Πρόβλημα με διαδικτυακό τόπο - Να ανησυχήσω ;

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Πολλά από τα cd μου τα αγοράζω on-line από Ιαπωνία . Προχθές , συγκεκριμένα την 1η Αυγούστου , είχα κάνει μιά παραγγελία . Ως είθισται στις on-line παραγγελίες , αμέσως έλαβα και το confirmation e-mail. Σήμερα το πρωϊ έλαβα ένα e-mail , από το on-line κατάστημα , που με πληροφορούσε ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε κατόπιν αιτήσεως μου και ότι αυτό το e-mail είναι το δεύτερο μετά από αυτό που με ειδοποιούσε για την αργοπορία της παραγγελίας μου .
Ολως παραδόξως όμως τίποτα από τα δύο δεν είχε συμβεί . Ούτε δεύτερο e-mail έλαβα ποτέ σχετικά με την αργοπορία της παραγγελίας μου , ούτε ποτέ ακύρωσα με οποιονδήποτε τρόπο την παραγγελία.
Αμέσως μετά προσπάθησα να μπω στο account που έχω δημιουργήσει με το συγκεκριμένο on-line κατάστημα . Μόλις όμως έβαζα το password , εμφανιζόταν μήνυμα "Incorrect data". Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να κάνω λάθος στο password , είναι το ίδιο που έβαζα μέχρι χθες και που σήμερα δεν το αναγνωρίζει όμως . Τούς έστειλα ένα e-mail εξηγώντας όλα τα ανωτέρω και ζητώντας εξηγησεις , αλλά η διαφορά ώρας με Ιαπωνία δεν επέτρεψε απάντση σήμερα .
Αυτά τα δύο περιστατικά , την ίδια μάλιστα ημέρα , με έβαλαν σε σκέψεις . Οσοι από εσάς , έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με κομπιούτερς , χάκερς ή οτιδήποτε άλλο τι γνώμη έχετε ; Πρέπει να ανησυχώ ; Γνωρίζει κανείς ή μπορεί να υποθέσει τι συνέβη ;
 
πριν χρονια με ειχαν ειδοποιησει απο το cduniverse να αλλαξω την πιστωτικη μου καρτα γιατι χακερς ειχαν μπει στα αρχεια της εταιριας.
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Πολλά από τα cd μου τα αγοράζω on-line από Ιαπωνία . Προχθές , συγκεκριμένα την 1η Αυγούστου , είχα κάνει μιά παραγγελία . Ως είθισται στις on-line παραγγελίες , αμέσως έλαβα και το confirmation e-mail. Σήμερα το πρωϊ έλαβα ένα e-mail , από το on-line κατάστημα , που με πληροφορούσε ότι η παραγγελία μου ακυρώθηκε κατόπιν αιτήσεως μου και ότι αυτό το e-mail είναι το δεύτερο μετά από αυτό που με ειδοποιούσε για την αργοπορία της παραγγελίας μου .
Ολως παραδόξως όμως τίποτα από τα δύο δεν είχε συμβεί . Ούτε δεύτερο e-mail έλαβα ποτέ σχετικά με την αργοπορία της παραγγελίας μου , ούτε ποτέ ακύρωσα με οποιονδήποτε τρόπο την παραγγελία.
Αμέσως μετά προσπάθησα να μπω στο account που έχω δημιουργήσει με το συγκεκριμένο on-line κατάστημα . Μόλις όμως έβαζα το password , εμφανιζόταν μήνυμα "Incorrect data". Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να κάνω λάθος στο password , είναι το ίδιο που έβαζα μέχρι χθες και που σήμερα δεν το αναγνωρίζει όμως . Τούς έστειλα ένα e-mail εξηγώντας όλα τα ανωτέρω και ζητώντας εξηγησεις , αλλά η διαφορά ώρας με Ιαπωνία δεν επέτρεψε απάντση σήμερα .
Αυτά τα δύο περιστατικά , την ίδια μάλιστα ημέρα , με έβαλαν σε σκέψεις . Οσοι από εσάς , έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με κομπιούτερς , χάκερς ή οτιδήποτε άλλο τι γνώμη έχετε ; Πρέπει να ανησυχώ ; Γνωρίζει κανείς ή μπορεί να υποθέσει τι συνέβη ;

To Email σου είναι εταιρικό ή yahoo, hotmail κλπ??
 
Καλό είναι να πάρεις την τράπεζα τώρα και να τους πεις να σου ακυρώσουν την κάρτα, καθώς και να ρωτήσεις την τελευταία χρέωσή της.
Φύλλαγε τα ρούχα σου...
 
