Πρόβλημα με ηχεία

Fulgore

New member
30 March 2016
7
Γεια σας και καλώς σας βρήκα μιας και είναι η πρώτη φορά που ποστάρω.
Όπως γράφω και στον τίτλο εχω ενα θεματάκι με τα ηχεία μου, εχω εναν ενισχυτή yamaha RX-V596 με subwoofer και 5 ηχεία, το πρόβλημα παρουσιάζεται στα 2 πίσω ηχεία του συστήματος, όταν ανοίγω το μηχάνημα δεν παίρνουν αμέσως ήχο και αναγκάζομαι να ανεβάζω την φωνή για να "ξυπνήσουν" ενω και η λειτουργεία τους δεν είναι πάντα ομαλή καθώς πολλές φορές κάνουν παράσιτα, οπότε υποψιάζομαι οτι φταίνε τα ηχεία καθώς τα υπόλοιπα δουλεύουν κανονικά.
Μιας και δεν νομίζω να διορθώνεται το πρόβλημα (είμαι και λίγο άσχετος με το θέμα) θα ήθελα να μου προτείνεται 2 ηχεία για να αντικαταστήσω τα προβληματικά, δεν θέλω κάτι ιδιαίτερο απλά να κάνουν μια αξιοπρεπή δουλειά.

Re: Πρόβλημα με ηχεια

Γεια σου φίλε Fulgore και καλώς όρισες στο forum! Όταν λες τα "υπόλοιπα δουλεύουν κανονικά", εννοείς φαντάζομαι ότι συνέδεσες κάποιο απ τα μπροστά ηχεία στα πίσω κανάλια για να δεις αν φταίει κάτι στην ενίσχυση των καναλιών ή αν έχουν όντως θέμα τα ηχεία;
Αν δεν το δοκίμασες αυτό, κανε μια δοκιμή, αν το δοκιμάσεις και το πρόβλημα πάλι υπάρχει τότε δες αν είναι σωστά συνδεδεμένα (μπορεί σε κάποιο καθάρισμα να ξεκούμπωσαν τα καλώδια από τον ενισχυτή). Αν τα μπροστά ηχεία, συνδεδεμένα στα πίσω κανάλια παίζουν σωστά, τότε κάποιο θέμα έχουν τα ηχεια. Αν καταλήξεις ότι φταίει ο ενισχυτής, στείλε ένα e-mail στη yamaha που να περιγράφει αναλυτικά το τι συμβαίνει. Τέλος σε περίπτωση που όντως χρειάζεσαι καινούργια ηχεία πες μας το budget σου.

https://www.skroutz.gr/s/340895/Wharfedale-Diamond-10-2.html
https://www.skroutz.gr/s/4166586/Dali-Zensor-3.html

Σε περίπτωση που τελικά χρειαστείς ηχεία και σου το επιτρέπει το budget σου, οποιαδήποτε από τα παραπάνω είναι υπεραρκετά θεωρώ για πίσω ηχεία.

Απάντηση: Πρόβλημα με ηχεια

Χλωμό να απόκτησαν πρόβλημα τέτοιου τύπου και τα δύο ηχεία.
Εστίασε στον ενισχυτή, μάλλον εκεί είναι το πρόβλημα.