Πικαπ από την Πορτογαλία?

χμμμ.
όταν λέω δεύτερο εννοώ βασικά το πρώτο....

νοσταλγία της νιότης μας

το άλλο το έχουμε ξεπεράσει εδώ και κάποια χρόνια.
Με πολύ κόπο και χρόνο....

Εσύ τώρα...δεν ξέρω για ποιό δίνεις χιλιάρικα....:a0210:

Αφού με ξέρεις Μήτσε μου...Αυλα, μακρυά κι αγαπημένοι..Δεν τα βάνω στο στόμα μου!!

Χιλιάρικα δεν υπάρχουν!!!!!..Ούτε για βύσμα δεν διατείθεται χρήμα πλέον..

Κάνα cdάκι και αυτό με το σταγονόμετρο..
 
Last edited:
Ναι, γιατί η τάση της αλλαγής από ένα σημείο και έπειτα, είναι στην ανθρώπινη φύση......

υπάρχει και ρητό που λεει για νέα κόλπα και σκύλους βέβαια...

Πάντως πλέον για μένα σήμερα φαντάζει πιό παλιά τεχνολογία το cd παρά το βινύλιο....
Το βινύλιο δεν βγαίνει από το πετσί διότι είναι εκεί από τα 3-4 μας χρόνια.
Αλλά κακά τα ψέμματα, με άυλα περνάμε την ώρα μας.
 
Αφού με ξέρεις Μήτσε μου...Αυλα, μακρυά κι αγαπημένοι..Δεν τα βάνω στο στόμα μου!!

Χιλιάρικα δεν υπάρχουν!!!!!..Ούτε για βίσμα δεν διατείθεται χρήμα πλέον..

Κάνα cdάκι και αυτό με το σταγονόμετρο..


αααα
στο στόμα σου τα βάζεις? γιαυτό....
στα αυτιά τα βάζουν αυτά μάνα μου....:violent-smiley-030:
 
Απάντηση: Re: Πικαπ από την Πορτογαλία?

Αυλα, μακρυά κι αγαπημένοι..Δεν τα βάνω στο στόμα μου!!

Οπισθοδρομικέ :p
Θα φας και εσύ …
Θα δεις …
 
Παντως τωρα που περιμένω και δευτερο παιδι και θα χρειαστει το δωματιο που έχω τα μηχανηματα ολοι οι συγγενεις με ρωτανε
που θα βαλω τους δισκους αλλα και ολα τα υπολοιπα αυλα και μη .... και ολοι μου δειχνουν οπισθεν..... :)
οποτε καλυτερα στο στομα που ειπε ο φιλος παραπανω!!! :)
 
Η αναγνωριση προιοντων απο χωρες που δεν εχουν "παραδοση" στο ειδος,δεν ερχεται μεσω των γνωστων οδων του high-end.
Τετοια προιοντα χρειαζονται εναν διαφορετικης αντιληψης αγοραστη και εναν διαφορετικης αντιληψης πωλητη.
Αυτοι οι δυο (αγοραστης και πωλητης) εχουν ενα κοινο χαρακτηριστικο.Εχουν και οι δυο αποβαλει το "συνδρομο" χωρας προελευσης ενος προιοντος.

Τολμουν και οι δυο να δοκιμασουν και εχοντας ιδιαν αποψη,να εγκρινουν,αλλα και ενδεχομενως να απορριψουν ενα τετοιο προιον.

Το σημαντικο ειναι οτι καποιοι ευτυχως τολμουν να παρουσιασουν τα προιοντα τους χωρις να "κλαινε την μοιρα τους" επειδη καποιοι αλλοι εχουν "παραδοση" η οποια πολλες φορες δεν ωφειλεται τοσο στην ποιοτητα των προιοντων τους,αλλα σε αλλα επιπεδα "marketing".Πολλοι κατασκευαστες με "παραδοση" δεν εχουν σημερα να παρουσιασουν τιποτα ιδιαιτερο σε σχεση με "αγνωστους" κατασκευαστες,εκμεταλλευομενοι βεβαια "παλιες δοξες" τους που σημερα απλα δεν υπαρχουν πλεον.

Μπραβο λοιπον στον Πορτογαλλο Rui Borges
 
+1... και να προσθέσω μια μάρκα που είναι high end και έρχεται από πρώην Γιουγκοσλαβία... τα Kuzma... δεν ακούω κανέναν να τα σνομπάρει...
 
Η αναγνώριση προιόντων από χώρες που δεν έχουν "παράδοση" στο είδος, δεν έρχεται μέσω των γνωστών οδών του high-end.
Τέτοια προϊόντα χρειάζονται έναν διαφορετικής αντίληψης αγοραστή και έναν διαφορετικής αντίληψης πωλητή.
Αυτοί οι δυο (αγοραστής και πωλητής) έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Έχουν και οι δυο αποβάλει το "σύνδρομο" χώρας προέλευσης ενός προϊόντος.
.......................................................................................
Μπραβο λοιπον στον Πορτογαλλο Rui Borges

+1... και να προσθέσω μια μάρκα που είναι high end και έρχεται από πρώην Γιουγκοσλαβία... τα Kuzma... δεν ακούω κανέναν να τα σνομπάρει...
Συμφωνώ και με τους δυό σας. Να πω όμως κάτι που με χαλάει:
Δεν μου αρέσει αυτή η μοντέρνα αισθητική που θέλει τα πικ-άπ να μοιάζουν με αντικείμενα που έχουν βγεί από ταινίες επισημονικής φαντασίας.

Χάθηκε η κλασσική γραμμή του επίπλου και μάλιστα με καπάκι; :lehrer:
 
Συμφωνώ και με τους δυό σας. Να πω όμως κάτι που με χαλάει:


Δεν μου αρέσει αυτή η μοντέρνα αισθητική που θέλει τα πικ-άπ να μοιάζουν με αντικείμενα που έχουν βγεί από ταινίες επισημονικής φαντασίας.

Χάθηκε η κλασσική γραμμή του επίπλου και μάλιστα με καπάκι; :lehrer:

Kαι γω προτιμω την κλασικη εμφανιση :a0210:

Και αν το φιλοσοφησεις και λιγο , αν εχεις τον τορνο,ειναι τελικα πιο ευκολο να φτιαξεις ενα τετοιο πικαπ παρα ενα με πιο κλασικη εμφανιση. ..........

Βεβαια γουστα ειναι αυτα.
 
Last edited: