Καλησπέρα σας,
Κάτοχος της εν λόγο τηλεόρασης από τον 12/2008, κατά καιρούς η τηλεόραση όταν άνοιγε εμφάνιζε μαύρη οθόνη με ήχο και αλλαγή καναλιών να γίνονται κανονικά. Με ένα άνοιξε κλείσε επανερχόταν πάντα. Το πρόβλημα είχε παρουσιαστεί γύρω στις 3 φόρες και γι αυτό δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία.
Μέχρι να γυρίσω από διακοπές στα τέλη Αυγούστου να ανοίξω την τηλεόραση και αυτή να αρνείται πεισματικά να δείξει εικόνα, μετά από 5 προσπάθειες είπα ότι μάλλον τελικά είναι θέμα service.
Ψάχνοντας βρήκα και άλλους με το εν λόγω πρόβλημα, τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών και υπόδειξη του επίσημου service στην Πάτρα για να πάει η τηλεόραση.
Και εδώ αρχίζει το πανηγύρι, εξηγώ στο service το πρόβλημα τονίζοντας ότι συμβαίνει μόνο στην εκκίνηση της τηλεόρασης, και ότι δεν είναι μόνιμο απλώς έχει γίνει πλέον επίμονο όταν εμφανίζεται, και ότι μάλλον θα χρειαστεί αρκετά άνοιξε - κλείσε για να συμβεί.
Μια βδομάδα αναμονής και περνάω από το Service ρωτάω τι γίνεται και παίρνω της εξής απάντηση : " Το έχει παρουσιάσει μια φορά και δεν έχουν καταφέρει να βρουν τι είναι , θα χρειαστούμε λίγες ήμερες ακόμα "
οκ λέω λογικό.
Μετά από 2 μέρες τηλέφωνο από το Service : " περάστε να πάρετε την τηλεόραση γιατί την έχουμε εδώ και δεν έχει παρουσιάσει κάτι "......
Άρχισαν τα όργανα σκέφτομαι, απαντάω στην κοπέλα ότι είχα περάσει και μου είχατε πει ότι το έχει κάνει μια φορά και χρειάζεστε περισσότερο χρόνο, τώρα μου λέτε αυτό ?
- " Κύριε την έχουμε ανοικτή όλο το πρωί μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα επίσης και παίζει κανονικά "
Της εξηγώ άλλη μια φορά ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στην εκκίνηση και το είχα πει εξαρχής, δεν υπάρχει νόημα να μένει συνεχεία ανοικτή η τηλεόραση δεν θα το παρουσιάσει. Μου λέει ότι θα την κρατήσουν άλλες 2 μέρες και μετά να περάσω να την πάρω.
Με όση ευγένεια μου έχει απομείνει εξηγώ ότι 1ον μιλάμε για μια τηλεόραση που είχε κοστίσει 2,500 ευρώ, 2ον σε 3 μήνες βγαίνει εκτός εγγύησης και ποιά η κάλυψη μου έμενα από τι στιγμή που αδυνατείς να εντοπίσεις το πρόβλημα ενώ στο έχει κάνει όσο ήτανε στο Service? 3ον από τα λίγα που ξέρω αυτό υποδηλώνει πρόβλημα στο inverter γιατί δεν ρίχνεται μια μάτια?
Και έρχεται η αποστομωτική απάντηση,
- " εεε κύριε είναι πολύ πιθανόν το πιθανότερο να είναι το inverter άλλα επειδή πάει μαζί με panel δεν μπορώ να το παραγγείλω γιατί εάν δεν είναι τελικά αυτό και την ξαναφερεται με το ίδιο πρόβλημα θα το χρεωθούμε εμείς!!!!!!!! "
Λέω κοπελλα μου το έχει παρουσιάσει και σε εσάς άρα το πρόβλημα υπάρχει παρόλο που έχει ανοικτή μόνο 10 φορές η τηλεόραση όσο ήταν σε εσάς, και μου λες ότι δεν επειδή δεν είναι σίγουροι οι τεχνικοί να την πάρω??
Και σε περίπτωση που σκαλώσει σε 3,5μηνες ποια η κάλυψη μου ??
