Nova: υπαναχωρηση απο μη ανανεωθεν συμβολαιο; μπααα... δεεεν!

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,909
Η μητέρα μου (αιωνοβια) έχει σύνδεση κινητου+ σταθερο+ ιντερνετ 100mbps (για μένα αυτο!), και το συμβολαιο έληξε αρχές Ιουνίου. Λόγω προβλημάτων υγείας ( μη αναστρεψιμων) την βάλαμε σε κέντρο φροντίδας και αποκατάστασης. Και βέβαια θελήσαμε να καταργησουμε τη σύνδεση (44€/μηνα). Αμ δε! "Εγινε η ανανεωση" λέει η Nova. Πως βρε παιδια; "Τηλεφωνικα" . Πως τηλεφωνικά, η γυναίκα δεν μπορούσε όχι να μιλήσει μα ούτε να ανοίξει τα μάτια. Τους πάω βεβαίωση από το ιατρικό κέντρο και εξουσιοδότηση μεσω gov. Τίποτα! Αν το κόψετε θα πληρώσετε ρήτρα. Βρε δεν θα χάσετε σχεδόν τίποτα, θα κάνουμε νέα σύνδεση σε άλλο όνομα. Αμετακινητοι: "πεναλτι"! Τρεις εβδομάδες τώρα ούτε σε κατάστημα ούτε με ημεηλ μπορώ να συνεννοηθώ, και μου έστειλαν διπλό λογαριασμό 90€. Τον πλήρωσα και τους ημεηλσα: δεν ξαναπληρωνω και θα σας μηνύσω κιόλας. Αναμένω απάντηση...
Τι άλλο να κανω;
 
εκ πείρας μια καταγγελία στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών και σε 1 μήνα θα είσαι καβάλα στο άλογο https://www.eett.gr/ypovoli-kataggelias/
ετσι ακριβώς ,είναι υποχρεωμένοι μέσα σε ενα μηνα να απαντήσουν [αν θυμάμαι καλά για το χρονικό περιθώριο]
 
Πάρε τους τηλέφωνο και πες τους να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία. Έτσι κατάφερα να ακυρώσω την eon συνδρομή που είχαν βάλει νταβατζιλίδικα στους γονείς μου οι οποίοι έχουν ήδη nova δορυφορικό
 
Η μητέρα μου (αιωνοβια) έχει σύνδεση κινητου+ σταθερο+ ιντερνετ 100mbps (για μένα αυτο!), και το συμβολαιο έληξε αρχές Ιουνίου. Λόγω προβλημάτων υγείας ( μη αναστρεψιμων) την βάλαμε σε κέντρο φροντίδας και αποκατάστασης. Και βέβαια θελήσαμε να καταργησουμε τη σύνδεση (44€/μηνα). Αμ δε! "Εγινε η ανανεωση" λέει η Nova. Πως βρε παιδια; "Τηλεφωνικα" . Πως τηλεφωνικά, η γυναίκα δεν μπορούσε όχι να μιλήσει μα ούτε να ανοίξει τα μάτια. Τους πάω βεβαίωση από το ιατρικό κέντρο και εξουσιοδότηση μεσω gov. Τίποτα! Αν το κόψετε θα πληρώσετε ρήτρα. Βρε δεν θα χάσετε σχεδόν τίποτα, θα κάνουμε νέα σύνδεση σε άλλο όνομα. Αμετακινητοι: "πεναλτι"! Τρεις εβδομάδες τώρα ούτε σε κατάστημα ούτε με ημεηλ μπορώ να συνεννοηθώ, και μου έστειλαν διπλό λογαριασμό 90€. Τον πλήρωσα και τους ημεηλσα: δεν ξαναπληρωνω και θα σας μηνύσω κιόλας. Αναμένω απάντηση...
Τι άλλο να κανω;
να σου στείλουν το αρχείο με την καταγραφή .Ολα αυτά με email
 
Ακριβώς ότι λένε τα παιδιά! Μειλ γραπτώς στην εταιρεία και ταυτόχρονα καταγγελία στην ΕΕΤΤ ώστε η εταιρεία να υποχρεωθεί σε 30 μέρες να δώσει εξήγηση στο θέμα σου αναλυτικά. Εννοείται πως θα βγάλεις άκρη απλά θα σου πάρει χρόνο.