__Θα έκανα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λέει ο Δημήτρης, μη σου πω ότι άργησες κιόλας, "κανονικά" οι τράπεζες έχουν 24ωρη εξυπηρέτηση για τέτοιες (κι άλλες) περιπτώσεις, αν δεν μπορείς να την "παγώσεις", ακύρωσέ την κατευθείαν.

__Πρώτη φορά μαθαίνω για τέτοια περίπτωση, ελπίζω να είναι μικρό το κακό (λίγη ταλαιπωρία με την τράπεζα) και όχι κάτι άλλο!
 
Ντοκ τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας παραμένουν αποθηκευμένα ως τμήμα του account σου, ή τα δίνεις κάθε φορά που κάνεις παραγγελία; Αν συμβαίνει το πρώτο, τότε όντως πρέπει ν' ακυρώσεις την κάρτα αμέσως. Αν και για καλό και για κακό καλύτερα να το κάνεις έτσι κι' αλλιώς.

Ζήτησε να μάθεις και τις τελευταίες χρώσεις στην κάρτα, αν και να έχεις υπόψιν σου ότι χρειάζονται περίπου 4 εργάσιμες ημέρες για να φανούν στο λογαριασμό σου από τη στιγμή της χρέωσης.

Υποθέτω οτι έχεις ξαναγοράσει από το κατάστημα. Στείλε αμέσως e-mail στη διαχείριση αναφέροντας το περιστατικό και ζητώντας ν' απενεργοποιήσουν το account και να σ' ενημερώσουν για τα εξής στοιχεία:

  1. Τα τρέχοντα στοιχεία του account και το ip και domain αυτού που φαίνεται να έκανε την τελευταία ενημέρωση. Τα στοιχεία αυτά τα έχουν κρατήσει σίγουρα από τα log file τους. Έλεγξε αν αντιστοιχούν σε αυτά του δικού σου Internet Provider.
  2. Τις τελευταίες κινήσεις που έγιναν από αυτό και τα στοιχεία αποστολής που δηλώθηκαν.
  3. Τόνισε τους ότι υπάρχει περίπτωση υποκλοπής των στοιχείων του λογαριασμού σου στο server τους. Διάβασε πρώτα τα disclaimer τους για την πολιτική και τις ευθύνες τους σε τέτοιες περιπτώσεις.
 
Ακύρωσε ΑΜΕΣΩΣ την κάρτα που χρησιμοποίησες. Δήλωσε κλοπή / απώλεια και ζήτα να την αντικαταστήσουν με καινούρια (άλλο νούμερο).
Αν έχουν γίνει χρεώσεις ή δεσμεύσεις (τσέκαρε και τις δεσμεύσεις - καμιά φορά δεν τις λένε), δήλωσε ότι δεν τις αναγνωρίζεις και πες να ακυρωθούν.
Κινήσου ΑΜΕΣΑ όμως. Αν καθυστερήσεις πιθανόν η τράπεζα να σου δημιουργήσει προβλήματα σχετικά με την αποδοχή πιθανών χρεώσεων...
 
Δαμιανός Δημητριάδης said:
Ντοκ τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας παραμένουν αποθηκευμένα ως τμήμα του account σου, ή τα δίνεις κάθε φορά που κάνεις παραγγελία; Αν συμβαίνει το πρώτο, τότε όντως πρέπει ν' ακυρώσεις την κάρτα αμέσως. Αν και για καλό και για κακό καλύτερα να το κάνεις έτσι κι' αλλιώς. ΤΑ ΔΙΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΡΤΑ

Ζήτησε να μάθεις και τις τελευταίες χρώσεις στην κάρτα, αν και να έχεις υπόψιν σου ότι χρειάζονται περίπου 4 εργάσιμες ημέρες για να φανούν στο λογαριασμό σου από τη στιγμή της χρέωσης.

Υποθέτω οτι έχεις ξαναγοράσει από το κατάστημα. Στείλε αμέσως e-mail στη διαχείριση αναφέροντας το περιστατικό και ζητώντας ν' απενεργοποιήσουν το account και να σ' ενημερώσουν για τα εξής στοιχεία:

  1. Τα τρέχοντα στοιχεία του account και το ip και domain αυτού που φαίνεται να έκανε την τελευταία ενημέρωση. Τα στοιχεία αυτά τα έχουν κρατήσει σίγουρα από τα log file τους. Έλεγξε αν αντιστοιχούν σε αυτά του δικού σου Internet Provider.
  2. Τις τελευταίες κινήσεις που έγιναν από αυτό και τα στοιχεία αποστολής που δηλώθηκαν.
  3. Τόνισε τους ότι υπάρχει περίπτωση υποκλοπής των στοιχείων του λογαριασμού σου στο server τους. Διάβασε πρώτα τα disclaimer τους για την πολιτική και τις ευθύνες τους σε τέτοιες περιπτώσεις.

