Philips 42 Pfl9703/d10 Μπλεξαμε......

chrissid

New member
15 September 2008
6
Καλησπέρα σας,
Κάτοχος της εν λόγο τηλεόρασης από τον 12/2008, κατά καιρούς η τηλεόραση όταν άνοιγε εμφάνιζε μαύρη οθόνη με ήχο και αλλαγή καναλιών να γίνονται κανονικά. Με ένα άνοιξε κλείσε επανερχόταν πάντα. Το πρόβλημα είχε παρουσιαστεί γύρω στις 3 φόρες και γι αυτό δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία.
Μέχρι να γυρίσω από διακοπές στα τέλη Αυγούστου να ανοίξω την τηλεόραση και αυτή να αρνείται πεισματικά να δείξει εικόνα, μετά από 5 προσπάθειες είπα ότι μάλλον τελικά είναι θέμα service.
Ψάχνοντας βρήκα και άλλους με το εν λόγω πρόβλημα, τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών και υπόδειξη του επίσημου service στην Πάτρα για να πάει η τηλεόραση.
Και εδώ αρχίζει το πανηγύρι, εξηγώ στο service το πρόβλημα τονίζοντας ότι συμβαίνει μόνο στην εκκίνηση της τηλεόρασης, και ότι δεν είναι μόνιμο απλώς έχει γίνει πλέον επίμονο όταν εμφανίζεται, και ότι μάλλον θα χρειαστεί αρκετά άνοιξε - κλείσε για να συμβεί.
Μια βδομάδα αναμονής και περνάω από το Service ρωτάω τι γίνεται και παίρνω της εξής απάντηση : " Το έχει παρουσιάσει μια φορά και δεν έχουν καταφέρει να βρουν τι είναι , θα χρειαστούμε λίγες ήμερες ακόμα "
οκ λέω λογικό.
Μετά από 2 μέρες τηλέφωνο από το Service : " περάστε να πάρετε την τηλεόραση γιατί την έχουμε εδώ και δεν έχει παρουσιάσει κάτι "......
Άρχισαν τα όργανα σκέφτομαι, απαντάω στην κοπέλα ότι είχα περάσει και μου είχατε πει ότι το έχει κάνει μια φορά και χρειάζεστε περισσότερο χρόνο, τώρα μου λέτε αυτό ?
- " Κύριε την έχουμε ανοικτή όλο το πρωί μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα επίσης και παίζει κανονικά "
Της εξηγώ άλλη μια φορά ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο στην εκκίνηση και το είχα πει εξαρχής, δεν υπάρχει νόημα να μένει συνεχεία ανοικτή η τηλεόραση δεν θα το παρουσιάσει. Μου λέει ότι θα την κρατήσουν άλλες 2 μέρες και μετά να περάσω να την πάρω.
