Παίζει ο ήχος, μαύρη οθόνη, Philips 42PFL 7662D

silot

New member
13 January 2011
9
Καλημέρα!
Έχω την Philips 42PFL 7662D και εδώ και 2 μέρες έχω το εξής πρόβλημα: ακούγεται ήχος αλλά δεν φαίνεται εικόνα....
ΑΛΛΑ..το πρόβλημα ξεκίνησε όταν ο πιτσιρίκος μου έπαιζε με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης (έτσι τουλάχιστον μου είπε η γυναίκα που τον κρατάει..) πατώντας διάφορα κουμπιά. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο από το τηλεκοντρόλ?
Την άνοιξα και την έκλεισα αρκετές φορές, την έβγαλα και από την πρίζα..
Εντωμεταξύ τα κανάλια αλλάζουν κανονικά από το τηλεκοντρόλ και η τηλεόραση συμπεριφέρεται κανονικά στις εντολές του.
Τί μπορεί να συμβαίνει?..
 
Tελικά τέλος καλό όλα καλά...
Πήγα σήμερα το πρωί την τηλεόραση στο τοπικό service στη Θεσσαλονίκη όπου μετα από 6 περίπου ώρες με ειδοποίησαν να πάω να την πάρω!!! Ήταν καμμένο το inverter και παρ' όλο που για 2 μήνες ήμουν εκτός εγγύησης (τριετία) ο υπάλληλος μου είπε πως δεν με χρεώνουν τίποτα καθώς η "μαμά" εταιρεία τους ενημέρωσε με Fax να μην χρεώσουν τίποτα καθώς είμουν κοντά στο όριο της εγγύησης!!!!
Αυτά είπε ο υπάλληλος, αλλά αναρωτιέμαι μήπως είχε βγει κάποια γενική οδηγία λόγω ελλατωματικού εξαρτήματος? Τέτοια άμεση, δωρέαν και εκτός εγγύησης αντικατάσταση μόνο από την βιντεοκάμερά μου (Sony) είχα όπου και με ενημέρωσαν πως είχε βγεί οδηγία για ελλάτωματικό εξάρτημα του συγκεκριμένου μοντέλου....
Θα μου πεί κάποιος δεν φτάνει που σε εξυπηρέτησαν ζητάς και τα ρέστα? ΟΟΟΧΙΙ. Απλά πολλά έχουν δει τα μάτια μου...
Πάντως ότι και να ισχύει, ΜΠΡΑΒΟ στην ΑΜΕΣΗ, ΓΡΗΓΟΡΗ, και (αν δεν ισχύει το περί γενικής οδηγίας) ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ εξυπηρέτηση του service της Philips στη Θεσσαλονίκη.
Υ.Γ. Yperion σε ευχαριστώ για τη γρήγορη και καθοριστική συμβουλή..
 
Ακριβώς τό ιδιο πρόβλημα μου παρουσιασε καί εμένα η 42PFL9732D στά 2 1/2 χρόνια που τήν εχω. Ευτυχώς τό κατάστημα που την αγόρασα δίνει +1 χρόνο πέραν τής εγγυήσεως τής αντιπροσωπείας καί δέν πλήρωσα τίποτα. Αψογο το σέρβις και εδω στήν Πάτρα.
 
Δυστυχώς φίλε μου φαίνεται ότι αυτή δεν είναι η πολιτική της εταιρείας PHILIPS, αλλά πρωτοβουλία του συγκεκριμένου service. Η Philips ΔΕΝ αναγνωρίζει βλάβες οι οποίες συνέβησαν πέραν της ημερομηνίας της εγγύησης.

Μόλις επικοινώνησα με την PHILIPS για μία ίδια ακριβώς βλάβη (καμμένο Inverter=178E) αλλά σε 42PFL9732D, 3.5 μήνες μετά την επνοή εγγύησης, επικαλέστηκα το συμβάν του συνφορουμίτη silot και οι τύποι δεν δέχονταν κουβέντα.

Το service τον αντιμετώπισε σωστά , όχι η PHILIPS.