Οι καιροι αλλαζουν

nilo

AVClub Addicted Member
5 March 2007
1,482
Athens
Ομολογω οτι μεχρι τωρα δεν ειχα δει παρομοια φωτογραφια οπου οι μαυροι (Nikon) να ειναι περισσοτερα απο τους "ασπρους"(canon). (Εκτος αν μαζεψανε ολους τους nikonians σε μια γωνια και τους canonians στο υπολοιπο γηπεδο:flipout: ).
Ο πιο προφανης λογος γι αυτην την στροφη θα ελεγα οτι ηταν το λανσαρισμα της d3 κατα πρωτο λογο και κατα δευτερο της d300 (απο πλευρας Νικον, γιατι σιγουρα και στην πλευρα της canon θα υπαρχουν ευθυνες γι αυτην την στροφη).

attachment.php


το αρθρο και η φωτογραφια απο το luminous-landscape

http://www.luminous-landscape.com/whatsnew/
 
Last edited:
Επειδή μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, μια άλλη πλευρά της φωτογραφίας είναι ένα tribute σε όσους φωτογράφους παλεύουν καθημερινά κάτω από δύσκολες συνθήκες.

Και πολλές φορές για ένα κομμάτι ψωμί ή και καθόλου.
 
Ki όχι μόνον στα γήπεδα. Ο Reichmann πήγε σαφάρι με την NIKON D3 λόγω της συνολικά καλύτερης σχέσης frame rate/ανάλυσης/iso επίδοσης σε σχέση με τις CANON 1D MKIII/CANON 1DS MKII και λόγω του ζουμ 200-400/4.0 που έχει η ΝΙΚΟΝ και δεν έχει η CANON.

http://www.luminous-landscape.com/locations/okavango.shtml
 
Γιατί, ο 100-400/4.5-5.6Lis που έχει και σταθεροποίηση και μεγαλύτερο εύρος δεν του έκανε? Οκ, είναι 1 στοπ πιο αρχός στο τέλε (και κάπου στο 1/4 με 1/5 της τιμής!).

Με μία 1D MkIII νομίζω μια χαρά δουλειά θα έκανε -ας μην ξεχνάμε ότι το 1.3x crop είναι προσόν στο τέλε.
 
Γιατί, ο 100-400/4.5-5.6Lis που έχει και σταθεροποίηση και μεγαλύτερο εύρος δεν του έκανε? Οκ, είναι 1 στοπ πιο αρχός στο τέλε (και κάπου στο 1/4 με 1/5 της τιμής!).

Με μία 1D MkIII νομίζω μια χαρά δουλειά θα έκανε -ας μην ξεχνάμε ότι το 1.3x crop είναι προσόν στο τέλε.

Πολλές φορές έχει εκφραστεί αρνητικά για τον συγκεκριμένο φακό, τόσο για το ζουμ (push pull) και για ητν οπτική του απόδοση. Μάλιστα παλιότερα προτιμούσε να χρησιμοποιεί είτε τον 500/4.0 είτε, τον 400/5.6 είτε τον 70-200/2.8 Χ2.ο tc αντί γι αυτόν. Τον έχει χαρακτηρίσει ως τον χειρότερο φακό στη γκάμα της canon (για professional lenses).

Και δες τον ελέφαντα με τι iso έχει την φωτο. Αν είχε μικρότερη ταχύτητα, είτε θα έβγαινε θολή, είτε δεν θα πετύχαινε τον ελέφαντα πάνω στο φως.
 
Γιατί, τι κακό έχει το push-pull? Από τα τεστ βλέπω πάντως μια χαρά τις επιδόσεις του, γράφει από ανοικτός πολύ καλά. Και άλλο 1400, άλλο 6100 ευρώ.
Οι αλήθεια είναι πως οι εξωτικώ ακριβοί τηλεφακοί της Canon, είναι σταθεροί, όχι ζουμ.