Ποιο media player;

Status
Not open for further replies.

Mitsos_7

New member
24 April 2010
21
Καλησπέρα.Πρόσφατα αγόρασα μια tv Panasonic P50VT20 και θέλω ένα καλό media player 1080p για αναπαραγωγή κυρίως mkv και τρισδιάστατων ταινιών.Δηλώνω πως είμαι παντελώς άσχετος με το συγκεκριμένο "άθλημα",παρ' όλα αυτά έχω καταλήξει στους 3 παρακάτω:

1)Lacie-LaCinema Classic HD 1TB
2)E-great EG-M34A HD
3)Popcorn Hour A-200(ποιο ακριβό,αλλά αν αξίζει τα λεφτά του.....τα δίνω)

Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο;

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

xtreamer ή xtreamer pro
Τα κάνει όλα εκτός από 3D όπως κανένα άλλο άλλωστε

Αν θες 3d απο media player θα περιμενεις για τουλαχιστον μετα το καλοκαιρι.
Να υποθεσω οτι λογω 3d θα εχεις και ενισχυτη 3d που λογικα θα υποστηριζει και hd audio, οποτε καλο ειναι να το εχεις.
Αν θες απο αυτα τα 3 να παρεις κατι τωρα παρε το Α200 η περιμενε λιγο ακομα να δουμε αν θα περναει hd audio το xtreamer pro.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Δηλαδή τώρα δεν μπορώ να δω μια 3d ταινία κατεβασμένη από το net;

Υ.Γ.:Δεν έχω ούτε ενισχυτή ούτε τίποτα,τώρα ξεκινάω και κάνω τα πρώτα βήματα.

οχι δεν μπορεις αυτη τη στιγμη.Μονο με bd 3d player.
Θα μπορεις φυσικα να καις bd 3d backup copies σε ενα δισκακι και να τα παιζεις στο bd 3d player.
Οχι ομως με media player.

Re: Απάντηση: Re: Ποιο media player;

Θα μπορούν τα υπάρχοντα media players με αναβάθμιση firmware να παίζουν 3d?

http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_1_4/hdmi_1_4_faq.aspx#5

Can older HDMI (v.1.0 - 1.3) devices be firmware-upgraded to take advantage of the new features introduced in HDMI 1.4?

Probably not. Most of the new features introduced in HDMI 1.4 will require a new HDMI chip to enable, and cannot be upgraded via firmware.

Το έχεις;Δοκιμασμένο;Γενικώς,ούτε πολύ ακριβά είναι και έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά.

το εχω φιλε μου ειναι πολυ γρηγορο και με τις αναβαθμισεις μεγαλωνεις και τους υποτιλους και τους πας και πανω κατω!Επισης δουλευει τελεια σε netshare

Απάντηση: Re: Ποιο media player;