Με τέτοιο όνομα, δεν θα την ήξερε κανείς, όμως ως Πάολα Φωκά;
"Πήγαμε στα μπουζούκια και ο φίλος μου έγινε κόκαλο, Ευτυχώς που δεν τον έφαγε η Πάολα" η "Όταν θες κάτι πολύ, το σύμπαν συνομωτεί εδώ σε θέλω καρδιά μου.
Πάολα Κοέλιο!!!!" Τα παραπάνω σκληρά ανέκδοτα είναι ένα δείγμα από τα δεκάδες που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο για τη συμπαθή Πάολα.
Η αλήθεια είναι ότι κάποιος δεν μπορεί να είναι σκληρός μαζί της αν εξετάσει αντικειμενικά το θέμα.
View attachment 90136
Σαλονικιά, μεγαλωμένη στην Συκιές Χαλκιδικής, υπηρετεί το λαϊκό τραγούδι σε μια εποχή που έπληξε τα λαϊκο πόπ είδωλα επιβάλλοντας την επιστροφή των «ζόμπι» της πίστας
όπως ο Βασίλης Καρράς και ο Αντύπας, αλλά επέβαλε και τη δημιουργία νέων ειδώλων του trash, όπως εσχάτως τον Π.Παντελίδη.
Έχει φανατικό κοινό, τα τελευταία 3 χρόνια και δεν είναι τυχαίο, κόλλησα εσχάτως κι εγώ, το τελευταίο διάστημα ακούω τα πάντα, πάντοτε ανάλογα με την διάθεση, έτσι μου προέκυψε και η Παόλα. Κόλαση πραγματική, κάθε βράδυ "γίνεται της που@@@ας όπου βρεθεί, με το γαρύφαλλο να τιγκάρει την πίστα, φωνή και κορμί.
Είναι μια γυναίκα που πολύ εύκολα κανείς θα μπορούσε να τη δει τόσο σε "παραγωγές" του Σειρηνάκη αλλά και στο Μέγαρο Μουσικής.
Σε τσιγγάνικο γάμο αλλά και σε ταινία του Περράκη. Αυτές οι γυναίκες σπανίζουν στη εγχώρια Show Biz.
Κάπως εκκεντρική, αλλά κατά την γνώμη μου αυθεντική, με αμιγώς λαϊκή φωνή, ακούει Iron Maiden και, Metallica, ΠΑΟΚΑΡΑ με διαρκείας στη θύρα 4Α της Τούμπας,
λατρεύει τον Πάμπλο Γκαρσία, θαυμάζει τη Βιτάλη, μικρή ήθελε να πάει σε μοναστήρι, ενώ σε ηλικία 16 ετών παντρεύτηκε και έκανε παιδί καθώς είναι παλαιάς σχολής.
Είναι το δεύτερο παιδί του Αλέξανδρου και της Μαρίας, όπου από αυτούς κληρονόμησε την καλλιτεχνική της φλέβα αφού και οι δύο τους είναι καταξιωμένοι μουσικοί
με αρκετή προϋπηρεσία στον Ελληνικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό.
Η Πάολα, αυθεντική τραγουδίστρια των μαγαζιών της επαρχίας, εφέτος αποθεώνεται ως η απόλυτη σταρ της αθηναϊκής πίστας, κυνήγησε το ελληνικό όνειρο, από μικρό
παιδάκι και σε ηλικία μόλις επτά χρονών αρχίζει σιγά σιγά να ξεδιπλώνει το "ταλέντο" της.
Ακούει τραγούδια από το Λίβανο, την Αίγυπτο και την Τουρκία, αλλά και Metallica, Sepultura, Rage Against the Machine!!!
Στα 18 της υπέγραψε το πρώτο της συμβόλαιο. Από τα 19 της κιόλας ήταν το πρώτο όνομα σο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης “Μαμούνια” της συμπρωτεύουσας.
Το 2005 κυκλοφόρησε την πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Αθόρυβα” και κατεβαίνει στην Αθήνα έπειτα από πρόταση του Σταμάτη Γονίδη για να συνεργαστούν.
Εγγύηση γι' αυτό, αποτελούν η μουσική του Αλέκου Χρυσοβέργη και οι στίχοι του Σπύρου Γιατρά, που απογειώνουν τη φωνή της Πάολας, δίνοντας μας ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.
To cd «Αθόρυβα» περιλαμβάνει δώδεκα τραγούδια, από τα οποία ξεχωρίζω το ομότιτλο αλλά και το «Κάπου φταίω κι εγώ».
Το 2008, κυκλοφορεί και οπλοφορεί με την δεύτερη προσπάθειά το "Περάσαμε με κόκκινο", συνεργάζεται με Χρ. Δάντη, Βασ. Γιαννόπουλο, Πάνο Καπίρη και Αντώνη Παππά,
ξεχωρίζει κατά την γνώμη μου το "κατέβα θεέ μου χαμηλά, καθώς επίσης και το ντουέτο με τον Στέλιο Ρόκκο.
Η 26χρονη τραγουδίστρια δεν κρύβει ότι είναι αθίγγανη.
