πως ειπατε? οριστε? συγνωμη κυριε ποιος ειστε

argi

Banned
17 July 2006
7,032
salmonela
λοιπον αγορασα απο αγγλικο και αντιπαθητικο καταστημα ενα σετακι κωνους
κατα λαθος μου εστειλαν αλλους
τους το ειπα και μου στελνουν δωρεαν τους σωστους
καπως ετσι δεν γινεται και εδω
 
λοιπον αγορασα απο αγγλικο και αντιπαθητικο καταστημα ενα σετακι κωνους
κατα λαθος μου εστειλαν αλλους
τους το ειπα και μου στελνουν δωρεαν τους σωστους
καπως ετσι δεν γινεται και εδω



To κ@λομαγαζο θα χαλασει την πιατσα... του ελληναρα εμποραρα
 
αγόρασα από ελληνικό κατάστημα ολοκληρωμένο ποιοτικό εγγλέζικο budget ενισχυτή.
Μετά τη λήξη της εγγύσης 3-4 χρόνια παρουσίασε σκρατς στον επιλογέα εισόδων και το vol...
Μπήκα στο site τους μιά μέρα και διάβασα που έλεγαν κάτι γιά after sales service και lifetime ευχαρίστηση.
Δεν κρατήθηκα και έστειλα στον webmaster ένα ραβασάκι.
Σε μιά εβδομάδα είχα τηλ από τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, με ρώτησε τι πρόβλημα είχα και μου διόρθωσε δωρεάν και επιλογέα και ποτενσιόμετρο...
 
αγόρασα από ελληνικό κατάστημα ολοκληρωμένο ποιοτικό εγγλέζικο budget ενισχυτή.
Μετά τη λήξη της εγγύσης 3-4 χρόνια παρουσίασε σκρατς στον επιλογέα εισόδων και το vol...
Μπήκα στο site τους μιά μέρα και διάβασα που έλεγαν κάτι γιά after sales service και lifetime ευχαρίστηση.
Δεν κρατήθηκα και έστειλα στον webmaster ένα ραβασάκι.
Σε μιά εβδομάδα είχα τηλ από τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, με ρώτησε τι πρόβλημα είχα και μου διόρθωσε δωρεάν και επιλογέα και ποτενσιόμετρο...



Μπραβο του, καλος επαγγελματιας. Θα αγοραζες παλι απο αυτον, ειμαι σιγουρος!


σιγουρα, εκεινοι που σεβονται τον πελατη, δεν προκειται να χασουν.
 
μιλάω γιά το site του κατασκευαστή

το κατάστημα τι να έκανε μετά την λήξη της εγγύησης.

Πάντως σε πολλές (άλλες) περιπτώσεις και το κατάστημα έκανε. Και το επιλέγω εδώ και κάπου 15 χρόνια.
 
αγόρασα από ελληνικό κατάστημα ολοκληρωμένο ποιοτικό εγγλέζικο budget ενισχυτή.
Μετά τη λήξη της εγγύσης 3-4 χρόνια παρουσίασε σκρατς στον επιλογέα εισόδων και το vol...
Μπήκα στο site τους μιά μέρα και διάβασα που έλεγαν κάτι γιά after sales service και lifetime ευχαρίστηση.
Δεν κρατήθηκα και έστειλα στον webmaster ένα ραβασάκι.
Σε μιά εβδομάδα είχα τηλ από τον αντιπρόσωπο στην Αθήνα, με ρώτησε τι πρόβλημα είχα και μου διόρθωσε δωρεάν και επιλογέα και ποτενσιόμετρο...
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα γιατί ''δεν κρατήθηκες''.

Εννοείς ότι είχες ήδη επικοινωνήσει με το κατάστημα και τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και δεν σε είχαν εξυπηρετήσει και μετά έστειλες το email;
 
Φίλος μου που μένει στο Ντύσελντορφ μου ζήτησε να του προτείνω ένα φτηνό καί καλό καλώδιο ρεύματος.Του πρότεινα τα RESON καί επισκεύθηκε ένα κατάστημα που τα έφερνε.Εκεί του είπαν οτι λόγω του μικρού ποσού της παραγγελίας (για δύο καλώδια σύνολο 60 Ε) θα τον συνέφερε να τα παραγγείλει μέσω διαδικτύου απο τήν επίσημη σελίδα της reson (reson.de).Eστειλε τα χρήματα βάσει της διαδικασίας που του υποδείχθηκε ,περίμενε 2 περιπου μήνες καί πουθενά καλώδια .Μετά απο πολλα μηνύματα του απάντησαν οτι υπήρχε πρόβλημα στο σύστημά τους καί οτι έπρεπε να κάνει πάλι την παραγγελία χωρίς να στείλει λεφτά .Εχει περάσει πάνω απο μήνας καί πουθενά καλώδια .Τους έχει στείλει άπειρα μηνύματα καί καμμία απάντηση.Φυσικά τα τηλέφωνα δεν απαντούν ποτέ.Ετσι καί ο φίλος μου προφανώς έχασε τα λεφτά του απο την ίδια την εταιρεία καί εγώ ηθικά εκτέθηκα απέναντί του για την κακή συμβουλή.Γιαυτό λοιπόν πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί πάντα καί προς τους κατασκευαστές καί κυρίως οχι παραγγελίες απο την RESON.