ΟΝΚΥΟ και ΕΓΓΥΗΣΗ

17 June 2006
25,354
Αθήνα
Παιδιά, ο Στέλιος όπως και ο ίδιος προς τιμήν του το δήλωσε από την πρώτη στιγμή, είναι τεχνικός στην επίσημη αντιπροσωπεία της Onkyo και είναι εδώ για να μας βοηθήσει όσο μπορεί στις απορίες και τα προβλήματα μας όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι.

Ούτε υπεύθυνος είναι για την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας ούτε και είναι σωστό να του ζητάμε κάτι για το οποίο και ό ίδιος δεν γνωρίζει (π.χ. γιατι το ένα μαγαζί το έχει πιό φθηνά από το άλλο). Και πάλι, έχει όλη την καλή διάθεση τουλάχιστον να μεταβιβάσει στους αρμόδιους τις όποιες αντιρρήσεις μας περί τιμών.

Μακάρι να έκαναν όλοι οι τεχνικοί των αντιπροσωπείων το ίδιο. Θα είμασταν More than happy. :worshippy:
 
Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

Παιδιά, ο Στέλιος όπως και ο ίδιος προς τιμήν του το δήλωσε από την πρώτη στιγμή, είναι τεχνικός στην επίσημη αντιπροσωπεία της Onkyo και είναι εδώ για να μας βοηθήσει όσο μπορεί στις απορίες και τα προβλήματα μας όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι.

Ούτε υπεύθυνος είναι για την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας ούτε και είναι σωστό να του ζητάμε κάτι για το οποίο και ό ίδιος δεν γνωρίζει (π.χ. γιατι το ένα μαγαζί το έχει πιό φθηνά από το άλλο). Και πάλι, έχει όλη την καλή διάθεση τουλάχιστον να μεταβιβάσει στους αρμόδιους τις όποιες αντιρρήσεις μας περί τιμών.

Μακάρι να έκαναν όλοι οι τεχνικοί των αντιπροσωπείων το ίδιο. Θα είμασταν More than happy. :worshippy:

Συμφωνώ και επαυξάνω... Αυτό άλλωστε τονίζω από την στιγμή που άρχισα να συμμετέχω στο thread.
 
Re: Onkyo TX-SR875

οταν σπαταλας προσωπικο χρονο να βοηθησεις
και αλλοι ασχολουνται με αλλα
τοτε λες, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ

Στέλιο καλησπέρα,

αν φέρω έναν ενισχυτή onkyo παραεισαγωγής για σέρβις ή αναβάθμιση σε εσάς θα εξυπηρετηθώ, με την ανάλογη χρέωση φυσικά? Διότι ακούω ότι η αντιπροσωπεία αρνείται την υπηρεσία αυτή.

ευχαριστώ
 
Last edited:
Re: Onkyo TX-SR875

Είναι τιμή μας πραγματικά να γράφει εδω μέσα ο Στέλιος και θα παρακαλούσα να μην του τρώμε τον χρόνο του με ερωτήσεις για τιμές και τιμολογιακές πολιτικές ευρωπαικών χωρών. Και εγώ έχω τις ίδιες απορίες και με τρώνε αλλα ο Στέλιος είναι εδώ για άλλου είδους βοήθεια και συζήτηση.

Τέλος και εγώ δεν συμφωνώ με την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας αλλα δεν φταίει ο Στέλιος τίποτα να ακούει-διαβάζει σχόλια σε περίεργο ύφος (όχι κακό-εχθρικό αλλα .... ) .

Τον 875 τον είδα και εγώ στο μίντιαμαρκτ Αλίμου 1690 ευρώ πρίν 1 μήνα που άνοιξε και πάλι προχθές και μάλιστα μίλησα με 2 πωλητές και το τσέκαρα για σιγουριά. Τρείς μέρες πρίν τον δω πρώτη φορά, πήρα άλλης εταιρίας γιατι δεν μου άρεσε η τιμή (1880-2100) και δεν ήθελα να πάρω απο Γερμανία. Για 300 ευρώ δεν θα έπαιρνα απο εξωτερικό με τίποτα.
 
Απάντηση: Re: Onkyo TX-SR875

Στέλιο καλησπέρα,

αν φέρω έναν ενισχυτή onkyo παραεισαγωγής για σέρβις ή αναβάθμιση σε εσάς θα εξυπηρετηθώ, με την ανάλογη χρέωση φυσικά? Διότι ακούω ότι η αντιπροσωπεία αρνείται την υπηρεσία αυτή.

ευχαριστώ

Αν μπορείς Στέλιο θα ήθελα να απαντήσεις σ' αυτή την ερώτηση ή αν δεν γνωρίζεις να ρωτήσεις τους υπεύθυνος και να μας πεις επίσημα. Είναι μια ερώτηση που θέλουν να την κάνουν πολλά μέλη.
 
