Προβλημα με ισχυ εγγυησης λαπτοπ (το γνωστο θεμα της διετους εγγυησης εντος Ε.Ε.)

Tzimakos

AVClub Enthusiast
13 November 2007
733
Καλησπερα παιδια, θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου και αν μπορειτε να με βοηθησετε δινοντας μου συμβουλες:

Εχθες πηγα το νετμπουκ μου στα μουλτιραμα για εγγυηση επειδη ανοιγοκλεινε κατα βουληση και σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν..

Μου ειπε ο τεχνικος οτι δεν του ανοιγε οντως και το εβαλε και στο ρευμα μηπως ηταν μπαταρια και παλι τιποτα.. Μου ειπε πως αυτο κατα 99% ειναι η μητρικη αλλα οτι το νετμπουκ εχει 1 χρονο εγγυηση και δεν μπορουν να το καλυψουν..

Πηγα πριν μια ωρα στο καταστημα με τον νομο 3043/2002 εκτυπωμενο και του λεω μα δεν ισχυει το 1 χρονος, ειναι δυο χρονια υποχρεωτικα η εγγυηση για τα προιοντα που πωλουνται μεσα στην ευρωπαικης ενωσης..

Μου λεει οχι δεν ειναι ετσι και δεν μπορω να το καλυψω..

Του δειχνω και το νομο και του λεω κοιταξτε να δειτε, ξερουμε και εγω και εσεις πιστευω, θα σας εχουν τυχει σιγουρα πολλες παρομοιες περιπτωσεις, πως με το που κανω καταγγελια στον ινκα, υπαρχει δεδικασμενο και ο νομος ειναι με το μερος μου και θα μου το καλυψετε, γιατι ομως να μπω σ αυτη τη διαδικασια?

Αρχισε να μου λεει αυτα να τα πειτε στην αντιπροσωπεια, εμενα η αντιπροσωπεια μου δινει κατι και μου λεει παρτο πουλα το και λεγε πως εχει ενα χρονο εγγυηση.. Απο κει και περα εγω δεν εχω σχεση, αν θελετε να σας το δωσω να το πατε στην αντιπροσωπεια να τους τα πειτε..

Μα εγω του λεω απο το μαγαζι το αγορασα δεν το αγορασα απο την αντιπροσωπεια οποτε ακομα και η αντιπροσωπεια να εχει την ευθυνη, εσεις θα μεσολαβησετε για να δικαιωθω απο κει..

Και μου λεει θελετε δηλαδη να πω στον τεχνικο μου να επικοινωνησει με την αντιπροσωπεια, και να σας παρει να σας ενημερωσει?

Σαφως του λεω..

Ενταξει μου λεει..

Ευχαριστω πολυ του λεω..

Γεια σας..


Σορρυ για το μεγαλο ποστ παιδια απλα ηθελα να γνωριζετε την κατασταση.. Οποτε εγω τωρα τι αλλο κανω αν μου πουνε μα-μου?

Τις συμβουλες σας...

Ευχαριστω πολυ, Δημητρης
 
Ναι το ξερω εχω και το νομο κατεβασει αλλα αν μου πουνε μα-μου δεν το αναλαμβανουν και τα λοιπα εγω τι ακριβως λες να κανω? τι ακριβως να τους πω και τι να κανω?
 
Πριν λιγο καιρο ειχα ακουσει μια εκπομπη στο ραδιοφωνο που ανεφερε αυτες τις λεπτομερειες.Δεν θυμαμαι ακριβως αλλα πρεπει να υπαρχει καποια υπηρεσια οπου μπορεις να το καταγγειλεις.Στην Κυπρο νομιζω ειναι ο συνδεσμος καταναλωτων.Σιγουρα θα υπαρχει κατι αναλογο στην Ελλαδα
 
Άστο φίλε δεν κάνεις τίποτα, εκτός αν έχεις όρεξη να τραβιέσαι στα δικαστήρια. Τα ίδια τραβάνε κι αυτοί με τα PS3 που έχουν 1 χρόνο.

Στήριξε με τις αγορές σου τις εταιρίες ή τις πολιτικές που δίνουν 2 χρόνια onsite κιόλας σαν τη Dell ή το eshop που δίνει άμεση αντικατάσταση σε κάποια μοντέλα για δύο χρόνια.
 
Δεν υπαρχει περιπτωση να κανω πισω για κατι το οποιο δικαιουμαι..

Δικηγορο θα βαλει το ινκα αν παμε σε καταγγελια οχι εγω, οριζουν αυτοι δικο τους..

Απλα αν καποιος ξερει καποιον καλο τροπο ωστε να παρω αυτα που δικαιουμαι θα ηθελα να μου το πει και γενικα αν καποιος ειναι γνωστης του θεματος να κανουμε και μια συζητηση και να μου πει τη γνωμη του..
 
Καλημερα παιδια..

Μολις με πηρε ο τεχνικος και μου ειπε οτι μιλησε με την αντιπροσωπεια η οποια ειπε οτι το μηχανημα ειναι εκτος εγγυησης και δεν μπορουν να κανουν τιποτα..

Τι κανω τωρα?
 
μην το παιδεύεις μέσω φορουμ. εννοώντας, ότι "εκμεταλλεύσου" το ΙΝΚΑ αμέσως. τα υπόλοιπα τα συζητάμε εδώ χαλαρά.
Μην ξεχνάς πως επιπλέον ,ο νομοθέτης αναφέρει πως υπεύθυνος είναι ΚΑΙ ο πωλητής. άρα το "εγω μονο πουλάω" δεν ισχύει.
να βρεις και το ΦΕΚ 192, 21/08/2010 , τύπωσέ το, διαβασέ το και τοιχοκόλλησέ το τους ;)
 
Το μονο που βρηκα απο googlarisma ειναι φεκ 192, 21/08/2002, αυτο εννοεις?

μπορεις να μου στειλεις ενα λινκ που υπαρχει αυτο?
 
το ιδιο προβλημα αντιμετωπιζω με την acer.
επικαλεστηκα τον Ν 3043/2002 και συγκεκριμενα αρθρα και ενω στην αρχη φανηκε οτι θα αναγνωρισουν την εγγυηση, επειτα επικαλεστηκαν οτι επειδη η αγορα εγινε με τιμολογιο δεν ισχυει η εγγυηση.
το ΙΝΚΑ και η Γενικη γραμματεια καταναλωτη ειναι πλεον αχρηστοι στο να βοηθησουν. (καποτε ηταν χρησιμοι).
ο Συνηγορος του καταναλωτη ερμηνευει διαφορετικα την νομοθεσια.
Πλεον αναζητω τροπο με ευρωπαικη νομοθεσια και μαλλον δικο μου δικηγορο.
 
Άσχετο με το πρόβλημα, αλλά εγώ πάντως έχω σταματήσει να αγοράζω από εταιρίες που δεν δίνουν 2+ χρόνια εγγύηση. Είναι ο μόνος τρόπος να πάρουν το μάθημά τους (όταν πέσουν οι πωλήσεις).

Τα υπόλοιπα, ναι δίκιο έχετε, αλλά μπορείς να μείνεις χωρίς tv, laptop κτλ για 2-3 χρόνια μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση 2-3 φορές ?
 
+1 για τον k.m.

Η μόνη άμυνα του Έλληνα αγοραστή (μισώ το καταναλωτής, μας κάνει να ακουγόμαστε σαν άβουλα όντα που τρώνε ότι τους σερβίρουν) σήμερα είναι η επιβράβευση των σωστών εταιριών μέσω της αγοράς προιόντων που σέβονται την ευφυία του.

Οι εταιρίες με κουτσουρεμένες εγγυήσεις θα πρέπει να αποφεύγονται δια ροπάλου. Ειδικά στα laptop αγοράζω μόνο Dell που έχει 2 χρόνια onsite.