Με όση ευγένεια μου έχει απομείνει εξηγώ ότι 1ον μιλάμε για μια τηλεόραση που είχε κοστίσει 2,500 ευρώ, 2ον σε 3 μήνες βγαίνει εκτός εγγύησης και ποιά η κάλυψη μου έμενα από τι στιγμή που αδυνατείς να εντοπίσεις το πρόβλημα ενώ στο έχει κάνει όσο ήτανε στο Service? 3ον από τα λίγα που ξέρω αυτό υποδηλώνει πρόβλημα στο inverter γιατί δεν ρίχνεται μια μάτια?
Και έρχεται η αποστομωτική απάντηση,
- " εεε κύριε είναι πολύ πιθανόν το πιθανότερο να είναι το inverter άλλα επειδή πάει μαζί με panel δεν μπορώ να το παραγγείλω γιατί εάν δεν είναι τελικά αυτό και την ξαναφερεται με το ίδιο πρόβλημα θα το χρεωθούμε εμείς!!!!!!!! "
Λέω κοπελλα μου το έχει παρουσιάσει και σε εσάς άρα το πρόβλημα υπάρχει παρόλο που έχει ανοικτή μόνο 10 φορές η τηλεόραση όσο ήταν σε εσάς, και μου λες ότι δεν επειδή δεν είναι σίγουροι οι τεχνικοί να την πάρω??
Και σε περίπτωση που σκαλώσει σε 3,5μηνες ποια η κάλυψη μου ??
Τότε κύριε να παρακαλάτε να χαλάσει πριν λήξει η εγγύηση....
Κάπου εκεί βάρεσα κόκκινα, μάζεψα ότι μου είχε απομείνει από υπομονή και τις είπα ότι ή να κάνει την πιθανότερη επισκευή και αν την ξαναπάω μετά από 3 μήνες και είναι κάτι άλλο να χρεωθώ εγώ όλες τις επισκευές, ή να μου δώσει ένα χαρτί με το λόγω εισόδου στο service και ότι παρόλο που παρουσίασε το πρόβλημα δεν κατάφεραν να εντοπίσουν τι είναι....
Για να έρθει άλλη μια απάντηση -" Κύριε μάλλον σας είπανε ότι έκανε πρόβλημα λάθος τηλεόραση, δεν καταλάβανε καλά "
θεώρησα περιτο να πω ότι όταν ρώτησα είπα μοντέλο - όνομα κάτοχου και είδανε μέσω του αριθμού εισαγωγής ( από τον Η/Υ) για ποια τηλεόραση μιλάμε και ότι με κοροϊδεύει κατάμουτρα.
Κατάληξη η τηλεόραση ακόμα στο Service, εγώ να προσπαθώ να αποδει ξω ότι δεν είμαι ελέφαντας, και μόνη λύση ένα mail στην αντιπροσωπεία στην Αθήνα μήπως βρεθεί καποια λύση, δέχτηκα μέχρι να πάω εγώ ο ίδιος την Τηλεόραση στην Αθήνα (μένω Πάτρα) προκειμένου να εισαχθεί στο εκεί Service.
Πραγματικά νοιώθω μεγάλη απογοήτευση μιλάμε για λεφτά που δεν τα βρίσκει κάνεις στο δρόμο, και που δυστυχώς αντί να κάνουμε το κέφι μας καταλήγουμε να χαλιόμαστε....
Αναμονή για την απάντηση του mail απο την αντιπροσωπεία στην Αθήνα.
Συγνώμη για το μακροσκελές του post αλλά η αγανάκτηση είναι στο φούλ, και εγω χωρίς τηλεόραση για 15 μέρες τώρα.
 
Δεν εισαι ο μονος και αλλοι τα ιδια τραβανε και χειροτερα...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=62871

Παντως μου κανει εντυπωση οτι στην αναφορα βλαβων οι μισες πλεον αφορουν την Philips. Σε συγκριση με τις πωλησεις της μαρκας (μεριδιο αγορας κατω απο 10%) ειναι τεραστια η αναλογια.
 
To σπαστικο της υποθεσης ειναι οτι διεκδικουμε τα αυτονοητα, τιποτα παραπανω απο το προιον να δουλευει οπως πρεπει, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για τετοιες τιμες. Ακομα σπαστικοτερο να σου λενε μπροστα στα μουτρα σου οτι το ειδανε σαν προβλημα οσο ητανε στο Service αλλα......
Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα απαντησει η Αθηνα.Μολις εχω νεωτερα θα ποσταρω λεπτομερειες.
Ειμαι αποφασισμενος να μην τους τη χαρησω και να το τραβηξω οσο και οπου παει.Δεν θελω καινουρια τηλεοραση, ουτε απαιτω τιποτα παραλογο πιστευω παρα να δουλεψει οπως πρεπει.
 
αν δεν μπορουνε να βρουνε την βλαβη πρεπει να σου τα αλλαξουνε ολα
εκτος τα πλαστικα η να σου δωσουνε αλλη ειναι απλο.
Να ζητησεις εγγραφως οτι η τηλεοραση πηγε στο σερβις για προβλημα εντος
εγγυησης και οτι δεν μπορουσανε να βρουνε την βλαβη και αν χαλασει τελιως
εκτος εγγυησης θα σου την φτιαξουνε γιατι ειτανε δικη τους που δεν βρηκανε την βλαβη ποιο πριν.
Αλλα να σου πω και κατι αλλο μπορει να μην ειναι θεμα της συγκεκριμενης τηελορασης αλλα του μοντελου και περνοντας αλλη την ιδια να σου βγαλει το ιδιο προβλημα.
 
....Και βεβαια το serial συνεχιζεται.....
Μετα απο επικοινωνια με το τμημα εξυπηρετησης πελατων με προωθησανε στο τμημα Service.
Οι οποιοι ειπανε οτι το συγκεκριμενο προβλημα μπορει να ειναι πολλα πραγματα, και το καλύτερο στην παρουσα απο την στιγμη που δεν μπορουν να διαπιστωσουνε τι γινεται αφου συμφωνα με τα λεγομενα τους (στην Πατρα) δεν το παρουσιαζει ειναι να τους πω να προχωρησουνε σε μια αναβαθμιση λογισμικου, και να παρω αποδειξη εργασιων για την εργασια τους η οποια βεβαια θα ειναι μηδενικη.
Η λογικη πισω απο ολο αυτο ειναι οτι η εργασια εχει εγγυηση 6 μηνων για το προβλημα που εχει παρουσιαστει.
Μετα απο 12 εργασιμες μερες η Πατρα ακομα αγνοει το προβλημα και σημερα ηρθε η δευτερη εξωφρενικη απαντηση, με την αναβαθμιση λογισμικου το συγκεκριμενο προβλημα δεν λυνεται!!!!!! Και φυσικα ρωτησα πως το ξερει απο την στιγμη που δεν γνωριζει ποιο ειναι αυτο... Καπου εκει καταλαβε οτο μαλλον εκανε μ....κια και δεν ξαναμιλησε παρα μονο ελεγε συνεχεια οτι μολις κανουμε την αναβαθμιση θα σας ειδοποιησουμε.
Τα 2 τελευταια πραγματα που μενουν προκειμενου να εχω καποιες αποδειξεις στα χερια μου ειναι επειδη το Service βρισκεται διπλα απο το σπιτι μου να τους παρω τηλεφωνο οταν παρουσιασει το προβλημα για να το δουν στην πραξη και αν αρνηθουν να ερθουν να τραβηξω βιντεο με το ολο σκηνικο, την τηλεοραση να αλλαζει καναλια με μαυρη εικονα κλπ κλπ κλπ.
Λεμε οτι εχει να πεσει πολυ γελιο γιατι τωρα πραγματικα τα εχω παρει με την παρτη τους.
Να σημειωσω οτι και η εξυπηρετηση πελατων και τα παιδια του Service της Αθηνας ηταν εξυπηρετικοτατοι με ολη τη σημασια της λεξεως. Και κυριως με διαθεση να βρεθει μια λυση.
 
Σημερα 14:30 ελαβα μειλ απο την philips, στο οποιο λενε οτι το θεμα μου ειναι προς διερευνηση για να διαπιστωσουνε τι ακριβως συμβαινει και πως θα ειδοποιηθω για τις οποιες εξελιξεις.
Στις 18:00 χτυπαει το κινητο απο την εξυπηρετηση πελατων της Philips με ενημερωνουνε οτι μιλησανε με το Service της Πατρας, και οτι ισχυρηζονται τα γνωστα, επισης μου λενε να κανω λιγη υπομονη ακομα καθως ενω εγινε η αναβαθμιση λογισμικου, προταθηκε και μια προληπτικη επισκευη στην τηλεοραση για το εν λογω θεμα, οποτε ενδεχεται να αργησει λιγες μερες ακομα.
Αφου μου ζητησανε συγνωμη για την αναστατωση, εξελιξη, και λαθος πορεια που ειχε το θεμα εξ αρχης, μου ειπανε οτι θα ειδοποιηθω μολις η τηλεοραση ειναι ετοιμη. Επισης δωσανε εντολη προκειμενου οταν διαπιστωθει το οποιοδηποτε προβλημα απο την μερια μου στην τηλεοραση να παρω τηλεφωνο το τμημα Service για αμεση μεταβαση τεχνικου στο σπιτι, προκειμενου να γινει γνωστης του οποιουδηποτε προβληματος και προς αποφυγης ταλαιπωριας δικιας μου, για μη εμφανιση του οποιουδηποτε προβληματος στο Service.
Με ευχαριστησε για την υπομονη, λεγοντας μου να μην διστασω να επικοινωνησω ξανα μαζι τους για οποιοδηποτε προβλημα αντιμετωπισω....
Ενα εχω να πω οτι αυτο λεγεται after sales service.
Δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το δυσκολο στο να το τηρουνε οι κατα τοπους αντιπροσωποι της εκαστοτε εταιρειας.....
Απο την στιγμη ομως που στην επισημη αντιπροσωπεια υπαρχουνε προς επισκευη απο καφετεριες μεχρη μπρικια ειναι δυσκολο να απασχολεις υπαλληλο για να ανοιγοκλεινει μια τηλεοραση, ειδικα εντος εγγυσης απο τι στιγμη που μπορεις να επισκευασεις 10 μπρικια και να εχεις τα 10πλασια χρηματα......
Ευτηχως που η Philips εχει αυτο το after sales που εχει.
 
Σημερα 14:30 ελαβα μειλ απο την philips, στο οποιο λενε οτι το θεμα μου ειναι προς διερευνηση για να διαπιστωσουνε τι ακριβως συμβαινει και πως θα ειδοποιηθω για τις οποιες εξελιξεις.
Στις 18:00 χτυπαει το κινητο απο την εξυπηρετηση πελατων της Philips με ενημερωνουνε οτι μιλησανε με το Service της Πατρας, και οτι ισχυρηζονται τα γνωστα, επισης μου λενε να κανω λιγη υπομονη ακομα καθως ενω εγινε η αναβαθμιση λογισμικου, προταθηκε και μια προληπτικη επισκευη στην τηλεοραση για το εν λογω θεμα, οποτε ενδεχεται να αργησει λιγες μερες ακομα.
Αφου μου ζητησανε συγνωμη για την αναστατωση, εξελιξη, και λαθος πορεια που ειχε το θεμα εξ αρχης, μου ειπανε οτι θα ειδοποιηθω μολις η τηλεοραση ειναι ετοιμη. Επισης δωσανε εντολη προκειμενου οταν διαπιστωθει το οποιοδηποτε προβλημα απο την μερια μου στην τηλεοραση να παρω τηλεφωνο το τμημα Service για αμεση μεταβαση τεχνικου στο σπιτι, προκειμενου να γινει γνωστης του οποιουδηποτε προβληματος και προς αποφυγης ταλαιπωριας δικιας μου, για μη εμφανιση του οποιουδηποτε προβληματος στο Service.
Με ευχαριστησε για την υπομονη, λεγοντας μου να μην διστασω να επικοινωνησω ξανα μαζι τους για οποιοδηποτε προβλημα αντιμετωπισω....
Ενα εχω να πω οτι αυτο λεγεται after sales service.
Δεν μπορω να καταλαβω που ειναι το δυσκολο στο να το τηρουνε οι κατα τοπους αντιπροσωποι της εκαστοτε εταιρειας.....
Απο την στιγμη ομως που στην επισημη αντιπροσωπεια υπαρχουνε προς επισκευη απο καφετεριες μεχρη μπρικια ειναι δυσκολο να απασχολεις υπαλληλο για να ανοιγοκλεινει μια τηλεοραση, ειδικα εντος εγγυσης απο τι στιγμη που μπορεις να επισκευασεις 10 μπρικια και να εχεις τα 10πλασια χρηματα......
Ευτηχως που η Philips εχει αυτο το after sales που εχει.

