PANASONIC HC-V720 VS SONY HDR-CX410VE

depy33

New member
29 April 2013
2
Γεια σας! Επειδή βλέπω ότι από αυτά τα threads περνάνε πολλοί ειδήμονες και επειδή είμαι αρκετά άσχετη με τις βιντεοκάμερες (αν και πολύ γκατζετου σε άλλα πράγματα όπως κινητά κλπ) χρειάζομαι επειγόντως τη βοήθειά σας :
Σαν πρόσφατη μαμά και μάλιστα διδύμων αγοριών, απόφάσισα να κρατήσω τις σημαντικότερες στιγμές τους σε βιντεο. Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας για μια καλή βιντεοκάμερα για ερασιτεχνική λήψη, για την πρώτη μέρα στο σχολέιο, τα γεννέθλια, τις εκδρομές κλπ
Από μια πρώτη έρευνα που έκανα είμαι μεταξύ
Panasonic hc-v720 (599 ) και Sony hdr-cx410ve (523 ).
Μήπως κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει τι να προτιμήσω? Φυσικά δεκτές και άλλες αντιπροτάσεις, αν θεωρείτε ότι υπάρχει κάτι προτιμότερο σε αυτή την τάξη τιμής.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον ασχοληθεί με το θέμα μου.
Καλή ανάσταση σε όλους :smile:

υγ : προβληματίζομαι και για την Panasonic v700 (το προηγούμενο δηλαδή μοντέλο) το οποίο το βρίσκω στα 469 μια και οι διαφορές από την 720 απ'ότι διάβασα σε επίπεδο ουσίας απόδοσης βίντεο είναι εξαιρετικά μικρές :confused:
Αν αξίζει η διαφορά τιμής για την V720, μήπως λοιπόν αξίζει και η προσφορά που βρίσκω Panasonic HDC-SD800 & Δώρο 8GB SD στα 629 (που είναι και το ανώτερο πλαφόν που θα μπορούσα να φτάσω)?
Καλά έχω μπλεχτεί τελείως, τι να λέμε τώρα .....

Η Panasonic HDC-SD800 είναι δοκιμασμένη κάμερα σε πολλά και καλύτερη συνολικά κατα την γνώμη μου από τα περισσοτερα περσινά μοντέλα της εταιρίας όπως η V700 για απλή ερασιτεχνική λήψη όπως θες . Με τις πρώτες αναφορές η πρόσφατη νεώτερη 720 έχει απλά wifi και φαίνεται έχουν καταργήσει το φως για βίντεο λήψη σε σχέση με την V700. Την Sony απλά την ξεχνάς ,από ποιοτητα κατασκευής και μόνο ,Κινέζικη αλλά και με μικρότερη εγγυηση.

Last edited:
Ευχαριστώ πολύ Λεωνίδα για την απάντησή σου! Είχα αρχίσει να απελπίζομαι ότι δεν θα δώσει κανείς σημασία στην... έρημη τη μάνα :-)