- 22 March 2011
- 2
Καλημέρα παιδιά.
Έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα ηλεκτρονικό προϊόν που αγόρασα (μια web camera) από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Αυτό έγινε προ 2 μηνών περίπου. ΓΙα ένα μήνα το προϊόν δούλευε άψογα, ώσπου ξαφνικά χάλασε. Το πηγα στο service του καταστήματος, όπου μετά από έλεγχο μου είπαν ότι ήταν ελαττωματικότο hardware και ότι θα μου το αντικαθιστούσαν, όπως κι έκαναν. Όμως δεν υπήρχε το ίδιο ακριβώς μοντέλο, οπότε αναγκάστηκα να επιλέξω μια άλλη web camera άλλης μάρκας. Το νεό προϊόν ήταν στην ίδια τιμή σχεδόν, αλλά χαμηλότερων προδιαγραφών. Όταν το δοκίμασα σπίτι μου, είδα ότι δεν έπαιζε στον υπολογιστή μου. Επειδή μεσολαβούσε σαββατοκύριακο, το πήγα πίσω στο μαγαζί 5 μέρες μετά (Πέμπτη έγινε η αντικατάσταση, Δευτέρα το επέστρεψα). Αφού το έλεγξαν ξανά μου είπαν να περάσω να το παραλάβω λέγοντάς μου ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό. ΤΟ ξαναδοκίμασα σπίτι μου και προφανώς έβγαζε πρόβλημα σε εμένα. ΈΤσι το πήγα ξανά πίσω και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω, καθώς δε με ικανοποιούσε πλέον. Στο δικό τους μηχάνημα δούλευε άψογα. Παρ' όλα αυτά εγώ επέμεινα ζητώντας τα λεφτά μου πίσω και κατέληξα μετά από περίπου 40 λεπτά να διαφωνώ για το θέμα με το διευθυντή του υποκαταστήματος. Εκείνος μου έλεγε ότι φταίει ο υπολογιστής μου κι όχι η κάμερα και πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με αποζημιώσουν...
Αξίζει να σημειώσω ότι στις συνδέσεις USB που δοκίμασα την κάμερα, δοκίμασα και ένα σωρό άλλες συσκευές οι οποίες δούλευαν στην εντέλεια. ΚΑμιά δεν παρουσίασε κάνενα πρόβλημα, εκτός αυτής της συγκεκριμένης web camera.
Αξίζει να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ και γενικώς να το κυνηγήσω το θέμα ή τελικά όντως έχει δίκιο ο διευθυντής και άδικα φώναζα; Γνωρίζει κανεις το σχετικό νόμο ή έχεις κανείς σας κάποιο σύνδεσμο με το σχετικό νόμο;
Ευχαριστώ!
Έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα ηλεκτρονικό προϊόν που αγόρασα (μια web camera) από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Αυτό έγινε προ 2 μηνών περίπου. ΓΙα ένα μήνα το προϊόν δούλευε άψογα, ώσπου ξαφνικά χάλασε. Το πηγα στο service του καταστήματος, όπου μετά από έλεγχο μου είπαν ότι ήταν ελαττωματικότο hardware και ότι θα μου το αντικαθιστούσαν, όπως κι έκαναν. Όμως δεν υπήρχε το ίδιο ακριβώς μοντέλο, οπότε αναγκάστηκα να επιλέξω μια άλλη web camera άλλης μάρκας. Το νεό προϊόν ήταν στην ίδια τιμή σχεδόν, αλλά χαμηλότερων προδιαγραφών. Όταν το δοκίμασα σπίτι μου, είδα ότι δεν έπαιζε στον υπολογιστή μου. Επειδή μεσολαβούσε σαββατοκύριακο, το πήγα πίσω στο μαγαζί 5 μέρες μετά (Πέμπτη έγινε η αντικατάσταση, Δευτέρα το επέστρεψα). Αφού το έλεγξαν ξανά μου είπαν να περάσω να το παραλάβω λέγοντάς μου ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό. ΤΟ ξαναδοκίμασα σπίτι μου και προφανώς έβγαζε πρόβλημα σε εμένα. ΈΤσι το πήγα ξανά πίσω και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω, καθώς δε με ικανοποιούσε πλέον. Στο δικό τους μηχάνημα δούλευε άψογα. Παρ' όλα αυτά εγώ επέμεινα ζητώντας τα λεφτά μου πίσω και κατέληξα μετά από περίπου 40 λεπτά να διαφωνώ για το θέμα με το διευθυντή του υποκαταστήματος. Εκείνος μου έλεγε ότι φταίει ο υπολογιστής μου κι όχι η κάμερα και πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με αποζημιώσουν...
Αξίζει να σημειώσω ότι στις συνδέσεις USB που δοκίμασα την κάμερα, δοκίμασα και ένα σωρό άλλες συσκευές οι οποίες δούλευαν στην εντέλεια. ΚΑμιά δεν παρουσίασε κάνενα πρόβλημα, εκτός αυτής της συγκεκριμένης web camera.
Αξίζει να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ και γενικώς να το κυνηγήσω το θέμα ή τελικά όντως έχει δίκιο ο διευθυντής και άδικα φώναζα; Γνωρίζει κανεις το σχετικό νόμο ή έχεις κανείς σας κάποιο σύνδεσμο με το σχετικό νόμο;
Ευχαριστώ!