Ο παππούς της καταγόταν από την Αίγυπτο. Ήρθε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε τη γιαγιά της, που δεν είχε καμία σχέση με αθίγγανους.
Το 2012, κυκλοφορεί το "Γίνε μαζί μου ένα", με την υπογραφή του συνθέτη Κυριάκου Παπαδόπουλου και του στιχουργού Ηλία Φιλίππου. Με τα τραγούδια «Στόχος», «Ψεύτικα» και «Να μ’ αφήσεις ήσυχη θέλω», καλή δουλειά, που γίνεται καλύτερη στο live.
Ξέρετε γιατί διαφέρει;
Διότι αυτό που κάνει το αγαπάει.
Για το λαϊκό τραγούδι και την μουσική που ακούει δηλώνει: "Ακούω αραβική μουσική, τουρκική, από τον Λίβανο, ακούω heavy metal και από ελληνικά αυτούς που θέλω.
Δεν ακούω εμένα. Ακούω, ας πούμε, Ελένη Βιτάλη, Μανώλη Αγγελόπουλο, Αντώνη Βαρδή, Χαρούλα Αλεξίου. Μου αρέσει ο Περίδης. Κάποιος φούσκωσε τον κόσμο με το παραμύθι ότι υπάρχει λαϊκό ποπ ροκ και χωριστήκαμε σε ομάδες... Και ποιος είναι τελικά αυτός που λέει ποια είναι η καλή και η κακή μουσική;
Δεν ντρέπονται να αποκαλούν το λαϊκό τραγούδι σκυλάδικο; Έχουν ακούσει τον Καζαντζίδη να γαβγίζει;
Αν όχι, έχουν ακούσει εμένα να γαβγίζω;".
http://www.cosmo.gr/Lifestyle/Celeb...menh-den-mporw-na-aresw-se-oloys.1963221.html
Σήμερα πρέπει να είσαι ορκισμένος οπαδός του «σκυλάδικου» για να εξακολουθείς να καταθέτεις στα μπουζούκια τον μειωμένο μισθό σου.
Η νύχτα έμεινε μόνο με τους «φανατικούς» θαμώνες, οι οποίοι στηρίζουν τα «σκληρά μπουζούκια».
Κάπως έτσι η Πάολα έγινε μεγαλύτερη από τη Βανδή.
Συμπέρασμα: η κρίση απαιτεί αυθεντικότητα.
Τι άλλο μένει η διάρκεια, μήπως και γίνει η νέα Στανίση ποτέ δεν ξέρεις.
"Πήγαμε στα μπουζούκια και ο φίλος μου έγινε κόκαλο, Ευτυχώς που δεν τον έφαγε η Πάολα" η "Όταν θες κάτι πολύ, το σύμπαν συνομωτεί εδώ σε θέλω καρδιά μου.
Πάολα Κοέλιο!!!!" Τα παραπάνω σκληρά ανέκδοτα είναι ένα δείγμα από τα δεκάδες που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο για τη συμπαθή Πάολα.
Η αλήθεια είναι ότι κάποιος δεν μπορεί να είναι σκληρός μαζί της αν εξετάσει αντικειμενικά το θέμα.
View attachment 90136


Σαλονικιά, μεγαλωμένη στην Συκιές Χαλκιδικής, υπηρετεί το λαϊκό τραγούδι σε μια εποχή που έπληξε τα λαϊκο πόπ είδωλα επιβάλλοντας την επιστροφή των «ζόμπι» της πίστας
όπως ο Βασίλης Καρράς και ο Αντύπας, αλλά επέβαλε και τη δημιουργία νέων ειδώλων του trash, όπως εσχάτως τον Π.Παντελίδη.
Έχει φανατικό κοινό, τα τελευταία 3 χρόνια και δεν είναι τυχαίο, κόλλησα εσχάτως κι εγώ, το τελευταίο διάστημα ακούω τα πάντα, πάντοτε ανάλογα με την διάθεση, έτσι μου προέκυψε και η Παόλα. Κόλαση πραγματική, κάθε βράδυ "γίνεται της που@@@ας όπου βρεθεί, με το γαρύφαλλο να τιγκάρει την πίστα, φωνή και κορμί.
Είναι μια γυναίκα που πολύ εύκολα κανείς θα μπορούσε να τη δει τόσο σε "παραγωγές" του Σειρηνάκη αλλά και στο Μέγαρο Μουσικής.
Σε τσιγγάνικο γάμο αλλά και σε ταινία του Περράκη. Αυτές οι γυναίκες σπανίζουν στη εγχώρια Show Biz.
Κάπως εκκεντρική, αλλά κατά την γνώμη μου αυθεντική, με αμιγώς λαϊκή φωνή, ακούει Iron Maiden και, Metallica, ΠΑΟΚΑΡΑ με διαρκείας στη θύρα 4Α της Τούμπας,
λατρεύει τον Πάμπλο Γκαρσία, θαυμάζει τη Βιτάλη, μικρή ήθελε να πάει σε μοναστήρι, ενώ σε ηλικία 16 ετών παντρεύτηκε και έκανε παιδί καθώς είναι παλαιάς σχολής.
