προφανως εισαι μεσα στην εγγυση αφου μιλαμε για τηλεοραση κοντα στην 5ετια.
οποτε αυριο το πρωι,τηλεφωνο στο service.
μιλας πρωτα με πλαισιο και θα σου πουν αυτοι απο εκει τι ακριβως θα κανεις.
ειναι θεμα lg service.
οποτε θα εξυπηρετηθεις αμεσα και σωστα.
καποια εμποδια ισως σε πανε λιγο πισω,αλλα θα λυθει το προβλημα σου οπως και να εχει.
τηλεφωνο αυριο το πρωι.
συνηθως εχει να κανει με την αναμονη απαντησης για το εαν υπαρχει ανταλλακτικο.
εαν γνωριζουν εξαρχης οτι δεν υπαρχει πανελ,θα δωσουν κατευθειαν εντολη για αντικατασταση.
μην σε απασχολει-θα εξυπηρετηθεις οπως και να εχει.