- 17 June 2006
- 49,609
Αγαπητά μέλη του forum του avclub.
Όπως ίσως οι περισσότεροι γνωρίζετε το forum έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία του σωματείου avclub, μιά κίνηση που θεωρήθηκε αναγκαία γιά την ανεξαρτητοποίηση από κάθε είδους χειραγώγηση αλλά και γιά να υπάρχει δικαίωμα λόγου σε όσον το δυνατόν περισσότερους. Επίσης η κίνηση αυτή θα δώσει στον διαδικτυακό τόπο την οικονομική του ανεξαρτησία ώστε να μπορούν πάντα να ισχύουν τα παραπάνω.
Το σωματείο διοικείται από ΔΣ, το οποίο σεβόμενο την ιστορία του διαδικτυακού τόπου και την άποψη των περισσότερων ιδρυτικών μελών και διαχειριστών προσπαθεί να διατηρήσει ομαλή την μετάβαση από το καθαρά φιλικό και ομαδικό περιβάλλον διαχείρισης στο τυπικό και ελεγχόμενο από ένα ΔΣ.
Επειδή τα πρώτα βήματα είναι δύσκολα. Πρέπει να παραδεχτούμε όλοι, πως αν και έχουν γίνει αρκετά σημαντικά τέτοια πρώτα βήματα μέχρι στιγμής, θα συνεχίσουμε να έχουμε δυσκολίες μέχρι να βρούμε το δρόμο μας.
Έτσι καλό είναι να ανεχθούμε όλοι γιά ένα ακόμα (μικρό ελπίζω) διάστημα τα όποια προβλήματα διαχείρισης γιά τα οποία η διαχειριστική ομάδα κατηγορείται γιά άλλη μιά φορά (κάτι που πλέον εξετάζω με διαφορετικό μάτι καθώς εδώ και αρκετό καιρό δεν συμμετέχω σ αυτήν).
Η παρούσα τοποθέτηση έχει να κάνει με τη συμμετοχή στο σωματείο.
Αυτές τις μέρες, αλλά και πιο πριν, διαβάζω και ακούω πχ γιατί να συμμετέχω σε ένα φορουμ όπου έχω επάνω από το κεφάλι μου ανθρώπους που δεν ψήφισα, γιατί να πληρώνω συνδρομή και μάλιστα υψηλή, γιατί να μην είμαι απλό μέλος, γιατί να χρειάζομαι συστατικές επιστολές....
Θα προσπαθήσω να δώσω μερικές απαντήσεις.
Σχετικά με τη συνδομή. Ενα φόρουμ σαν το δικό μας με αυτή τη στιγμή 9000 περίπου μέλη και με περισσότερα από 1000 άτομα Online ώρες ώρες χρειάζεται πόρους γιά να συντηρηθεί και να είναι γρήγορο και αξιόπιστο.
Γιά να είναι κανείς μέλος δεν χρειάζεται να πληρώσει.
Αλλά ΑΝ θέλει να υποστηρίξει τον χώρο όπου θέλει να συχνάζει (ή αν θέλει να λέει ότι τον ύποστηρίζει) μιά εφ άπαξ συνδρομή των 100 ευρώ θεωρήθηκε ως λογικό τίμημα. Άλλωστε όλα τα ιδρυτικά μέλη και διαχειριστές μέχρι σήμερα έχουν πληρώσει το λιγότερο 2 φορές το ποσό αυτό, (κάποια περισσότερο).
Από την άλλη πλευρά με τα υπάρχοντα ιδρυτικά μέλη συν τα νέα που ήδη έχουν εγγραφεί με την συνδρομή των 30 ευρώ ετήσια ούτε καν συγκεντρώνεται το ποσό γιά ένα εξάμηνο hosting.
Φυσικά γίνονται προσπάθειες να βρεθούν χορηγοί γιά καλυφθούν τα έξοδα από banners.
Σχετικά με το αν χρειάζεστε συστάσεις. Γιά την συμμετοχή στο φόρουμ δεν χρειάζεστε. Γιά το σωματείο απλά υποβάλλετε μιά αίτηση και θα βρεθούν αμέσως 5 μέλη να σας προτείνουν. Είναι πιό απλό το να γίνει από το να το λέμε.
Σχετικά με το ποιούς θα "έχετε" πάνω από το κεφάλι σας και ποιοί "θα σβήνουν" τα μηνύματά σας. Σε όλα τα διαδικτυακά fora υπάρχουν κάποιοι συντονιστές. Μέσα στα καθήκοντά τους είναι η διατήρηση του καλού κλίματος συζήτησης και στα πλαίσια αυτά θα προσπαθούν να τηρούν κάποιους κανόνες.
Πάντα θα υπάρχουν συντονιστές ό,που και να πάτε. Σε όποιο forum. Στη δική μας περίπτωση σας δίνεται η δυνατότητα να "ελέγχετε" την διοίκηση του forum απλά συμμετέχοντας στα κοινά. Υποβάλλοντας μιά αίτηση και μπαίνοντας στο σωματείο. Μέσα από το σωματείο μπορείτε να προσπαθήσετε να αλλάξετε πολλά που σας φαίνονται "στραβά". Απ έξω από το χορό, λέει η παροιμία, πολλά τραγούδια λένε.
Νοιάζεστε γιά τον χώρο αυτό ? Αποδείξτε το.
Το να διαμαρτύρεται κάποιος και να φωνάζει και να προτείνει, έστω, χρήσιμες λύσεις προσωπικά γιά μένα σημαίνει ότι αγαπάει μεν το forum του avclub, αλλά μένει στα λόγια. Όλα τα ιδρυτικά μέλη επιθυμούμε εμπρακτη βοήθεια.
Μερικά δεδομένα ήδη σας έδωσα.
Τις επόμενες μέρες επίσης (ίσως και την εβδομάδα που μας έρχεται) τα νέα μέλη που ήδη έχουν γίνει δεκτά στο σωματείο, θα κληθούν μαζί με τα παλιά να αποφασίσουν σε κρίσιμα γενικότερα θέματα της διαχείρισης του forum.
Η ομάδα διευρύνεται και η γνώμη όλων θα ακουστεί γιά να έχει το forum μας την πορεία που όλοι θέλουμε.
Προτείνω σε όλους να αφήσουν τις γκρίνιες στην άκρη και να δούμε την ουσία.
Όπως ίσως οι περισσότεροι γνωρίζετε το forum έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία του σωματείου avclub, μιά κίνηση που θεωρήθηκε αναγκαία γιά την ανεξαρτητοποίηση από κάθε είδους χειραγώγηση αλλά και γιά να υπάρχει δικαίωμα λόγου σε όσον το δυνατόν περισσότερους. Επίσης η κίνηση αυτή θα δώσει στον διαδικτυακό τόπο την οικονομική του ανεξαρτησία ώστε να μπορούν πάντα να ισχύουν τα παραπάνω.
Το σωματείο διοικείται από ΔΣ, το οποίο σεβόμενο την ιστορία του διαδικτυακού τόπου και την άποψη των περισσότερων ιδρυτικών μελών και διαχειριστών προσπαθεί να διατηρήσει ομαλή την μετάβαση από το καθαρά φιλικό και ομαδικό περιβάλλον διαχείρισης στο τυπικό και ελεγχόμενο από ένα ΔΣ.
Επειδή τα πρώτα βήματα είναι δύσκολα. Πρέπει να παραδεχτούμε όλοι, πως αν και έχουν γίνει αρκετά σημαντικά τέτοια πρώτα βήματα μέχρι στιγμής, θα συνεχίσουμε να έχουμε δυσκολίες μέχρι να βρούμε το δρόμο μας.
Έτσι καλό είναι να ανεχθούμε όλοι γιά ένα ακόμα (μικρό ελπίζω) διάστημα τα όποια προβλήματα διαχείρισης γιά τα οποία η διαχειριστική ομάδα κατηγορείται γιά άλλη μιά φορά (κάτι που πλέον εξετάζω με διαφορετικό μάτι καθώς εδώ και αρκετό καιρό δεν συμμετέχω σ αυτήν).
Η παρούσα τοποθέτηση έχει να κάνει με τη συμμετοχή στο σωματείο.
Αυτές τις μέρες, αλλά και πιο πριν, διαβάζω και ακούω πχ γιατί να συμμετέχω σε ένα φορουμ όπου έχω επάνω από το κεφάλι μου ανθρώπους που δεν ψήφισα, γιατί να πληρώνω συνδρομή και μάλιστα υψηλή, γιατί να μην είμαι απλό μέλος, γιατί να χρειάζομαι συστατικές επιστολές....
Θα προσπαθήσω να δώσω μερικές απαντήσεις.
Σχετικά με τη συνδομή. Ενα φόρουμ σαν το δικό μας με αυτή τη στιγμή 9000 περίπου μέλη και με περισσότερα από 1000 άτομα Online ώρες ώρες χρειάζεται πόρους γιά να συντηρηθεί και να είναι γρήγορο και αξιόπιστο.
Γιά να είναι κανείς μέλος δεν χρειάζεται να πληρώσει.
Αλλά ΑΝ θέλει να υποστηρίξει τον χώρο όπου θέλει να συχνάζει (ή αν θέλει να λέει ότι τον ύποστηρίζει) μιά εφ άπαξ συνδρομή των 100 ευρώ θεωρήθηκε ως λογικό τίμημα. Άλλωστε όλα τα ιδρυτικά μέλη και διαχειριστές μέχρι σήμερα έχουν πληρώσει το λιγότερο 2 φορές το ποσό αυτό, (κάποια περισσότερο).
Από την άλλη πλευρά με τα υπάρχοντα ιδρυτικά μέλη συν τα νέα που ήδη έχουν εγγραφεί με την συνδρομή των 30 ευρώ ετήσια ούτε καν συγκεντρώνεται το ποσό γιά ένα εξάμηνο hosting.
Φυσικά γίνονται προσπάθειες να βρεθούν χορηγοί γιά καλυφθούν τα έξοδα από banners.
Σχετικά με το αν χρειάζεστε συστάσεις. Γιά την συμμετοχή στο φόρουμ δεν χρειάζεστε. Γιά το σωματείο απλά υποβάλλετε μιά αίτηση και θα βρεθούν αμέσως 5 μέλη να σας προτείνουν. Είναι πιό απλό το να γίνει από το να το λέμε.
Σχετικά με το ποιούς θα "έχετε" πάνω από το κεφάλι σας και ποιοί "θα σβήνουν" τα μηνύματά σας. Σε όλα τα διαδικτυακά fora υπάρχουν κάποιοι συντονιστές. Μέσα στα καθήκοντά τους είναι η διατήρηση του καλού κλίματος συζήτησης και στα πλαίσια αυτά θα προσπαθούν να τηρούν κάποιους κανόνες.
Πάντα θα υπάρχουν συντονιστές ό,που και να πάτε. Σε όποιο forum. Στη δική μας περίπτωση σας δίνεται η δυνατότητα να "ελέγχετε" την διοίκηση του forum απλά συμμετέχοντας στα κοινά. Υποβάλλοντας μιά αίτηση και μπαίνοντας στο σωματείο. Μέσα από το σωματείο μπορείτε να προσπαθήσετε να αλλάξετε πολλά που σας φαίνονται "στραβά". Απ έξω από το χορό, λέει η παροιμία, πολλά τραγούδια λένε.
Νοιάζεστε γιά τον χώρο αυτό ? Αποδείξτε το.
Το να διαμαρτύρεται κάποιος και να φωνάζει και να προτείνει, έστω, χρήσιμες λύσεις προσωπικά γιά μένα σημαίνει ότι αγαπάει μεν το forum του avclub, αλλά μένει στα λόγια. Όλα τα ιδρυτικά μέλη επιθυμούμε εμπρακτη βοήθεια.
Μερικά δεδομένα ήδη σας έδωσα.
Τις επόμενες μέρες επίσης (ίσως και την εβδομάδα που μας έρχεται) τα νέα μέλη που ήδη έχουν γίνει δεκτά στο σωματείο, θα κληθούν μαζί με τα παλιά να αποφασίσουν σε κρίσιμα γενικότερα θέματα της διαχείρισης του forum.
Η ομάδα διευρύνεται και η γνώμη όλων θα ακουστεί γιά να έχει το forum μας την πορεία που όλοι θέλουμε.
Προτείνω σε όλους να αφήσουν τις γκρίνιες στην άκρη και να δούμε την ουσία.