Πρόβλημα με iPhone3G

Timos

New member
22 July 2011
12
Εχω αρκετο καιρο κλειστό το iPhone και τώρα που το ξανανοιξα πάλι μου γράφει ´´το iPhone έχει απενεργοποιηθει, σύνδεση με iTunes ´´, και και δεν μπορώ να κάνω τιποτα, μόνο επείγουσες κλήσεις. Τι να κάνω;

Επειδή είμαι λίγο άσχετος, μπορείς να μου πεις αναλυτικά και για τα δυο πως να τα κάνω;

Πώς το είχες ενεργοποιήσει την 1η φορά; Δεν το είχες συνδέσει με τον υπολογιστή και το είχες ενεργοποίσει μέσω iTunes;

Ναι φίλε μου αλλά τώρα μπαίνω από αλλον υπολογιστή και μου ζητάει έναν κωδικό και δεν συνδέεται με το itunes...δεν ξέρω τι να κάνω ούτε ξέρω πως μπαινεθωσε restore mode...!!

Ναι φίλε μου αλλά τώρα μπαίνω από αλλον υπολογιστή και μου ζητάει έναν κωδικό και δεν συνδέεται με το itunes...δεν ξέρω τι να κάνω ούτε ξέρω πως μπαινεθωσε restore mode...!!

Τον κωδικό σου στο iTunes σου ζητάει; Αυτόν μόνο εσύ τον ξέρεις... Αλλιώς κάνε ανάκτηση κωδικού.

Δε χρειάζεται να μπεις σε restore mode. To restore θα στα χάσει όλα. Λογικά με το που το συνδέσεις στο itunes θα το ξανακάνει register.

Δεν τον θυμαμαι, αλλά θα κάνω ανάκτηση κωδικου. Το θέμα όμως είναι πώς δίνω τον κωδικό; Μόλις συνδεω το iPhone μου ανογει ένα παραθυρακι που λέει πως χρειάζεται τον κωδικο. Πού τον δίνω όμως;

Μπορείς να κάνεις ένα print screen το μήνυμα για να καταλάβω ακριβώς τι σου βγάζει; Γιατί ομολογώ δεν το έχω ξανασυναντήσει...

mou grafei.....''itunes could not connect to the iphone because it is locked with a passcode. you must enter your passcode on the iphone before it can be used by the itunes''.....sto iphone omos den mporo na kano tipota, mono epeigouses kleiseis....den kounietai tipota allo

Το κινητό σου έχει ένα 4ψήφιο passcode. Αν δεν τον θυμάσαι η μόνη λύση είναι το restore όπου θα χάσεις και τα δεδομένα σου αν δεν έχεις κρατήσει backup.
Για να το κάνεις restore βάλε το τηλ σε DFU mode και σύνδεσε το στο iTunes.

Τίμο, θα μας τρελάνεις.... :-)
Έχεις βάλει να ζητάει κωδικό μετά από το ξεκλήδωμα.