Re: Onkyo TX-SR875

Πάντως εγώ δεν έγραψα κάτι κατά του Στέλιου.Μπράβο του που γράφει εδώ.
Απλώς αυτός είπε ότι η τιμή είναι για τον 805 και εγώ επιμένω ότι βλέπω.Τι να κάνω αφού και ρώτησα και μου είπαν ότι ισχύει η τιμή ?
Το τσέκαρα σήμερα πάλι ...
 
Re: Απάντηση: Onkyo TX-SR875

στην επίσημη αντιπροσωπεία της Onkyo
Επισημη αντιπροσωπεια ή εισαγωγεα? Γιατι αν ειναι επισημη αντιπροσωπεια υποχρεουτε να καλυψει ολα τα προιοντα απο ΕΕ βαση νομου... :afro:
 
Απάντηση: Onkyo TX-SR875

εχω ξαναπει οτι οι ευρωπαικες εγγυησεις δεν ισχυουν δυστυχως.
εχω ξαναπει οτι οταν εστειλα mail στην pioneer europe γιατι αν αγορασω προιον της απο χωρα της ευρωπαικης ενωσης γιατι δεν εχω εγγυηση στην ελλαδα?
απλα δεν ελαβα απαντηση ενω σε αλλες ερωτησεις μου απαντουσαν.
δυστυχως μονο μια εταιρια αναλαμβανει να καλυψει με εγγυηση προιοντα αγορασμενα εκτος ελλαδας
 
Re: Onkyo TX-SR875

Το θεμα δυστυχως δεν ειναι ετσι... οπως με καλυψαν για προιοντα ελληνικα στην αυστρια γιατι τρεμουν τον νομο... ετσι ειναι και εδω... απλα βασιζονται στο οτι θα κωλοσουμε με την πρωτη...
Αυτο σε περιπτωση που υπαρχει αντιπροσωπια... ο εισαγωγεας κανει οτι θελει...
 
Re: Onkyo TX-SR875

Πάντως όσο αφορά τις τιμές δεν μπορείς να πεις τίποτα γιατί δεν υπάρχει κάτι που να τις κάνει παράνομες.
Το παράνομο είναι η άρνηση στην 2ετή πανευρωπαϊκή εγγύηση που ισχύει σε όλα τα ηλεκτρονικά βάση νόμου της ΕΕ. Εδώ ακόμα και η Sony Hellas δίνει ένα χρόνο στα προϊόντα της που και αυτό είναι παράνομο.
 
Re: Onkyo TX-SR875

Πάντως όσο αφορά τις τιμές δεν μπορείς να πεις τίποτα γιατί δεν υπάρχει κάτι που να τις κάνει παράνομες.
Το παράνομο είναι η άρνηση στην 2ετή πανευρωπαϊκή εγγύηση που ισχύει σε όλα τα ηλεκτρονικά βάση νόμου της ΕΕ. Εδώ ακόμα και η Sony Hellas δίνει ένα χρόνο στα προϊόντα της που και αυτό είναι παράνομο.

Στο συγκεκριμένο αν επιμείνεις σε καλύπτουν κανονικά για 2 χρόνια.
 
Re: Onkyo TX-SR875

thank you very much for your message and your interest in ONKYO products. You have reached the support/help desk for ONKYO Europe.Unfortunately it is absolutely impossible to grant international warranty on our products, since they are not identical throughout our world market's. Also service, support, spare parts and other issues have to be organized and cause overhead work and costs which have to be limited as much as possible in order to keep our products competitive not only on quality and features but also price. In general and any case we strictly and strongly recommend to our customer to only buy products within their territory or country of citizenship and from/via their authorized onkyo distributor/dealer.The only chance to claim and receive warranty service is to bring the unit back to the dealer where you have bought it! Of course you can receive service from our local agent but at typical service charge condition only. We are very sorry for this inconvenience but kindly ask for your understanding.For further information please contact your local ONKYO distributor (look at: www.onkyo.net ):

Αυτό ξεκαθαρίζει λίγο τα πράγματα.

Τη γραμμή τη δίνει η ίδια η ONKYO EUROPE και οι δικοί μας ακολουθούν, κορόϊδα είναι? ή μήπως δε γνωρίζει η μαμά εταιρεία σε τι τιμές πουλάει η Ελλάδα?

Όσο για το service στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένοι να το παρέχουν,
κατόπιν πληρωμής βεβαίως.
 
Re: Onkyo TX-SR875

κατόπιν πληρωμής βεβαίως.

Αυτό είναι το παράνομο. Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν. Αφού στην Ελλάδα είμαστε πρόβατα και δεν μπορούμε να οργανώσουμε ένα εμπάργκο. Αν κανείς δεν αγοράζει ΟΝΚΥΟ μέχρι να εφαρμόσουν τον νόμο της EE τότε ή θα το κλείσουν το μαγαζί ή θα γίνουν επιτέλους σωστοί επαγγελματίες.
 
Re: Onkyo TX-SR875

Αυτό είναι το παράνομο. Αλλά βρίσκουν και τα κάνουν. Αφού στην Ελλάδα είμαστε πρόβατα και δεν μπορούμε να οργανώσουμε ένα εμπάργκο. Αν κανείς δεν αγοράζει ΟΝΚΥΟ μέχρι να εφαρμόσουν τον νόμο της EE τότε ή θα το κλείσουν το μαγαζί ή θα γίνουν επιτέλους σωστοί επαγγελματίες.

Δε φταίνε οι εδώ, φταίνε οι εκεί, διάβασε σε παρακαλώ την απάντηση της
ONKYO EUROPE.
 
Re: Onkyo TX-SR875

Δε φταίνε οι εδώ, φταίνε οι εκεί, διάβασε σε παρακαλώ την απάντηση της
ONKYO EUROPE.

Την είχα διαβάσει την απάντηση.

Το ζήτημα είναι ότι αν θέλει (που δεν θέλει) να είναι εντός νόμου η ONKYO HELLAS μπορεί να είναι, χωρίς να της πει κανείς τίποτα (ούτε η ΟΝΚΥΟ EUROPE).
 
Re: Onkyo TX-SR875

H ΟΝΚΥΟ EUROPE ME ANAΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ
ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΚΥΟ ΗΕLLΑΣ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ
ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ

SERVICE ONKYO
 
Re: Onkyo TX-SR875

Στέλιο καλησπέρα,

αν φέρω έναν ενισχυτή onkyo παραεισαγωγής για σέρβις ή αναβάθμιση σε εσάς θα εξυπηρετηθώ, με την ανάλογη χρέωση φυσικά? Διότι ακούω ότι η αντιπροσωπεία αρνείται την υπηρεσία αυτή.

ευχαριστώ

H ΟΝΚΥΟ EUROPE ME ANAΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ
ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΚΥΟ ΗΕLLΑΣ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΜΕ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ
ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ

SERVICE ONKYO
 
Re: Onkyo TX-SR875

Δεν απαντω στον φιλο Στελιο που μας βοηθαει και μπραβο του... απλα για την γενικη κουβεντα θα ηθελα να πω...

Εχουν μια διαφορα οι κανονες των εταιριων με τους νομους...
Το: "προτρεπω" - "we suggest you", ειναι μια εξυπνη λεξη να αποφυγει δικαστηριο η Onkyo Europe...
Το: "δεν επισκευαζω", εντως ΕΕ, το εχει χασει ο οποιοσδηποτε 100%...
Η διαφορα λοιπον ειναι οτι το πρωτο αφορα εσωτερικους κανονες... και το δευτερο ειναι ΝΟΜΟΣ... Ξερεις πολυ καλα, σε καποιο δικαστηριο τι θα επικρατησει...!
Και αυτα απο δικηγορο...

Επισης οποια εταιρια πουλαει ΕΕ και γραφει 1 χρονο εγγυηση... ειναι παρανομη... και αν τους το πεις, το κανουν γαργαρα και στο φτιαχνουν...

Μαλλον εχουμε ξεχασει οι ελληνες τι παει να πει ΝΟΜΟΣ... και τρωμε οτι μας σερβιρουν... Στην ΕΕ παντως, επισκευασουν και χωρις αποδειξη, αρκει το serial number να ειναι μεχρι 2 ετων... Αυτο δε το περιμενω να γινει στην ελλαδα πριν το 2399...
 
Απάντηση: Onkyo TX-SR875

Καταλαβαίνω τα εξής:

1) η ΟΝΚΥΟ HELLAS δεν καλύπτει με εγγύση ότι συσκευή έχει αγοραστεί εκτός Ελλάδας.

2) η OΝΚΥΟ HELLAS δέχεται να επισκευάσει έναντι αμοιβής, ακόμα κι αν η συσκευή βρίσκεται μέσα στην εγγύηση αλλά εχει αγοραστεί εκτός Ελλάδας.

Στέλιο καλά κατάλαβα;
 
Απάντηση: Onkyo TX-SR875

Θέλω και εγώ να ευχαριστήσω τον stelios-1962 για την προσφορά με το να γράφει εδώ.
Εχω τον 805. Μπορεί να τον αγόρασα από Γερμανία, διακινδυνεύοντας λόγω εγγύησης, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητά του.