Είναι το δεύτερο παιδί του Αλέξανδρου και της Μαρίας, όπου από αυτούς κληρονόμησε την καλλιτεχνική της φλέβα αφού και οι δύο τους είναι καταξιωμένοι μουσικοί
με αρκετή προϋπηρεσία στον Ελληνικό χώρο αλλά και στο εξωτερικό.
Η Πάολα, αυθεντική τραγουδίστρια των μαγαζιών της επαρχίας, εφέτος αποθεώνεται ως η απόλυτη σταρ της αθηναϊκής πίστας, κυνήγησε το ελληνικό όνειρο, από μικρό
παιδάκι και σε ηλικία μόλις επτά χρονών αρχίζει σιγά σιγά να ξεδιπλώνει το "ταλέντο" της.
Ακούει τραγούδια από το Λίβανο, την Αίγυπτο και την Τουρκία, αλλά και Metallica, Sepultura, Rage Against the Machine!!!
Στα 18 της υπέγραψε το πρώτο της συμβόλαιο. Από τα 19 της κιόλας ήταν το πρώτο όνομα σο νυχτερινό κέντρο διασκέδασης “Μαμούνια” της συμπρωτεύουσας.
Το 2005 κυκλοφόρησε την πρώτη της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Αθόρυβα” και κατεβαίνει στην Αθήνα έπειτα από πρόταση του Σταμάτη Γονίδη για να συνεργαστούν.
Εγγύηση γι' αυτό, αποτελούν η μουσική του Αλέκου Χρυσοβέργη και οι στίχοι του Σπύρου Γιατρά, που απογειώνουν τη φωνή της Πάολας, δίνοντας μας ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.
To cd «Αθόρυβα» περιλαμβάνει δώδεκα τραγούδια, από τα οποία ξεχωρίζω το ομότιτλο αλλά και το «Κάπου φταίω κι εγώ».
Το 2008, κυκλοφορεί και οπλοφορεί με την δεύτερη προσπάθειά το "Περάσαμε με κόκκινο", συνεργάζεται με Χρ. Δάντη, Βασ. Γιαννόπουλο, Πάνο Καπίρη και Αντώνη Παππά,
ξεχωρίζει κατά την γνώμη μου το "κατέβα θεέ μου χαμηλά, καθώς επίσης και το ντουέτο με τον Στέλιο Ρόκκο.
Η 26χρονη τραγουδίστρια δεν κρύβει ότι είναι αθίγγανη.
Ο παππούς της καταγόταν από την Αίγυπτο. Ήρθε στην Ελλάδα και παντρεύτηκε τη γιαγιά της, που δεν είχε καμία σχέση με αθίγγανους.
Το 2012, κυκλοφορεί το "Γίνε μαζί μου ένα", με την υπογραφή του συνθέτη Κυριάκου Παπαδόπουλου και του στιχουργού Ηλία Φιλίππου. Με τα τραγούδια «Στόχος», «Ψεύτικα» και «Να μ’ αφήσεις ήσυχη θέλω», καλή δουλειά, που γίνεται καλύτερη στο live.
Ξέρετε γιατί διαφέρει;
Διότι αυτό που κάνει το αγαπάει.
Για το λαϊκό τραγούδι και την μουσική που ακούει δηλώνει: "Ακούω αραβική μουσική, τουρκική, από τον Λίβανο, ακούω heavy metal και από ελληνικά αυτούς που θέλω.
Δεν ακούω εμένα. Ακούω, ας πούμε, Ελένη Βιτάλη, Μανώλη Αγγελόπουλο, Αντώνη Βαρδή, Χαρούλα Αλεξίου. Μου αρέσει ο Περίδης. Κάποιος φούσκωσε τον κόσμο με το παραμύθι ότι υπάρχει λαϊκό ποπ ροκ και χωριστήκαμε σε ομάδες... Και ποιος είναι τελικά αυτός που λέει ποια είναι η καλή και η κακή μουσική;
Δεν ντρέπονται να αποκαλούν το λαϊκό τραγούδι σκυλάδικο; Έχουν ακούσει τον Καζαντζίδη να γαβγίζει;
Αν όχι, έχουν ακούσει εμένα να γαβγίζω;".
http://www.cosmo.gr/Lifestyle/Celeb...menh-den-mporw-na-aresw-se-oloys.1963221.html
Σήμερα πρέπει να είσαι ορκισμένος οπαδός του «σκυλάδικου» για να εξακολουθείς να καταθέτεις στα μπουζούκια τον μειωμένο μισθό σου.
Η νύχτα έμεινε μόνο με τους «φανατικούς» θαμώνες, οι οποίοι στηρίζουν τα «σκληρά μπουζούκια».
Κάπως έτσι η Πάολα έγινε μεγαλύτερη από τη Βανδή.
Συμπέρασμα: η κρίση απαιτεί αυθεντικότητα.
Τι άλλο μένει η διάρκεια, μήπως και γίνει η νέα Στανίση ποτέ δεν ξέρεις.
Last edited: