ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ PHILIPS 32PFL5604

DAFFY10

New member
24 September 2009
8
παιδια πηρα μια τηλεοραση την ανοιγα και δεν ειχε ηχο πολλες φορες εικονα κανονικα 6την γυρναω πισω παιρνω καινουργια και ενω παιζει κανονικα ξαφνικα κατεβαινει ο ηχος δεν δουλευει το τηλεκοντρολ και τα πλαινα κουμπια στην τιβι:guitarist::guitarist::guitarist:
 
Ακριβως το ιδιο επαθα εγω, μου την αλλαξε η philips με καινουργια, αλλα παλι τα ιδια. Η τριτη ομως που μου εφερε δουλευει μια χαρα μηνες τωρα...
Την ειχα πρωτοπαρει 5 Μαιου, τελη Ιουνιου τελειωσε η ιστορια με την τριτη και τυχερη.
 
η εγω ειμαι πολυ γκαντεμης η δεν ειναι πολλοι φαν της philips εδω:chinscratch::chinscratch::chinscratch::bang::bang:
 
το θεμα ειναι παιδια αν οι εταιριες γνωριζουν οτι συγκεκριμενα προβληματ γιατι δεν τα ανακαλουν και ταλαιπωρουν τον πελατη και δυσφιμιζονται στην αγορα:hmmmm2::hmmmm2:
 
Πολλές εταιρίες εν γνωση τους φέρνουν και Β'διαλογής προιόντα για πιο φθηνό κόστος, στηριζόμενοι ότι αν τύχει και χαλάσει και έχει εγγύηση καλώς...
 
την πηγα στο σερβις την κρατησαν 3 μερες και δεν παρουσιασε κνενα προβλημα εκει την εφερα σπιτι παλι τα ιδια. μηπως επηρεαζεται απο τιποτα στο σπιτι γενικα οι lcd επηρεαζονται απο κατι?
 
Πάρε τους τηλέφωνο να στείλουν τεχνικό σπίτι να διαπιστώσουν το πρόβλημα επι τόπου, και να κάνει αναφορά ο ίδιος ο τεχνικός για την βλάβη.
 
γνωριζει καποιος καποιο τηλ στο κεντρικο service της PHILIPS και ονομα καποιου που να κατεχει το αντικειμενο μπας και βγαλω ακρη?
 
γνωριζει καποιος καποιο τηλ στο κεντρικο service της PHILIPS και ονομα καποιου που να κατεχει το αντικειμενο μπας και βγαλω ακρη?

Παρε τηλεφωνο στα κεντρικα στην Αθηνα 2106162000 και ζητησε το τηλεφωνο του κ Θεοτοκατου στο service. Μιλησε μαζι του και εξηγησε του το προβλημα.
Νικος
 
θα ηθελα να ευχαριστησω τον κ.θεοτοκατο στο κεντρικο σερβις γιατι ο ανθρωπος και γνωστης ειναι και αμεσα ενδιαφερθηκε να δωσει λυση .προσεχως με το καλο να λυθει το προβλημα θασας πω τι εγινε
 
τελικα λυθηκε το προβλημα εχει βγει μια ελατωματικη παρτιδα και πρεπει να αλλαχθει ενα καλωδιακι που δεν ηταν καλα κολημενο
 
Μπορει να συμβει σε οποιαδηποτε γραμμη παραγωγης , αλλα αναρωτιεμαι , 3 μερες που στην κρατησαν στο σερβις , δεν ηξεραν για την προβληματικη παρτιδα ?????
Ο κ. Θεοτοκατος , κραταει μυστικα απο τους τεχνικους ?
Γιατι επρεπε να μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια για καταγεγραμμενο οπως αποδεικνυεται κατα τα λεγομενα τους προβλημα ?

"Ακριβως το ιδιο επαθα εγω, μου την αλλαξε η philips με καινουργια, αλλα παλι τα ιδια. Η τριτη ομως που μου εφερε δουλευει μια χαρα μηνες τωρα...
Την ειχα πρωτοπαρει 5 Μαιου, τελη Ιουνιου τελειωσε η ιστορια με την τριτη και τυχερη."

Εκτος και αν χρειαστηκαν κανα εξαμηνο να το καταλαβουν...
:guitarist:
 
Last edited:
μαζι σου ειμαι το θεμα ειναι γιατι ενω πας καινουργια τηλεοραση στο σερβις αυτοι δεν ενδιαφερονται να ασχοληθουν να παρουν κανα τηλεφωνο να ενημερωσουν-ενημερωθουν και περιμενουν με ανοιχτη τηλεοραση 3 μερες αν και εφοσον τους βγαλει το προβλημα να το δουν και μετα να κινηθουν.Υπαρχει περιπτωση καποιος να παει κατι στο σερβις επειδη δεν εχει τι να κανει σπιτι για να το παει σημαινει οτι εχει προβλημα