Sent from my iPhone 15 Pro using Tapatalk
 
Τελικά μετά από απειλές μη πληρωμής κλπ, δέχθηκαν να κόψουν τη σύνδεση μετά από 2 μήνες. Τους προειδοποίησα πως δεν θα πληρώσω τίποτα πέραν της 18/8, δεδομενου ότι έγινε εγκαίρως η υπαναχωρηση κλπ - να δούμε τι θα γίνει... Εννοείται ότι έβγαλα το μόντεμ από το ρεύμα και η σύνδεση είναι νεκρη!
 
Το ερωτημα ομως παραμενει. Ποιοι ειναι αυτοι οι απροσωποι των εταιριων που κινουν τα νηματα αυτων
των περιεργων συνδρομων, και κανεις δεν μπορει να τους δει ή να επικοινωνησει απ'ευθειας μαζι τους?
Επικοινωνουμε μεσω email με τις εταιριες, και κανουμε τηλεφωνικα συμβολαια και δεν υπαρχει κανενα προσωπο αναφορας,
κανενα γραφειο, κανενα κτιριο ωστε να μπορεσουμε να καταθεσουμε αμεσα την ενσταση μας εκτος
απο τους ταλαιπωρους τους τηλεφωνητες. Τι ειδους εταιριες-τερατα τελικα ειναι αυτες?
Μεχρι που θα φτασει αυτο το κακο? Ηταν αυτη τελικα η περιφημη ιδιωτικη πρωτοβουλια που θα νικουσε τον
κακο δημοσιο τομεα?
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Το ερωτημα ομως παραμενει. Ποιοι ειναι αυτοι οι απροσωποι των εταιριων που κινουν τα νηματα αυτων
των περιεργων συνδρομων, και κανεις δεν μπορει να τους δει ή να επικοινωνησει απ'ευθειας μαζι τους?
Επικοινωνουμε μεσω email με τις εταιριες, και κανουμε τηλεφωνικα συμβολαια και δεν υπαρχει κανενα προσωπο αναφορας,
κανενα γραφειο, κανενα κτιριο ωστε να μπορεσουμε να καταθεσουμε αμεσα την ενσταση μας εκτος
απο τους ταλαιπωρους τους τηλεφωνητες. Τι ειδους εταιριες-τερατα τελικα ειναι αυτες?
Μεχρι που θα φτασει αυτο το κακο? Ηταν αυτη τελικα η περιφημη ιδιωτικη πρωτοβουλια που θα νικουσε τον
κακο δημοσιο τομεα?

Αν και είναι off-topic θα σου πω ότι η ευθύνη είναι 50-50. Έχοντας δουλέψει για χρόνια στη Vodafone θα σου πω ότι υπάρχουν κακοί υπάλληλοι και σταρχ*δ*στες πελάτες.

Ναι υπάρχουν υπάλληλοι που σου λένε ένα σωρό παπαριές για να πάρουν την πώληση αποκρύπτοντας πολλά. Σε αυτό φταίνε και οι εταιρίες με τις προμήθειες που δίνουν στους υπαλλήλους. Πχ δεν κάνουν τσεκ να δουν γιατί ο άλλος μετά από Χ μήνες έφυγε και να τιμωρήσουν τον κακό υπάλληλο που είπε ψέμματα. Αντίθετα επιβραβεύουν τις υψηλές αρχικές πωλήσεις και μετά επιβραβεύουν και τον υπάλληλο από το τμήμα αποσυνδέσεων που κάνει την επανασύνδεση. Όλα για να έχουν τον πελάτη στο "μαντρί".

Μου έχει τύχει συνάδελφος από το τμήμα παραπόνων να μου ζητήσει το εξής τρελό. Να δώσω ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΕ ΠΕΛΑΤΙΣΑ διότι θα έστελνε το δικό της στο service. Είχε έρθει 3 μήνες πριν λήξει το συμβόλαιο της και τότε δίναμε κάτι αρχαίες συσκευές στυλ Nokia 1100. Η "μαντάμ" ήθελε smartphone αντικατάστασης διότι θα πήγαινε στο Λονδίνο στην κόρη της. Της εξηγήσαμε ότι δεν γίνεται και κατ' εξαίρεση να της ανοίγαμε την επιδότηση 1 μήνα νωρίτερα. Αυτή αρνήθηκε και μας είπε πως θα σκεφτεί αν θα ανανεώσει γιατί δεν την εξυπηρετούσαμε. Πήρε τηλέφωνο στα παράπονα και η υπάλληλος μου είπε τα παραπάνω. Τη ρώτησα αν της ανέφερε για το εξωτερικό και την πρόθεση μη ανανέωσης και εννοείται δεν ήξερε τίποτα. Αλλά η "καλή" υπάλληλος ήθελε να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Αυτή η υπάλληλος μας έκανε κακό γιατί τελικά έφυγε η πελάτισα δυσαρεστημένη και μας δυσφήμισε ΧΩΡΙΣ να μπορούμε να υπερασπιστούμε τη φήμη της εταιρίας.

Αλλά από την άλλη φταίμε και εμείς που δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Πχ όταν είχαν ξεκινήσει τα "Vodafone προς όλους" έτρεχε μια προσφορά που σου έδινε τα 400' μαζί με το έξτρα πακέτο προς Vodafone. Ήρθε ένας πατέρας και του το έδωσα. Με διαβεβαίωνε ότι ήταν αυτό που ήθελε. Το αποτέλεσμα; Το τηλέφωνο ήταν του γιου του και το ξέσκισε. Ήθελε να φύγει από την παλιά εταιρεία και να πληρώνει λίγα. Το αποτέλεσμα να του έρθει ένας λογαριασμός 400€ και να μας αρχίσει τις φωνές. Αντί να μας πει από την πρώτη στιγμή την αλήθεια να τον πάμε στα τότε RED προσπάθησε να μας κοροϊδέψει.

Δεύτερο παράδειγμα με την τότε HOL. Στο συμβόλαιο αναγραφόταν καθαρά ότι η σύνδεση παρέχεται στην ΑΡΧΙΚΗ διεύθυνση. Νομίζω ήταν η παράγραφος 6. Ερχόντουσαν κάποιοι και απαιτούσαν να τους μεταφέρουμε τη γραμμή σε μέρος ΧΩΡΙΣ διαθεσιμότητα. Τους εξηγούσαμε ότι ΔΕΝ είναι δυνατόν να γίνει κάτι τέτοιο. Αρχιζαν κλασικά τις απειλές και στο τέλος πλήρωναν το τέλος διακοπής. Δεν ήθελαν να καταλάβουν το ότι η σταθερή γραμμή απαιτεί ΥΠΟΔΟΜΕΣ για να δουλέψει. Δεν ρίχνουμε 100 μέτρα καλώδιο και όπου πάει. Προσπαθούσαμε να κάνουμε λίγο τους μ@λ@κες και να ζητήσουμε εξαίρεση αλλά ήταν πολύ σπάνιο. Μόνο σε στρατιωτικούς και Σώματα Ασφαλείας το καταφέρναμε λόγω επαγγέλματος που είναι υποχρεωτική η μετάθεση. Στους υπόλοιπους ΔΥ και ιδιώτες με την "καμία".
 
  • Like
Reactions: stargr