Newbie- βοήθεια για οικονομικό hi-fi

Parolo

New member
28 November 2016
6
Καλησπέρα σε όλους του μύστες!
Ξεκαθαρίζω ότι είμαι σχεδόν τελείως άσχετος αλλά μου αρέσει η καλή ακρόαση καλής μουσικής σε μέτρια ένταση.
Έχοντας παιδιόθεν ενα τέτοιο συστηματάκι χωρίς το πικαπ, το οποίο και με έχει απελπίσει

Quality-SONY-Hi-Fi-with-Speakers-Full-System-Made-_57.jpg

κονόμησα άξαφνα.. χωρίς να το καταλάβω τα dali zensor 3 και δεν ξέρω τι να τα κάνω!
Ο σκοπός είναι να ακούω μουσική μέσω pc, σπάνια cd, και να ειναι και συνδεδεμένο και με την τηλεόραση για καμιά ταινία.
Χωροταξικά: σαλόνι με έπιπλα κλπ περίπου 20τμ και στην άλλη άκρη άλλος ενας χώρος τραπεζαρίας ~ 12 τμ, απέναντι του σε απόσταση 4 μέτρων θα έχει καναπέ.
Αρχική ερώτηση:
συνδέονται τα ηχεία με αυτόν τον ενισχυτή?
φαντάζομαι ότι τώρα εμπλεξα και πρέπει να πάρω κάποιον καινούργιο ενισχυτή
Η αλήθεια είναι οτι δεν ξέρω αν δεν το ακούσω αν θα με καλύπτει το σύνολο οπότε και δεν ξέρω σε τι να επενδύσω - αν επενδύσω κάπου.
Μια σκέψη είναι για ένα σύστημα 2.0 οικονομικό, γενικά απτην ελάχιστη εμπειρία μου προτιμώ την ύπαρξη sub για τα χαμηλά αλλα δεν ξέρω αν αξίζει και πόσο μπλέκω οικονομικά για σύστημα 2.1
Άλλη βασική ερώτηση είναι πως θα συνδέσω το pc/laptop/tv με τον ενισχυτή (πες οτι παίρνω καινούργιο ικανό για τα dali)(κάτι είδα κάποιους που συνδέονται με usb με το pc για υποτίθεται καλύτερο ήχο) γιατι νιώθω οτι κάτι μου διαφεύγει στο θέμα εξοπλισμός και θα θελα να ξερω το κόστος από τώρα

Το ξέρω οτι τα έχω μπλέξει, γιαυτό και ζητώ ταπεινά τη βοήθεια σας μπας κι ακούσει καμια νότα το αυτάκι μας
ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον κόπο σας

Καταρχήν να σου πω καλωήρθες στο φορουμ και καλή συνέχεια να έχεις.

Επίσης ότι τα ηχεία που βρέθηκαν στα χέρια σου είναι ιδανικά για το ξεκίνημά σου.
Πιστεύω ότι θα σε ικανοποιήσουν στο συγκεκριμένο χώρο, αν και είναι πιθανόν να επωφελούνταν απο την προσθήκη sub (2.1)

Επι των προβληματισμών σου τώρα: