Καταρχήν καλησπέρα,
και καλώς ήρθα στην παρέα σας.
Αγόρασα και εγώ την Samsung LE40A656.
Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος με τις επιδόσεις της.
Από την αρχή όμως παρατήρησα κάτι άσπρα "συννεφάκια" σε μαύρο φόντο όσο ανέβαζα την οπίσθια φωτεινότητα τόσο πιο έντονα γινόντουσαν, αν μείωνα την ρύθμιση μετά βίας ήταν ορατά.
Το κάνει και σε σύνδεση με hdmi και TV , μόνο σε μαύρο φόντο φαίνονται.
Αυτό το έκανε από την πρώτη μέρα.
Πήγα στο κατάστημα που την αγόρασαν όπου και με παρέπεμπψαν στο service.
Έχω εγγύηση 2 χρόνια on site (Fourlis).
Ήρθαν την πήραν (κάποιος τεχνικός που συνεργάζεται, τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας) , μου μετά από 2-3 μέρες με ενημέρωσαν πως είχε πέσει κάποιο υγρό στην οθόνη το καθάρισαν και έπαψε το πρόβλημα.
Μάλιστα με χρέωσαν και 52,5 εύρω γιατί δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Εγώ βέβαια εξοργισμένος , αφού η τηλεόραση το έκανε από την πρώτη στιγμή άρα η μου έλεγαν ψέμματα ή μου πούλησαν μεταχειρισμένη τηλεόραση (μάλλον απίθανο), παρόλα αυτά έδωσα τόπο στην οργή γιατί δυστυχώς δεν έχω χρόνο για καταγγελίες κ.τ.λ
'Οταν η τηλεόραση ήρθε σπίτι μου την είχαν γρατζουνίσει και βέβαια το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται.
Λόγω της δουλειάς μου δεν ήμουν σπίτι ούτε στην παραλαβή ούτε στην παράδοση.
Μπορείται να καταλάβεται τι έγινε την άλλη μέρα στο τηλέφωνο...
Αύριο περιμένω τον ιδιοκτήτη του καταστήματος που έχει αναλάβει το service για λογαριασμό samsung.
Καταρχήν μήπως ξέρει κάποιος κάτι για τα άσπρα "σύννεφα"¨και γιατί εμφανίζονται?
Δεύτερον εφόσον είναι πρόβλημα να απαιτήσω αντικατάσταση?
Η τηλεόραση δεν έχει κλείσει ούτε μήνα.
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
και καλώς ήρθα στην παρέα σας.
Αγόρασα και εγώ την Samsung LE40A656.
Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος με τις επιδόσεις της.
Από την αρχή όμως παρατήρησα κάτι άσπρα "συννεφάκια" σε μαύρο φόντο όσο ανέβαζα την οπίσθια φωτεινότητα τόσο πιο έντονα γινόντουσαν, αν μείωνα την ρύθμιση μετά βίας ήταν ορατά.
Το κάνει και σε σύνδεση με hdmi και TV , μόνο σε μαύρο φόντο φαίνονται.
Αυτό το έκανε από την πρώτη μέρα.
Πήγα στο κατάστημα που την αγόρασαν όπου και με παρέπεμπψαν στο service.
Έχω εγγύηση 2 χρόνια on site (Fourlis).
Ήρθαν την πήραν (κάποιος τεχνικός που συνεργάζεται, τα στοιχεία είναι στην διάθεση σας) , μου μετά από 2-3 μέρες με ενημέρωσαν πως είχε πέσει κάποιο υγρό στην οθόνη το καθάρισαν και έπαψε το πρόβλημα.
Μάλιστα με χρέωσαν και 52,5 εύρω γιατί δεν το καλύπτει η εγγύηση.
Εγώ βέβαια εξοργισμένος , αφού η τηλεόραση το έκανε από την πρώτη στιγμή άρα η μου έλεγαν ψέμματα ή μου πούλησαν μεταχειρισμένη τηλεόραση (μάλλον απίθανο), παρόλα αυτά έδωσα τόπο στην οργή γιατί δυστυχώς δεν έχω χρόνο για καταγγελίες κ.τ.λ
'Οταν η τηλεόραση ήρθε σπίτι μου την είχαν γρατζουνίσει και βέβαια το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται.
Λόγω της δουλειάς μου δεν ήμουν σπίτι ούτε στην παραλαβή ούτε στην παράδοση.
Μπορείται να καταλάβεται τι έγινε την άλλη μέρα στο τηλέφωνο...
Αύριο περιμένω τον ιδιοκτήτη του καταστήματος που έχει αναλάβει το service για λογαριασμό samsung.
Καταρχήν μήπως ξέρει κάποιος κάτι για τα άσπρα "σύννεφα"¨και γιατί εμφανίζονται?
Δεύτερον εφόσον είναι πρόβλημα να απαιτήσω αντικατάσταση?
Η τηλεόραση δεν έχει κλείσει ούτε μήνα.
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
Last edited: