέναν) την αφιλοκερδή προσφορά τους. Πρώτος εγώ δηλώνω την διάθεση οικονομικής συνεισφοράς μέσω συνδρομής για την επιβίωση του Avclub.
6. Το θέμα της ίδρυσης σωματείου καθώς και το καταστατικό εκπίπτει στα μέλη κατόπιν ψηφοφορίας με poll ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οι διαχειριστές προτείνουν, τα μέλη αποφασίζουν με ψηφοφορία.
7. Ο κανονισμός λειτουργίας του Avclub χρήζει ανανέωσης. Δύο παραδείγματα που έχω πρόχειρα:
"Στην περίπτωση ειδοποίησης ή εκτίμησης των Moderators/Administrators ότι περιεχόμενο δημοσιεύσεων θίγει τρίτα πρόσωπα, έχει το δικαίωμα της άμεσης διαγραφής των αντίστοιχων δημοσιεύσεων ή ακόμα -σε περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο- και του λογαριασμού του χρήστη που το δημοσίευσε."
"Απαγορεύονται οι συστάσεις από έναν χρήστη σε άλλον σχετικά με τη συμπεριφορά του δεύτερου. Αρμόδιοι για το θέμα είναι οι Συντονιστές, και οι χρήστες που παρατηρούν ενοχλητική συμπεριφορά από κάποιο άτομο, οφείλουν να το αναφέρουν στους Συντονιστές με προσωπικό μήνυμα, οι οποίοι θα επιληφθούν του ζητήματος κατά την κρίση τους."
Τα μέλη είναι εξίσου υπεύθυνα για την απομόνωση και τήρηση της τάξης της κάθε κατηγορίας ώστε να μην μπορούν επιτήδιοι να βρίζουν, κατηγορούν, επιτίθενται ή προσβάλλουν προσωπικά άλλα μέλη.
8. Εφόσον υπάρξει σωματείο, αυτονόητη είναι και η εκλογή ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ γραμματέα και ταμία που θα διαχειρίζονται θέματα όπως η διαφήμιση στο AVclub ή τα έσοδα-έξοδα.
Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να ανοιχτεί νέα κατηγορία ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα poll και τις κατηγορίες που αφορούν.
Εννοείται ότι οι παραπάνω προτάσεις δεν είναι πανάκεια και θα πρέπει να διαμορφωθούν με την σύμφωνη άποψη των μελών.
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν.
Το συγκεκριμένο post το ανέβασα και σαν καινούργιο thread στην κατηγορία "Προτάσεις / Ανακοινώσεις" για να υπάρξει σχετική συζήτηση. Αν οι διαχειριστές έχουν αντίρρηση για τα 2 ίδια post σε 2 διαφορετικές κατηγορίες ας διαγράψουν το ένα.
Καταρχήν όσον αφορά στην συμπεριφορά της διαχείριστικής ομάδας, έτσι όπως παρουσιάζεται χαρακτηριστικά σε αυτό το thread, θεωρώ ότι έχει ξεπεράσει τα όρια της διαχείρησης της εύρυθμης λειτουργίας του forum που είναι ο αντικειμενικός της σκοπός και πλέον εκφράζεται εμφανώς αλαζονικά με φανερή προσωπική αντιπαράθεση προς μέλη, πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο για τους συντονιστές. Οι συντονιστές έχουν ως σκοπό να διατηρούν τις ισορροπίες μεταξύ των μελών και όχι να τις ανατρέπουν. Με αλλά λόγια η διαχείρηση θα έπρεπε να ελέγχει διπλά τα γραπτά της πριν αυτά δημοσιευτούν προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες.
Γι' αυτό το σκοπό θα παραθέσω εδώ τις απαντήσεις 2 διαχειριστών στο συγκεκριμένο thread υποστηρίζοντας τον παραπάνω ισχυρισμό:
Έχω πραγματικά κουραστεί με τις ανούσιες ερωτήσεις επί ερωτήσεων, αλήθεια σε ποιόν ?
