Πρόβλημα με Samsung UE F6400 40”

kardinalios

New member
15 December 2013
27
Πήγα να βάλω να δω μια ταινία 3D και στο κάτω μέρος τις οθόνης αναβοσβήνει η οθόνη συνεχως.
Δείτε στο βίντεο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Έκανα firmware update
Δοκίμασα και σε άλλη 3D ταινία και κάνει το ίδιο
Δοκίμασα σε απλό κανάλι της τηλεόρασης να το κάνω από 2D σε 3D και κάνει πάλι το ίδιο..
Έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων πάλι τα ίδια...
Έχω δει πολλές ταινίες 3D πρώτη φορά μου το κάνει αυτό.
Είχε κάνεις άλλος παρόμοιο πρόβλημα? Τι μπορεί να φταίει?
 
Θα σου πρότεινα αφού έχουν περάσει μόλις 5 μήνες να απευθυνθείς στο κατάστημα από όπου την αγόρασες, ώστε να σου γίνει αντικατάσταση με μία νέα τηλεόραση, αν διαπιστωθεί ότι η δική σου έχει πρόβλημα και όχι επισκευή που θα γίνει στη περίπτωση που καλέσεις το service. Διάβασε και εδώ http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm
 
Μίλησα με το service και κανονίσαμε ένα απομακρυσμένο έλεγχο.. Υπάρχει δυνατότητα να δοκιμάσω να παίξω μια ταινία 3d από το λαπτοπ στην τηλεόραση να δω αν και έτσι κάνει τα ίδια?
 
Ακόμα και απο λαπτοπ όταν παίζει η ταινία πάλι τα ίδια κάνει...
Δυστυχώς φίλε μου, με γειά το καινούργιο πάνελ.....
Σου εύχομαι όμως, καλύτερα να σου αλλάξουν την τηλεόραση και να πέσεις σε καμία με καλό πάνελ.
 
Δυστυχώς φίλε μου, με γειά το καινούργιο πάνελ.....
Σου εύχομαι όμως, καλύτερα να σου αλλάξουν την τηλεόραση και να πέσεις σε καμία με καλό πάνελ.

Αν ήτανε θέμα πανελ δεν θα το έκανε και στις άπλες ταινίες?
 
Πήγαινε την στο κατάστημα άμεσα, βάλτους να τη δούνε και ζήτησε μια νέα ως αντικατάσταση. Ο νόμος ορίζει ότι το κατάστημα είναι υπεύθυνο απέναντι σου και όχι η Samsung.

Διάβασε αναλυτικά http://avclub.gr/forum/showthread.p...ϊόντων?p=1057202239&viewfull=1#post1057202239
να παει στο καταστημα ναι,αλλα το να ζητησει μια νεα μετα απο μηνες θα ηθελα πολυ να το δω.....αυτοι απλα θα ειδοποιησουν την σαμσουνγκ για την διαδικασια αντικαταστασης ελλατωματικου υλικου (πανελ η οδηγοι του πακετα ελεξεργασιας)... δεν γραφει πουθενα οτι ειναι υποχρεωμενοι να την αντικαταστησουν αλλα να διορθωσουν το ελαττωμα
 
Παραλαβή απο το service την προηγούμενη εβδομάδα, αλλαγή "main board" και μου την φέρανε ξανά σήμερα.. Την σεταρω όλα κανονικά βάζω να δοκιμάσω...τα ίδια... Περιμένω αύριο τηλ από samsung για τις περαιτέρω ενέργειες.. Να πω ότι από το κατάστημα δεν υπήρχε περίπτωση να μου την αλλάξουν... Τώρα περιμένουμε πάλι να δούμε τι θα δούμε....
 
Παραλαβή απο το service την προηγούμενη εβδομάδα, αλλαγή "main board" και μου την φέρανε ξανά σήμερα.. Την σεταρω όλα κανονικά βάζω να δοκιμάσω...τα ίδια... Περιμένω αύριο τηλ από samsung για τις περαιτέρω ενέργειες.. Να πω ότι από το κατάστημα δεν υπήρχε περίπτωση να μου την αλλάξουν... Τώρα περιμένουμε πάλι να δούμε τι θα δούμε....

μπορεις να πιεσεις για νεα τωρα.....