E λοιπόν ρε παιδιά εγώ διαφωνώ με την προσέγγιση αυτή!
Ξεκαθαρίζω ότι όχι μόνο δεν έχω καμία σχέση επαγγελματικά με τον χώρο αλλά και έχω ταλαιπωρηθεί αρκετές φορές ως καταναλωτής από θέματα service (σε PC όχι σε Α/Vμηχάνημα). Όμως για σκεφτείτε και τα παρακάτω:
Όταν βάζεις το εν λόγω firmware το οποίο δεν είναι επίσημο στο μηχάνημά σου τότε γίνονται δύο πράγματα: (α) προσθέτεις μία λειτουργία στο μηχάνημα (δεν "διορθώνεις" λάθος) και (β) αναλαμβάνεις και ένα ρίσκο γιατί το εν λόγω firmware δεν υποστηρίζεται επίσημα (το γιατί δεν θα το εξετάσουμε...μπορεί να υπάρχει τεχνικός λόγος, μπορεί να είναι θέμα πολιτικής. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν είναι κάτι που ελέγχεται από την κατασκευάστρια εταιρία και άρα έχει και υποχρέωση να επισκευάσει).
Το να πάει κάτι λοιπόν στραβά είναι αποκλειστική ευθύνη του καταναλωτή. Άρα αν γίνει η ζημιά είναι καταρχήν άδικο να επιβαρυνθεί η εταιρία. Πριν όμως φωνάξετε όλοι "και τι σε νοιάζει εσένα ρε φίλε, σιγά μην πέσουν έξω" γνώμη μου είναι να σκεφτούμε λίγο τις συνέπειες προς τον καταναλωτή.
Ας πούμε λοιπόν ότι ο φίλος "κάνει την πάπια" και το πάει. Μπορεί να το αντιληφθούν στο συνεργείο, μπορεί και όχι. Όμως τέτοιες συμπεριφορές, εφόσον γίνουν αντιληπτές, δεν δημιουργούν ένα κακό προηγούμενο και μία δυσπιστία για τους επόμενους καταναλωτές? Δεν θα είναι φυσικό ή έστω πιθανό, ο επόμενος που θα πάει χαλασμένο του χ,ψ μηχάνημα να γίνει αποδέκτης της δυσπιστίας του συνεργείου που έχει καεί από προηγούμενη προσπάθεια καταναλωτή να το "ξεγελάσει"? Δεν είναι πιθανό να έχει όντως χαλάσει μηχάνημα μέσα στην εγγύηση και να το ξεψειρίζουν στο συνεργείο αρνούμενοι να το φτιάξουν επειδή υποπτεύονται ότι "έβαλε χέρι"? (Τα παραπάνω χρησιμοποιούνται ως παράγειγμα)
Και ρε παιδιά, χωρίς να θέλω να το παίξω σταυροφόρος, μέσα σε αυτό το forum "απαιτούμε" ορθή συμπεριφορά από τις εταιρίες απέναντι στους καταναλωτές... όταν έρθει η ώρα είμαστε ως καταναλωτές έτοιμοι για την ίδια συμπεριφορά? Και σε τελική ανάλυση μήπως είναι ώρα να αναλογιστούμε ότι αυτά τα πράγματα είναι σε κάποιες περιπτώσεις φαύλος κύκλος και για να οφεληθούμε μακροπρόθεσμα πρέπει να δημιουργηθεί ένας πλαίσο εμπιστοσύνης και από τις δύο πλευρές? Και τι κάνουμε για αυτό?
Συγγνώμη για την έκταση του mail, απλώς ήθελα να δώσω και μία άλλη διάσταση στο θέμα. Φίλε oldboy, ελπίζω να ξαναχαρείς το dvd player σύντομα.
Φιλικά πάντα
Βαγγέλης