Pixel Magic HD MediaBox

Λοιπόν, για να δούμε κάποια στατιστικά στα γρήγορα από γνωστό HD tracker.

Αρχεία 720p & 1080p σε h.264 & x.264: 384
Αρχεία 1080i σε MPEG-2: 356
Αρχεία 720p σε Xvid: 285

Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα περισσότερα από τα αρχεία που υπάρχουν σε Xvid έχουν κυκλοφορήσει και σε x264, και ότι κάποιος ο οποίος τώρα αρχίζει να ασχολείται με το "άθλημα" δεν θα ασχοληθεί με τα κατώτερης ποιότητας Xvid, τα format h/x 264 πηγαίνουν όντως πολύ καλά...

Για εναν νέο στο άθλημα, δεν έχει νόημα να επενδύσει σε μηχάνημα το οποίο δεν παίζει τα αρχεία που θα αποκτήσει.

Αλλά και ο "παλιός" δεν θα μείνει στα κεκτημένα.. Τα καινούργια που θα κατεβάζει ή δεν θα του παίζουν αν είναι x264 ή θα αναγκάζεται να κατεβάζει κατώτερης ποιότητας ώστε να παίζουν.

Παιδιά sorry που ρωτάω
αλλά είμαι λίγο άσχετος :slapface:
και δεν μπορώ να παρακολουθήσω
την κουβέντα.

Τί είναι τα format H264, X264 και xvid?
Ποιες οι διαφορές μεταξύ τους?

Δώστε μου τα φώτα σας.:lehrer:

Παιδιά sorry που ρωτάω
αλλά είμαι λίγο άσχετος :slapface:
και δεν μπορώ να παρακολουθήσω
την κουβέντα.

Τί είναι τα format H264, X264 και xvid?
Ποιες οι διαφορές μεταξύ τους?

Δώστε μου τα φώτα σας.:lehrer:

Long story.. Ξεκίνα το διάβασμα εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/X264

Συνέχισε εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Xvid

Φτάσε μέχρι καί εδώ: http://www.bit-hdtv.com/

Επειδή το HD σε torrents είναι νέο φρούτο (με εξαίρεση έναν κινέζικο tracker), στο usenet, που αποτελεί την κατ'εξοχήν πηγή υλικού εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον, μπορώ να πω μετά λόγου γνώσεως ότι το Η264 είναι φαινόμενο που παρουσιάζεται εδώ και κάνα δίμηνο, αν και, όπως ξαναείπα, είναι the next big thing.

Έ, δεν είναι και τόσο νέο.. Εγώ μπήκα στα κόλπα τον Ιούνιο, και είμουν και καθυστερημένος..