To service Αθηνας και Θεσσαλονικης δεν παιζεται σε εξυπηρετηση και after sales support. Ειναι εξυπηρετικοτατοι και ευγενεστατοι.
Ετσι θα επρεπε να συμπεριφερονται ολα τα service. Εξαλλου ζουνε απο τις ζημιες μας.
Νικος
 
......Και Βεβαια το σιριαλ συνεχιζεται με το Πατρινο service.......
Παρασκευη με ειδοποιουνε λεγοντας μου να περασω να παρω την τηλεοραση, μου εξηγουνε οτι εγινε αναβαθμιση λογισμικου, και μια προληπτικη αντικατασταση ανταλλακτικου οπως εχω ενημερωθει και απο την εξυπηρετηκοτατη Αθηνα.
Σημερα Σαββατο παω να παρω την τηλεοραση, ρωταω τον τεχνικο τη κανατε τελικα ?
Τιποτα κυριε αναβαθμιση λογισμικου, λεω απο μεσα μου οκ, γιατι ειχα ηθελα να ρωτησω τι αντικατασταση ανταλλακτικου εγινε. Φορτωνω την τηλεοραση στο αμαξι και ζηταω την αποδειξη εργασιων. Και απο εκει αρχιζουν τα ωραια......
Τι χρειαζεσαι αποδειξη εργασιων? Παρακαλω λεω? Για να εχω ενα αποδεικτικο με το τι εγινε στην τηλεοραση.
Δεν χρειαζεσαι τιποτα θα παρεις τηλεφωνο την Philips και ξερουν αυτοι τι εγινε.
Λεω απο τι στιγμη που η τηλεοραση βγηκε απο το Service πρεπει να παρω αποδειξη με αυτα που εκανες αλλιως δεν παραλαμβανω.
Δεν χρειαζεται, δεν δουλευει ετσι το μαγαζι, πρωτη φορα μου ζητανε κατι τετοιο, δεν σου δινω τιποτα!!!! :slapface::slapface::slapface:
Αφου εγω φορτωσει αρκετα του λεω οτι θα μιλησω με philips και τα λεμε, καπου εκει αλλαζει το παραμυθι και γινεται οτι παρε την τηλεοραση και ελα απο Δευτερα να παρεις την αποδειξη.
Δεν καταλαβες λεω δινεις αποδειξη και μαζι και τηλεοραση, οχι δεν μπορω να σου δωσω αποδειξη δεν δουλευει το Service το Σαββατο.
Λεω ειδοποιησατε Παρασκευη να την παρω, ενημερωσα οτι θα περασω Σαββατο επρεπε ειδη να ειναι κομμενη, δεν τη ζητησες δεν σου εκοψα.....:slapface::slapface::slapface::slapface:
Φυσικα παρκαρισα την τηλεοραση, με εμενα να εχω χτυπησει κοκκινα. Και να περιμενω για αλλη μια φορα την Αθηνα για μια απλη αποδειξη, που μου ειχανε πει και απο το τμημα service να παρω μολις παραλαβω την τηλεοραση.
Το μονο που παει το μυαλο μου ειναι να εχει καρπωθει ο κυριος το ανταλλακτικο που δοθηκε η εντολη απο την Αθηνα να αλλαξει, το οποιο αγνοω ποιο ειναι γιατι δεν ρωτησα αφου ειχα σκοπο να το κανω μολις την παραλαβω.
Νεωτερα επονται γιατι μαλλον εχει δρομο η ιστορια ακομα.