Ξεκαθαρίζω λοιπόν ορισμένα πράγματα:
1. Υπεύθυνος για ότι γίνεται στο avclub είμαι εγώ (άσχετα αν υπάρχουν συλλογικές αποφάσεις).
2. Υπεύθυνος για τη δημιουργία του σωματείου είμαι πάλι εγώ και για την όποια καθηστέρηση επίσης.
3. Ανακοινώσεις θα κάνω όταν νομίζω ότι πρέπει και έχω κάτι να ανακοινώσω και όχι όταν με "διατάζει" ο "λαός"
4. Όποιος ανυπόμονος θέλει ή νομίζει ότι υπάρχει κάτι να μάθει ας με πάρει τηλέφωνο (το έχω δώσει δεκάδες φορές)
5. Όλοι οι απρόσωποι χαρακτηρισμοί προς τη διοίκηση για μένα είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ και αναφέρονται ΟΛΟΙ στο άτομο μου. Αυτό το λέω για να δείτε πόσοι με βρίζουν και πόσα καλά λόγια ανέχομαι.
Για όποια άλλη διευκρίνηση θέλετε κατ' ιδίαν
Ευχαριστώ
Κ. Σούρλα και λοιποί φιλελεύθεροι δημοκράτες.
Το βήμα που μας(σας) έχει δοθεί να γράφουμε εδώ μέσα και να κάνουμε το χόμπυ μας, έχει γίνει με κόπο, ξενύχτια, έξοδα από κάποιους που πραγματικά γουστάρουν να κάνουν το χόμπυ τους.
Οι υπόλοιποι που κάθονται στις καρέκλες τους άνετοι και ξέρουν να κάνουν μόνο κριτική για οτιδήποτε δεν είναι του γούστου τους καλό είναι κάποια στιγμή να μάθουν να εκτιμούν και να σέβονται.
Επειδή αναφέρατε και συλλόγους κλπ, θα γίνουν όποτε εμείς έχουμε χρόνο και όχι όποτε σας καπνίσει εσάς. Διότι όπως πολύ καλά ξέρετε "Εξω από τον χορό όλοι κάνουν τους μάγκες".
Σε καμία περίπτωση δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Νίκο και τον Τάσο απλώς με ενοχλεί το ύφος τους επειδή είναι διαχειριστές. Δεν νομίζω ότι τα παραπάνω κείμενα, τιμούν κάποιον που έχει το αξίωμα του διαχειριστή.
ΤΟ AVCLUB ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ και όχι στους διαχειριστές.
Όλοι έχουν ίσο δικαίωμα έκφρασης και υποστήριξης της άποψης τους. Επειδή πολλοί μιλούν εδώ μέσα για δημοκρατία και δημοκρατικές διαδικασίες, παραθέτω εδώ τις προτάσεις μου για ένα πραγματικά ΔΙΚΑΙΟ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ για το AvClub:
Σε όλα τα δημοκρατικά καθεστώτα υπάρχει η διαδικασία των εκλογών. Σε μια διαδικτυακή κοινωνική ομάδα, είναι πολύ πιο εύκολο να διεξαχθούν αυτές οι εκλογές μέσω της διαδικασίας poll. Και τα αποτελέσματα θα είναι δίκαια καθώς εδώ δεν μετράει η "εικόνα" του καθένα αλλά τα γραπτά του. Και τα γραπτά ευτυχώς μένουν.
1. Όποιος θεωρεί τον εαυτό του ικανό να σηκώσει το βάρος της διαχείρισης κατηγορίας θα βάζει υποψηφιότητα και μετά από ψηφοφορία των μελών (είτε είναι 5 είτε 3005) θα εκλέγεται. Αν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του, δεν θα γκρινιάζει (ότι δεν έχει χρόνο κλπ) αλλά θα παραιτείται. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να διορίσει ή να αυτοδιοριστεί διαχειριστής.
Οι εκλογές θα πρέπει να γίνονται κάθε 6 μήνες για να υπάρχει δυνατότητα σε νέα μέλη να δηλώσουν υποψηφιότητα και για να προλαμβάνουμε την αύξηση των αναγκών με περισσότερους διαχειριστές ανά κατηγορία.
