Ποιό Στρώμα;;;

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,870
Αθήνα...
Είμαι σε δίλημμα όσον αφορά αγορά στρώματος,έχω ξεχωρίσει κάποια όπως της media τα diamond και gold,αλλά και της cocomat.Θα ήθελα την γνώμη σας επειδή αφενός είμαι τελείως άσχετος με το θέμα...αφετέρου θα ήθελα κάτι ποιοτικό...τα παραπάνω που παρέθεσα τα είδα και από κοντά,απλά δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο ποιοτικώς...

Εγώ προσωπικά έχω εδώ και 2 χρόνια, στρώμα της MEDIA και συγκεκριμένα το PRESTIGE PLUS.Απο τότε κατάλαβα τι σημαίνει να κοιμάσαι και να ξεκουράζεσαι πραγματικά.Για την cocomat δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν ξέρω, ούτε έχω ακούσει γνώμες και συμπεράσματα.Από γνωστούς και συγγενείς όμως που χρησιμοποιούν τα Media ακούω τα καλύτερα.Στα σύν οτι είναι και Ελληνική εταιρεία.
Υπ.Ουδεμία σχέση έχω με την εν λόγω εταιρεία.Για αποφυγή παρεξηγήσεων.-bye-

Eχω Cocomat στρωμα και επιστρωμα σε κρεβατι ΙΚΕΑ...

Υπαρχει ενα πολυ σοβαρο προβλημα, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να κοιμηθω αλλου εκτος απο το σπιτι μου.

Ειναι παρα πολυ ανετο, πολυ μαλακο χωρις να βουλιαζει.

πάρε σβάρνα τα μαγαζιά για τεστ...ξάπλας!

γουρούνι στο σακί θα πάρουμε?

Οι γονείς μου πρόσφατα πήρανε ένα της media strom (δε θυμάμαι μοντέλο) και έχουν ξανανοιώσει!

Μεγάλη υπόθεση να ξεκουράζεσαι όταν κοιμάσαι!

Και εγώ δίνω μεγάλη βάση στο στρώμα...οπότε και θέλω κάτι καλό...για τα Tempur έχω ακούσει καλά λόγια,αλλά δεν έχω πάει να ξαπλώσω οπότε είναι σαν να μην ξέρω τίποτα..

Και εγω Coco-Mat εχω παρει εδω και λιγο καιρο και... ανασανα...
Ο λογος που την προτιμησα, περα απο καλα λογια που ειχα ακουσει, ειναι οτι ειναι ελληνικη (στη Θρακη) και πολυ eco-friendly σαν εταιρεια γενικοτερα.

Πριν από χρόνια που έψαχνα για στρώμα έκανα το λάθος και ξάπλωσα σε ένα Atlas της Cocomat στη βιτρίνα του καταστήματος στη διαγώνιο.

Δεν ήθελα να σηκωθώ, και περνούσε ο κόσμος και με κοίταζε...

Εξαιρετικό, αλλά ακριβό (πρέπει να βγαίνει κοντά στο ενάμισυ χιλιάρικο το διπλό).