Πως θα βγάλω καλύτερες φωτογραφίες;

davinci

AVClub Addicted Member
21 November 2007
2,233
αλιμος
Καλημέρα σε όλους,
συγνώμη εξ αρχής για το εξωτερικό link που θα βάλω στο post μου αλλά το χρησιμοποιώ σαν παράδειγμα για αυτό που θέλω να ρωτήσω.
Στο forum των κατόχων pentax που παρακολουθώ, βλέπω κάτι απίστευτες φωτογραφίες που ποστάρουν τα μέλη και που σαν αποτέλεσμα μέχρι στιγμής δεν έχω καταφέρει σε καμία περίπτωση να πλησιάσω. Οκ είμαι αρχάριος και δεν κατέχω ούτε τα βασικά, αλλά να ξεκαθαρίσω πως εννοώ μόνο το αποτέλεσμα που βλέπω στην οθόνη μου και όχι το θέμα ή το καδράρισμα κλπ. Βλέπω φωτογραφίες με απίστευτη οξύτητα, καθαρότητα και λεπτομέρειες που παθαίνεις πλάκα. Είναι οι μηχανές τόσο καλύτερες;είναι οι φακοί;(αγόρασα έναν Pentax M50mm 1.7 για να δοκιμάσω).Η επεξεργασία;Οι δικές μου φωτό είναι σαν να τους λείπει αυτή η λεπτομέρεια. Σα να υπάρχει ένα πέπλο μπροστά που πολύ ελαφρά τις χαλά.
Δείτε πχ τις φωτογραφίες του μέλους jsherman999 post#2 (υπαρχουν και καλύτερες φωτό)στο λινκ http://www.pentaxforums.com/forums/lens-clubs/27739-m-club.html
που οκ χρησιμοποιεί άλλο φακό, αλλά για το δικό μου αν θέλετε απειρο μάτι οι φωτό του αλλά και πολλών άλλων είναι εξαιρετικές και πολύ "ζωντανές". Τι θα πρέπει να κάνω για να πάρω παρόμοια αποτελέσματα;

Ευχαριστώ
Νίκος

Μπορεί να σου φανεί παράξενο αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτό που σε εντυπωσιάζει είναι ακριβώς αυτό που παραβλέπεις σε συνδιασμό βέβαια με τα "τεχνικά" χαρακτηριστικά που ψάχνεις. Δηλαδή ναι οξύτητα, ναι χρώματα, ναι λεπτομέρεια αλλά το σημαντικότερο κατά την άποψη μου (μπορεί να είμαι και λάθος) είναι ότι ο φωτογράφος έχει επιλέξει ένα κάδρο και χρησιμοποιεί τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις για να τονίσει το θέμα του ακόμα και όταν αυτό είναι τα καγκελα μια πύλης. Οπότε το να καταφέρεις να ξεχωρίσεις θέματα είναι μάλλον προαπαιτούμενο στο να βελτιώσεις τις τεχνικές σου αρετές.

Ενας πολύ ευκολος τρόπος είναι να βλέπεις πολλές φωτογραφίες και να δοκιμάσεις να "αντιγράψεις" κάποιες που σου αρέσουν