2. Η επιλογή του γενικού διαχειριστή, του αναπληρωτή και των επιμέρους κατηγοριών θα γίνεται μεταξύ των εκλεγμένων. Εκλεγμένοι θεωρούνται οι έχοντες λάβει τους περισσότερους ψήφους ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ.
3. Κάθε ζήτημα που αφορά τον κανονισμό ή την τροποποίηση του θα τίθεται σε poll προς τα μέλη. Οι διαχειριστές δεν ΔΙΟΙΚΟΥΝ ούτε ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ αλλά μόνο διαχειρίζονται, εκτός αν υπάρχει ανωτέρα βία, δηλαδή δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος να τεθεί το θέμα σε poll (αυτό το θέμα χρήζει παραιτέρω διευκρίνησης).
4. Η οριστική διαγραφή (ban) μέλους ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ στην ευχέρια των διαχειριστών αλλά των μελών κατόπιν ψηφοφορίας.
5. Οι οικονομικές ανάγκες του Avclub, αν δεν μπορούν να καλυφθούν από τα διαφημιστικά banners, τότε θα πρέπει να εξετάσουμε το θέμα της ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ των μελών. Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιούν οι διαχειριστές ως άλλοθι της ανικανότητας τους (προσοχή δεν υπονοώ τίποτα για κανέναν) την αφιλοκερδή προσφορά τους. Πρώτος εγώ δηλώνω την διάθεση οικονομικής συνεισφοράς μέσω συνδρομής για την επιβίωση του Avclub.
6. Το θέμα της ίδρυσης σωματείου καθώς και το καταστατικό εκπίπτει στα μέλη κατόπιν ψηφοφορίας με poll ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οι διαχειριστές προτείνουν, τα μέλη αποφασίζουν με ψηφοφορία.
7. Ο κανονισμός λειτουργίας του Avclub χρήζει ανανέωσης. Δύο παραδείγματα που έχω πρόχειρα:
"Στην περίπτωση ειδοποίησης ή εκτίμησης των Moderators/Administrators ότι περιεχόμενο δημοσιεύσεων θίγει τρίτα πρόσωπα, έχει το δικαίωμα της άμεσης διαγραφής των αντίστοιχων δημοσιεύσεων ή ακόμα -σε περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο- και του λογαριασμού του χρήστη που το δημοσίευσε."
"Απαγορεύονται οι συστάσεις από έναν χρήστη σε άλλον σχετικά με τη συμπεριφορά του δεύτερου. Αρμόδιοι για το θέμα είναι οι Συντονιστές, και οι χρήστες που παρατηρούν ενοχλητική συμπεριφορά από κάποιο άτομο, οφείλουν να το αναφέρουν στους Συντονιστές με προσωπικό μήνυμα, οι οποίοι θα επιληφθούν του ζητήματος κατά την κρίση τους."
Τα μέλη είναι εξίσου υπεύθυνα για την απομόνωση και τήρηση της τάξης της κάθε κατηγορίας ώστε να μην μπορούν επιτήδιοι να βρίζουν, κατηγορούν, επιτίθενται ή προσβάλλουν προσωπικά άλλα μέλη.
8. Εφόσον υπάρξει σωματείο, αυτονόητη είναι και η εκλογή ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ γραμματέα και ταμία που θα διαχειρίζονται θέματα όπως η διαφήμιση στο AVclub ή τα έσοδα-έξοδα.
Εξυπακούεται ότι θα πρέπει να ανοιχτεί νέα κατηγορία ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τα poll και τις κατηγορίες που αφορούν.
Εννοείται ότι οι παραπάνω προτάσεις δεν είναι πανάκεια και θα πρέπει να διαμορφωθούν με την σύμφωνη άποψη των μελών.
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν.
Το συγκεκριμένο post το ανέβασα και σαν καινούργιο thread στην κατηγορία "Προτάσεις / Ανακοινώσεις" για να υπάρξει σχετική συζήτηση. Αν οι διαχειριστές έχουν αντίρρηση για τα 2 ίδια post σε 2 διαφορετικές κατηγορίες ας διαγράψουν το ένα.