Philips σπασμένη οθόνη τηλεόρασης απο courier

word21b

New member
19 March 2012
13
Καλησπέρα και καλή χρονια !

Παρέλαβα στις 6/12 μια τηλεόραση Philips 50PUS8919 από κατάστημα ιντερνετικά !
η τηλεόραση ήρθε μετά από 16 μέρες γιατί ο πολίτης αφού μπήκαν τα λεφτά έκανε την παραγγελια από το εξωτερικό για να του έρθει η τηλεόραση και να μου την στήλη !
Η τηλεόραση ήρθε όπου και την παρέλαβα από την γενική ταχυδρομική !.
το κουτί ήταν χτυπημένο σε διαφορα σημεία αλλα δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί να είχε σπάσει !
Την έβγαλα από το κουτί την σύνδεσα στην μπρίζα και μόλις άναψε στην κάτω μεριά και πάνω δεξιά ήταν σπασμένη !
Να σημειώσω ότι πριν την βάλω στην μπρίζα δεν φαινόταν από το panel ότι είχε σπάσει !
Μετά απο συνεννόηση με τον πολίτη αλλα και με την κούριερ για να μην τα πολυλογώ ήρθε η γενική ταχυδρομική και την πήρε για έλεγχο !
Αφου πέρασαν 3 βδομάδες περίπου πήρα τηλέφωνο την κούριερ και μου είπαν ότι έχουν αναγνώριση ότι αυτοί την σπάσαν και ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων στον πολίτη !
Επικοινώνησα με τον πολύ και μου είπε όλα καλά θα μιλήσει τότε μαζί τους για να συνεννοηθεί !
Περνώ μετά από μέρες πάλι την κούριερ και μου είπαν ότι είναι σε αναμονή για την επιστροφή χρημάτων γιατί ο πολίτης δεν τους έχει στήλη τα χαρτιά !
Πήρα πάλι τον πολίτη τηλέφωνο !
Αφού το σήκωσε μου είπε ότι είναι μαλωμένοι μαζί τους γιατί δεν δέχονται την απόδειξη που έχει για την τηλεόραση ότι την έφερε από το εξωτερικό ! αλλα να μην ανήσυχο σε δυο μέρες θα διευθετηθεί το θέμα !
Πέρασαν 4 μέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση ! ακόμα δεν τον πήρα τηλέφωνο να δω τώρα τι έγινε ! και σκέφτηκα να σας ρωτήσω πριν τον πάρω τηλέφωνο γιατί δεν ξέρω τι θα μου πει πάλι ! Για να μην δέχονται από τον πολίτη αυτά που του ζητάει η κούριερ μάλλον ο πολίτης κάποια μαμούνια έχει κάνει με τις αποδείξεις ! κάτι άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ !

Αν ξέρει κάποιος πως να κινηθώ (ανάλογος πάντα με το τι θα μου απάντηση ο πολίτης) μετά από δίκια του εμπειρία θα του ήμουν ευγνώμων !

Ευχαριστώ προκαταβολικά !
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,919
Clermont-Ferrand, France
Φίλε μου, μια διευκρίνηση. Λες από κατάστημα ιντερνετικά, αλλά μετά γράφεις συνέχεια πολίτη και όχι πωλητή. Μπορείς να μας εξηγήσεις από που ακριβώς έκανες την αγορά και με τι παραστατικά?
 

word21b

New member
19 March 2012
13
Φίλε μου, μια διευκρίνηση. Λες από κατάστημα ιντερνετικά, αλλά μετά γράφεις συνέχεια πολίτη και όχι πωλητή. Μπορείς να μας εξηγήσεις από που ακριβώς έκανες την αγορά και με τι παραστατικά?
Εχεις δίκιο ! τώρα το ειδα και εγώ ! Κεκτημένη ταχύτητα ! πωλητής ήθελα να πω :rolleyes:
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
11,302
Ελλαδα
συνηθως αυτα αργουνε λιγο
περιμενε 3-4 ημερες και ενοχλησε τους ξανα
αφου το εχουν παραδεχτει θα παρεις πισω τα χρηματα σου η νεα tv
πιστευω εχεις την νομιμη αποδειξη - εγγυηση
 

word21b

New member
19 March 2012
13
Την έχω την απόδειξη ναι του πολητή ναι ! Μου είπε ότι δεν δέχονται την απόδειξη αγοράς που έχει ο πολητης από το εξωτερικό όταν αγοράσε την τηλεόραση ! Τώρα αν είναι ψέματα η αλήθεια δεν ξέρω ! Το θέμα είναι όταν πάρω τον πολητη τηλέφωνο και μου πει ότι δεν γίνετε τίποτα γιατί η κούριερ δεν δέχεται την απόδειξη του εξωτερικού όπως μου είπε ! Εκεί τι κάνω ? :(
συνηθως αυτα αργουνε λιγο
περιμενε 3-4 ημερες και ενοχλησε τους ξανα
αφου το εχουν παραδεχτει θα παρεις πισω τα χρηματα σου η νεα tv
πιστευω εχεις την νομιμη αποδειξη - εγγυηση
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,385
ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Καταγγελία και για τους 2 εμπλεκόμενους στο υπουργείο εμπορίου,Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:
2 φορές έκανα χρήση για περιπτώσεις όπου οι επιχειρήσεις με έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια και μετά την καταγγελία,τσακίστηκαν να μου βρουν λύση.
 

word21b

New member
19 March 2012
13
Καταγγελία και για τους 2 εμπλεκόμενους στο υπουργείο εμπορίου,Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:
2 φορές έκανα χρήση για περιπτώσεις όπου οι επιχειρήσεις με έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια και μετά την καταγγελία,τσακίστηκαν να μου βρουν λύση.
Θα δω τι θα μου απάντησε ο πολητης που θα τον πάρω τηλέφωνο την Τετάρτη και αναλόγως θα πράξω ! Δεν ηξερα οτι υπάρχει γραμμή καταναλωτή !! Ελπίζω να έχει αποτέλεσμα και σε μένα 😌 Αν και δεν θέλω να φτάσω μέχρι εκεί γιατί στο τηλέφωνο ακουγότανε καλός άνθρωπος !
 

word21b

New member
19 March 2012
13
Μετά από μιάμιση βδομάδα τον πήρα χθες τηλέφωνο 3 φορες και δεν το σήκωσε !
Την επομενη μέρα τον ξαναπήρα τηλέφωνο 2 φορες και χτυπούσε 2 φορες και μου μου έκλεινε την γραμμή επίτηδες προφανώς !
Του έστειλα μήνυμα στο viber ότι προφανώς τον περνώ για να με ενημέρωση και πως για να μην το σηκώνει πλέον μάλλον με κοροϊδεύει και του είπα πως θα τον κάνω καταγγελία στην γραμμάτια καταναλωτή ! Από το μεσημέρι που του έγραψα το μήνυμα το διάβασε και δεν απάντησε άρα προφανώς και δεν τον νοιάζει η καταγγελία !! Για πείτε τώρα γνώμη ? :cry: