Περί ακουστικών ο λόγος...

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Καλημέρα σας και καλή χρονιά επ' ευκαιρίας... -bye-

Θα ήθελα να μου πείτε αν υπάρχουν επιλογές για ακουστικά που να πληρούν τα εξής:

Α) Κόστος περί τα 150-200 ευρά.
Β) Θα παίξουν με το WD LIVE (άρα σύνδεση με optical?)
Γ) Ασύρματα σε αυτή την κατηγορία τιμής?

Ευχαριστώ πορκαταβολικώς.... :grinning-smiley-043

ΥΓ1. Αν είναι σε λάθος κατηγορία, συγχωρέστε με...
flowers.gif

ΥΓ2. Είμαι παντελώς άσχετος στο θέμα "Ακουστικά". Απλά βαρέθηκα να μην μπορώ να ανεβάσω ένταση βλέποντας ταινίες και γι' αυτό σκέφτηκα αυτή τη λύση... -bye-

φίλε μου, δεν συνδέονται ακουστικά σε οπτική έξοδο.

αναγκαστικά στον ενισχυτή που χρησιμοποιείς μετά το wd

φίλε μου, δεν συνδέονται ακουστικά σε οπτική έξοδο.

αναγκαστικά στον ενισχυτή που χρησιμοποιείς μετά το wd

A, OK... Κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις θα ήταν καλοδεχούμενες αν υπάρχει από κάποιον εμπειρία...

Merci... -bye--bye--bye-

εάν μιλάμε μόνο για ακρόαση του ήχου των ταινιών, νομίζω ότι οι ασύρματες λύσεις των πολυκαταστημάτων, στα 60 - 70 ευρώ, από τις καθιερωμένες mass-market (Sony, Philips, κλπ.) εταιρείες θα σε καλύψουν απόλυτα...

αν θέλεις να ψαχθείς με ποιοτική ακρόαση μουσικής, θα πας σε ενσύρματες λύσεις από τις akg - sennheiser, κλπ. στα 100 - 150 ευρώ που πάλι θα σε καλύψουν .... κοίτα αν ισχύει ακόμη μία προσφορά των Κωτσόβολου & Electroworld για τα sennheiser 595 στα 99 ευρώ ...

Kατ' αρχήν: :grinning-smiley-043-bye-

Μία ακόμα ερώτησης: Υπάρχουν κάποια ίσως πιο εξειδικευμένα ακουστικά που να υποστηρίζουν ας πούμε Dolby/DTS κλπ?

τα ακουστικά μπαίνουν είτε σε ενισχυτή συμβατικό είτε σε dcplayer dvdplayer που έχει αντίστοιχη έξοδο ή ξεχωριστό ενισχυτή ακουστικών.
Συνεπώς θα βρεις πιό εύκολα τέτοια έξοδο στον ενισχυτή σου.