Εχω στείλει ήδη e-mail και τώρα τους παίρνω τηλέφωνο , αλλά ψάχνουν τον αγγλομαθή . Μου είπαν θα με πάρουν αυτοί
ΑΠΟΡΙΑ : αν κάποιος έχει υποκλέψει τον σέρβερ τους , γιατί να μου κλείσει την πρόσβαση και να μην με αφήσει να συνεχίζω ανύποπτος τις αγορές . Και γιατί να μου ακυρώσει την παραγγελία ;
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
ΑΠΟΡΙΑ : αν κάποιος έχει υποκλέψει τον σέρβερ τους , γιατί να μου κλείσει την πρόσβαση και να μην με αφήσει να συνεχίζω ανύποπτος τις αγορές . Και γιατί να μου ακυρώσει την παραγγελία ;

Η απορία σου είναι εύλογη. Γι' αυτό σου πρότεινα να ζητήσεις τα στοιχεία για να διαπιστώσεις αν υπήρξε όντως αλλαγή.
 
Η συνέχεια έχει ως εξής , αν και προϋποθέτει αλλαγή του θέματος σε "Η απαράδεκτη συμπεριφορά των Γιαπωνέζων της hmv"

Αφού λοιπόν επικοινώνησα δύο φορές με την τράπεζα της πιστωτικής κάρτας και με διαβεβαίωσαν ότι υπάρχει μόνον μία χρέωση - αυτή της 1ης Αυγούστου - η οποία μάλιστα εκκρεμεί ( έχει δεσμευθεί το αντίστοιχο ποσό , αλλά δεν έχει γίνει εγγραφή χρέωση ) απεφάσισα να πάρω τηλέφωνο τους Γιαπωνέζους .
Την πρώτη φορά πέτυχα μιά κυρία , η οποία αφού της εξήγησα το θέμα , μου είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με ειδοποιήσει με e-mail. E-mail έλαβα , αλλά δεν ήταν επεξηγηματικό , απλώς μου ακύρωνε και μιά παλιότερη παραγγελία που περιελάμβανε pre-orders , με ημερομηνία κυκλοφορίας τον Σεπτέμβριο .
Ξαναπήρα λοιπόν τηλέφωνο , όπου μετά από 15 λεπτά συνομιλία με μιά άλλη κυρία , αντελήφθην ότι κατά δήλωση τους η πιστωτική μου κάρτα είχε δήθεν πρόβλημα , γι αυτό και μου ακύρωσαν τις παραγγελίες και , προφανώς για τιμωρία !!! μου έκλεισαν αυθαίρετα και τον λογαριασμό ( πάλι καλά που δεν φώναξαν και την Ιντερπόλ ) .
Φυσικά όλα αυτά ήταν αηδίες διότι όπως μου είπε η Τράπεζα , χρέωση για την παραγγελία της 1ης Αυγούστου υπήρχε στην κάρτα , άρα όλα τα στοιχεία που τους είχα δώσει ( αριθμός πιστωτικής κλπ ) ήταν εντάξει και επιπλέον το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας μου υπερέβαινε τα 2.000,00 ευρώ , άρα δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα .
Ως εκ τούτου τους έστειλα πλέον με φαξ και μάλιστα όχι στο customer service αλλά στα κεντρικά μία δισέλιδη επιστολή , στην οποίαν τους περνάω γενεές δεκατέσσερις για την αχαρακτήριστη συμπεριφορά τους και φυσικά τους δηλώνω ότι "υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια" και θα αγοράζω πλέον από αυτούς .
Ακούς εκεί τους άτιμους . Να μου στέλνουν e-mails ότι δήθεν ακύρωσα την παραγγελία μου και να ανησυχώ μήπως οι χάκερς μου κλέψαν τα στοιχεία . Βρε ούστ .
( Το ανωτέρω πάθημα αποτελεί και μιά διδακτική ιστορία για όσους κατηγορούν τους Ελληνες και την συμπεριφορά τους εν γένει . Δυστυχώς παντού υπάρχουν αχαρακτήριστες συμπεριφορές )