Τότε κύριε να παρακαλάτε να χαλάσει πριν λήξει η εγγύηση....
Κάπου εκεί βάρεσα κόκκινα, μάζεψα ότι μου είχε απομείνει από υπομονή και τις είπα ότι ή να κάνει την πιθανότερη επισκευή και αν την ξαναπάω μετά από 3 μήνες και είναι κάτι άλλο να χρεωθώ εγώ όλες τις επισκευές, ή να μου δώσει ένα χαρτί με το λόγω εισόδου στο service και ότι παρόλο που παρουσίασε το πρόβλημα δεν κατάφεραν να εντοπίσουν τι είναι....
Για να έρθει άλλη μια απάντηση -" Κύριε μάλλον σας είπανε ότι έκανε πρόβλημα λάθος τηλεόραση, δεν καταλάβανε καλά "
θεώρησα περιτο να πω ότι όταν ρώτησα είπα μοντέλο - όνομα κάτοχου και είδανε μέσω του αριθμού εισαγωγής ( από τον Η/Υ) για ποια τηλεόραση μιλάμε και ότι με κοροϊδεύει κατάμουτρα.
Κατάληξη η τηλεόραση ακόμα στο Service, εγώ να προσπαθώ να αποδει ξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, και μόνη λύση ένα mail στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα μήπως βρεθεί καποια λύση, δέχτηκα μέχρι να πάω εγώ ο ίδιος την Τηλεόραση στην Αθήνα (μένω Πάτρα) προκειμένου να εισαχθεί στο εκεί Service.
Πραγματικά νοιώθω μεγάλη απογοήτευση μιλάμε για λεφτά που δεν τα βρίσκει κάνεις στο δρόμο, και που δυστυχώς αντί να κάνουμε το κέφι μας καταλήγουμε να χαλιόμαστε....
Αναμονή για την απάντηση του mail απο την αντιπροσωπεία στην Αθήνα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post αλλά η αγανάκτηση είναι στο φούλ, και εγω χωρίς τηλεόραση για 15 μέρες τώρα.
Κάτοχος της εν λόγο τηλεόρασης από τον 12/2008, κατά καιρούς η τηλεόραση όταν άνοιγε εμφάνιζε μαύρη οθόνη με ήχο και αλλαγή καναλιών να γίνονται κανονικά. Με ένα άνοιξε κλείσε επανερχόταν πάντα. Το πρόβλημα είχε παρουσιαστεί γύρω στις 3 φόρες και γι αυτό δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία.
Μέχρι να γυρίσω από διακοπές στα τέλη Αυγούστου να ανοίξω την τηλεόραση και αυτή να αρνείται πεισματικά να δείξει εικόνα, μετά από 5 προσπάθειες είπα ότι μάλλον τελικά είναι θέμα service.
Ψάχνοντας βρήκα και άλλους με το εν λόγω πρόβλημα, τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών και υπόδειξη του επίσημου service στην Πάτρα για να πάει η τηλεόραση.
Και εδώ αρχίζει το πανηγύρι, εξηγώ στο service το πρόβλημα τονίζοντας ότι συμβαίνει μόνο στην εκκίνηση της τηλεόρασης, και ότι δεν είναι μόνιμο απλώς έχει γίνει πλέον επίμονο όταν εμφανίζεται, και ότι μάλλον θα χρειαστεί αρκετά άνοιξε - κλείσε για να συμβεί.
Μια βδομάδα αναμονής και περνάω από το Service ρωτάω τι γίνεται και παίρνω της εξής απάντηση : " Το έχει παρουσιάσει μια φορά και δεν έχουν καταφέρει να βρουν τι είναι , θα χρειαστούμε λίγες ήμερες ακόμα "
οκ λέω λογικό.
Μετά από 2 μέρες τηλέφωνο από το Service : " περάστε να πάρετε την τηλεόραση γιατί την έχουμε εδώ και δεν έχει παρουσιάσει κάτι "......
Άρχισαν τα όργανα σκέφτομαι, απαντάω στην κοπέλα ότι είχα περάσει και μου είχατε πει ότι το έχει κάνει μια φορά και χρειάζεστε περισσότερο χρόνο, τώρα μου λέτε αυτό ?
- " Κύριε την έχουμε ανοικτή όλο το πρωί μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα επίσης και παίζει κανονικά "
Της εξηγώ άλλη μια φορά ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στην εκκίνηση και το είχα πει εξαρχής, δεν υπάρχει νόημα να μένει συνεχεία ανοικτή η τηλεόραση δεν θα το παρουσιάσει. Μου λέει ότι θα την κρατήσουν άλλες 2 μέρες και μετά να περάσω να την πάρω.
Με όση ευγένεια μου έχει απομείνει εξηγώ ότι 1ον μιλάμε για μια τηλεόραση που είχε κοστίσει 2,500 ευρώ, 2ον σε 3 μήνες βγαίνει εκτός εγγύησης και ποιά η κάλυψη μου έμενα από τι στιγμή που αδυνατείς να εντοπίσεις το πρόβλημα ενώ στο έχει κάνει όσο ήτανε στο Service? 3ον από τα λίγα που ξέρω αυτό υποδηλώνει πρόβλημα στο inverter γιατί δεν ρίχνεται μια μάτια?
Και έρχεται η αποστομωτική απάντηση,
- " εεε κύριε είναι πολύ πιθανόν το πιθανότερο να είναι το inverter άλλα επειδή πάει μαζί με panel δεν μπορώ να το παραγγείλω γιατί εάν δεν είναι τελικά αυτό και την ξαναφερεται με το ίδιο πρόβλημα θα το χρεωθούμε εμείς!!!!!!!! "
Λέω κοπελλα μου το έχει παρουσιάσει και σε εσάς άρα το πρόβλημα υπάρχει παρόλο που έχει ανοικτή μόνο 10 φορές η τηλεόραση όσο ήταν σε εσάς, και μου λες ότι δεν επειδή δεν είναι σίγουροι οι τεχνικοί να την πάρω??
Και σε περίπτωση που σκαλώσει σε 3,5μηνες ποια η κάλυψη μου ??
Τότε κύριε να παρακαλάτε να χαλάσει πριν λήξει η εγγύηση....
Κάπου εκεί βάρεσα κόκκινα, μάζεψα ότι μου είχε απομείνει από υπομονή και τις είπα ότι ή να κάνει την πιθανότερη επισκευή και αν την ξαναπάω μετά από 3 μήνες και είναι κάτι άλλο να χρεωθώ εγώ όλες τις επισκευές, ή να μου δώσει ένα χαρτί με το λόγω εισόδου στο service και ότι παρόλο που παρουσίασε το πρόβλημα δεν κατάφεραν να εντοπίσουν τι είναι....
Για να έρθει άλλη μια απάντηση -" Κύριε μάλλον σας είπανε ότι έκανε πρόβλημα λάθος τηλεόραση, δεν καταλάβανε καλά "
θεώρησα περιτο να πω ότι όταν ρώτησα είπα μοντέλο - όνομα κάτοχου και είδανε μέσω του αριθμού εισαγωγής ( από τον Η/Υ) για ποια τηλεόραση μιλάμε και ότι με κοροϊδεύει κατάμουτρα.
Κατάληξη η τηλεόραση ακόμα στο Service, εγώ να προσπαθώ να αποδει ξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, και μόνη λύση ένα mail στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα μήπως βρεθεί καποια λύση, δέχτηκα μέχρι να πάω εγώ ο ίδιος την Τηλεόραση στην Αθήνα (μένω Πάτρα) προκειμένου να εισαχθεί στο εκεί Service.
Πραγματικά νοιώθω μεγάλη απογοήτευση μιλάμε για λεφτά που δεν τα βρίσκει κάνεις στο δρόμο, και που δυστυχώς αντί να κάνουμε το κέφι μας καταλήγουμε να χαλιόμαστε....
Αναμονή για την απάντηση του mail απο την αντιπροσωπεία στην Αθήνα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post αλλά η αγανάκτηση είναι στο φούλ, και εγω χωρίς τηλεόραση για 15 μέρες τώρα.