Panasonic 42PV60

Kostas_P

Senior Member
3 March 2007
441
Αθήνα
Καλησπέρα,

Έχω την Panasonic 42pv60 3.5 χρόνια.

Εδώ και μερικές ώρες, εκεί που έπαιζε ok, ξαφνικά μου δείχνει πλέον μισή εικόνα, το πρόβλημα είναι (όπως διακρίνεται και στη φωτογραφία) το άλλο μισό της τηλεόρασης είναι άσπρο, μαύρο με μια μικρή έγχρωμη λεπτή λωρίδα στη μέση.

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση, τι μπορεί να φταίει; (και αν κοστίζει)
Να απευθυνθώ στην Intertech για το service ή κάπου αλλού;

ευχαριστώ
 

Attachments

  • DSC00162.jpg
    DSC00162.jpg
    57.4 KB · Views: 41
Πάνελ ή ο αριστερός data driver μάλλον. Επικοινώνησε με intertech, αλλά μάλλον το κόστος της επισκευής, συγκριτικά με το κόστος μιας καινούριας 42άρας Plasma, θα είναι ασύμφορο...
 
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την astra service, με ενημέρωσε ο τεχνικός ότι υπάρχει πρόβλημα στο panel (όπως σωστά είπε ο JL ?) και ότι το κόστος επισκευής + εργασία αγγίζει τα 1100 .. :)

Θα ζητήσω φυσικά να μου δώσουν και γραπτώς την έκθεσή τους απο τον σχετικό τεχνικό έλεγχο (μιας και το πλήρωσα) και απο εκεί και πέρα σκέφτομαι να στείλω και κάποια επιστολή στον κατασκευαστή γιατί αν μη τι άλλο το θεωρώ "απαράδεκτο" η τηλεόραση να έχει τέτοια ζημιά μέσα σε διάστημα 3.5 χρόνων.

Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να κάνω ή αν σας έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό, και αν έχετε κάποια άλλη συμβουλή να μου δώσετε θα το εκτιμούσα.


ΥΓ. Σίγουρα δεν το συζητάω πλέον για επισκευή και θα κοιτάξω απο το Δήμο μου που πετάω τέτοιες συσκευές προς ανακύκλωση (εκτός αν έχετε κάποια άλλη ιδέα)
 
Οι σημερινες τηλεορασεις δεν ειναι για πολλα πολλα.

Οποια περασει την πενταετια καλα ειναι και πολυ μπορει να λεω.

Δε θα έλεγα πως ισχύει αυτό, απλώς έχει αλλάξει η πολιτική των εταιρειών, που θέλει να σε κατευθύνει σε αγορά καινούριας συσκευής, κάνοντας την επισκευή ασύμφορη.

Και οι CRT χαλούσαν, αλλά δε σου ζητούσε κανείς το αντίτιμο τριών καινούριων για να στις επισκευάσει...

Άντε να δούμε πόσο θα αντέξουν οι U10 μας, Γιάννη... :D
 
Συμφωνώ ότι η πολιτική των εταιριών είναι να σε σπρώχνουν προς καινούρια τηλεόραση, αλλά τι; να θεωρήσω φυσιολογική φθορά μια τηλεόραση να χαλάει σε 3.5 χρόνια; και ότι το κόστος επισκευής είναι σαν να αγοράζεις 3;

..και να πω ότι μου χάλασε το μίξερ των 30 το καταλαβαίνω, αλλά τα μεγέθη είναι διαφορετικά..

Σίγουρα θα τους στείλω επιστολή διαμαρτυρίας (όχι ότι θα καταφέρω κάτι) απλά για να γνωρίζουν κάτι για το προϊόν τους.
 
Σου κανει εντυπωση απλως επειδη δεν εχεις δει τι βλαβες αναφερονται καθε μερα στο avclub αλλα και γενικοτερα. Οχι μονο σε τηλεορασεις αλλα σε κινητα , κονσολες , DVD/BluRay κτλ.

Το αν θεωρειται λογικο η οχι δεν εχει σημασια. Στις μερες μας μετραει το κερδος και οχι η λογικη.
 
Συμφωνώ ότι η πολιτική των εταιριών είναι να σε σπρώχνουν προς καινούρια τηλεόραση, αλλά τι; να θεωρήσω φυσιολογική φθορά μια τηλεόραση να χαλάει σε 3.5 χρόνια; και ότι το κόστος επισκευής είναι σαν να αγοράζεις 3;

..και να πω ότι μου χάλασε το μίξερ των 30 το καταλαβαίνω, αλλά τα μεγέθη είναι διαφορετικά..

Σίγουρα θα τους στείλω επιστολή διαμαρτυρίας (όχι ότι θα καταφέρω κάτι) απλά για να γνωρίζουν κάτι για το προϊόν τους.

Δυστυχώς, παίζει και η τύχη λίγο ρόλο σε αυτά τα πράγματα. Από την εποχή των CRT ακόμα, είχα παρατηρήσει πως κάποιες χάλαγαν εντός της εγγύησης, κάποιες από ένα μήνα μήνα μέχρι δύο χρόνια μετά τη λήξη της και οι υπόλοιπες άντεχαν πολλά-πολλά χρονιά, αλώβητες ή έστω με μικροπροβλήματα. Όπως καταλαβαίνεις, οι τυχεροί ήταν της πρώτης και τρίτης κατηγορίας... :D

Από εκεί και πέρα, αν το "βλάβη πάνελ" μπορείς να το έχεις και γραπτά, δε χάνεις τίποτα να τους υπενθυμίσεις πως το πάνελ θα έπρεπε να αντέξει 60.000 ώρες, βάσει των δηλώσεων της εποχής... ;)