Περιπέτειες με αγορά web camera

mazanostra

New member
22 March 2011
2
Καλημέρα παιδιά.
Έχω μια ερώτηση σχετικά με ένα ηλεκτρονικό προϊόν που αγόρασα (μια web camera) από μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Αυτό έγινε προ 2 μηνών περίπου. ΓΙα ένα μήνα το προϊόν δούλευε άψογα, ώσπου ξαφνικά χάλασε. Το πηγα στο service του καταστήματος, όπου μετά από έλεγχο μου είπαν ότι ήταν ελαττωματικότο hardware και ότι θα μου το αντικαθιστούσαν, όπως κι έκαναν. Όμως δεν υπήρχε το ίδιο ακριβώς μοντέλο, οπότε αναγκάστηκα να επιλέξω μια άλλη web camera άλλης μάρκας. Το νεό προϊόν ήταν στην ίδια τιμή σχεδόν, αλλά χαμηλότερων προδιαγραφών. Όταν το δοκίμασα σπίτι μου, είδα ότι δεν έπαιζε στον υπολογιστή μου. Επειδή μεσολαβούσε σαββατοκύριακο, το πήγα πίσω στο μαγαζί 5 μέρες μετά (Πέμπτη έγινε η αντικατάσταση, Δευτέρα το επέστρεψα). Αφού το έλεγξαν ξανά μου είπαν να περάσω να το παραλάβω λέγοντάς μου ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό. ΤΟ ξαναδοκίμασα σπίτι μου και προφανώς έβγαζε πρόβλημα σε εμένα. ΈΤσι το πήγα ξανά πίσω και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω, καθώς δε με ικανοποιούσε πλέον. Στο δικό τους μηχάνημα δούλευε άψογα. Παρ' όλα αυτά εγώ επέμεινα ζητώντας τα λεφτά μου πίσω και κατέληξα μετά από περίπου 40 λεπτά να διαφωνώ για το θέμα με το διευθυντή του υποκαταστήματος. Εκείνος μου έλεγε ότι φταίει ο υπολογιστής μου κι όχι η κάμερα και πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση να με αποζημιώσουν...
Αξίζει να σημειώσω ότι στις συνδέσεις USB που δοκίμασα την κάμερα, δοκίμασα και ένα σωρό άλλες συσκευές οι οποίες δούλευαν στην εντέλεια. ΚΑμιά δεν παρουσίασε κάνενα πρόβλημα, εκτός αυτής της συγκεκριμένης web camera.
Αξίζει να κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ και γενικώς να το κυνηγήσω το θέμα ή τελικά όντως έχει δίκιο ο διευθυντής και άδικα φώναζα; Γνωρίζει κανεις το σχετικό νόμο ή έχεις κανείς σας κάποιο σύνδεσμο με το σχετικό νόμο;
Ευχαριστώ!
 
από όσο γνωρίζω, δικαιούμαστε σαν καταναλωτές, επιστροφή προϊόντος μέσα σε 14 μέρες λόγω μη ικανοποίησης από τα χαρακτηριστικά του. Βέβαια για να γίνει δεκτή η επιστροφή, πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση κ να υπάρχει επίσης άριστη η συσκευασία.Οπότε για αυτόν τον λόγο ίσως και να πρέπει να την παραλάβουν και να σε εξυπηρετήσουν με κάποιο πιστωτικό.
 
Απεγκατέστησες τους drivers της προηγούμενης web camera, εγκαθιστώντας τους καινούργιους από την αρχή;
 
@Tzimisce
Όλοι οι παλαιότεροι drivers ειχαν απεγκατασταθεί πριν βάλω τη συσκευή στο PC.
@gorillaz_gr
Έχω κρατἠσει ολόκληρη τη συσκευασία (περίμενα βλέπεις κάτι τέτοιο, μιας κ η προηγούμενη καμερα είχε χαλάσει). Σύμφωνα με αυτούς, επειδή η κάμερα που έχω αυτή τη στιγμή στα χέρια μου είναι προϊόν αντικατάστασης από την προηγούμενη, είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίον δε θα με αποζημίωναν, μιας κ έχουν περάσει πάνω από 7 μέρες από την αγορά της πρώτης κάμερας (αυτής που αντικαταστάθηκε). Αυτό το ανέφερε μόνο μια φορά και πριν του αναφέρω ότι θέλω να υπαναχωρήσω της αγοράς, όπως λέει ο νόμος. Εκεί ψυλλιάστικα ότι ίσως να προσπαθούσε να με κοροϊδέψει.