Πρόβλημα με service LG / Καταγγελία

Steliosfan

AVClub Enthusiast
13 August 2006
720
NeverLand
Την 10/08/2007 έστειλα email στην LGE hellas αναφέροντας ένα πρόβλημα που παρουσίαζε η –αγορασμένη προ 7 ημερών (ημ.αγοράς 03/08/2007) - τηλεόραση μου LG 42LF65. Μου απαντήσαν να επικοινωνήσω με το τμήμα υποστήριξης πελατών , κάτι το οποίο και έκανα.

Έπειτα από συνεννόηση με το call center, ήρθε μετά από 1μιση εβδομάδα κάποιος συνεργάτης τους και παρέλαβε από το σπίτι μου την τηλεόραση (ΠΡΟΣΟΧΗ με τα χέρια, δίχως καμία συσκευασία ή ειδικό μεταφορικό μέσο…) και μου επεστράφει μετά από 3 μέρες, δήθεν διορθωμένη, γεμάτη δαχτυλιές ακόμα και στην οθόνη (κάτι που σημαίνει ότι κάποιος την μετέφερε / μετακινούσε ακουμπώντας την ευαίσθητη οθόνη).

Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα για να μάθω τι διορθώσεις έγιναν και μίλησα με τον προϊστάμενο τεχνικών Κο Δούπη. Ο κος Δούπης με ενημέρωσε πως είχαν χαλάσει οι ρυθμίσεις του service menu οπότε και παρουσιαζότανε έντονο το φαινόμενο backlight bleeding που είχα αναφέρει (πρόβλημα = πολύ έντονο backlight bleeding κάτω δεξιά, πάνω αριστερά & δεξιά.) Διαπίστωσα όμως ότι όχι μόνο δεν διορθώθηκε το πρόβλημα (κάτι το οποίο προφανώς και δεν διορθώνεται με ρυθμίσεις.......... αλλά –πιθανολογώ- με αλλαγή του πάνελ) αλλά χειροτέρεψε με το backlight bleeding να εμφανίζεται πλέον ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ

Κάλεσα ξανά την LG αναφέροντας το πρόβλημα και συζητώντας με τον agent το ενδεχόμενο αντικατάστασης της τηλεόρασης ή διακανονισμού για αγορά άλλου μοντέλου, καθώς 2 φορές αποστολή και παραλαβή από service καθιστά την -20 ημερών- τηλεόραση μου σχεδόν μεταχειρισμένη.

Ήρθε πάλι χθες η LG και παρέλαβε την τηλεόραση και σήμερα με κάλεσαν να με ενημερώσουν ότι ο τεχνικός τους είπε ότι ούτε την προηγούμενη φορά (……!!!???) ούτε αυτήν την φορά η τηλεόραση έχει κάποιο πρόβλημα. Ως εκ τούτου δεν γίνεται κάτι άλλο…

Κάλεσα τον τεχνικό Κο Δούπη ο οποίος με ενημέρωσε για κάτι απίστευτο…. Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG…… Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.

Αποτέλεσμα? Πεταμένα λεφτά, προβληματική η 42LF65 (πιθανολογώ όλη η σειρά LF65 – LF66) και όλα αυτά με την ευχή της LG……..

Ποτέ ξανά LG και καθώς δεν πρόκειται να αποζημιωθώ σας αναφέρω όλα τα ανωτέρω μπας και σας προστατέψω από την ίδια μαλ*** που έκανα εγώ.

Τελικά ότι πληρώνεις παίρνεις …… προτιμήστε κάτι άλλο.... αλλιώς θα μείνετε με την %^$#%^$% στο χέρι όπως εγώ.
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Επεμεινε. Αλλωστε οι LG ειναι απο τις πλεον προβληματικες τηλεορασεις, αλλα εχει πολυ καλο σερβις.

Επεμεινε και καλο κουραγιο.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Στέλιο, ψυχραιμία φίλε, περίμενε λίγο να ενημερώσουμε για την καταγγελία σου.

Μέχρι τώρα η Lg ήταν άψογη σε τέτοια θέματα και άλλες φορές άμεσα, άλλες με μικρή καθυστέρηση δεν άφησε δυσαρεστημένο πελάτη.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Μπορεις να βγαλεις μια φωτογραφια με την τηλεοραση να παιζει μια μαυρη εικονα σε σκοτεινο χωρο?
Μεχρι εναν βαθμο το backlight δικαιολογειται.Απλα να βλεπαμε και εμεις.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Στέλιο, μπορούμε να καταλάβουμε όλοι ότι όταν αγοράζεις ένα προϊόν, θα πρέπει αυτό να " υποστηριζεται", τεχνικά σε ικανοποιητικό βαθμό εξηπυρέτησης.
Η LG, όπως αναφέρει και ο Νίκος ο Κρυωνάς, δεν έχει δώσει σημεία αναξιόπιστης μάρκας, η συμβουλή μου είναι να επιμείνεις.
Σε όλες τις περιπτώσεις να μας ενημρώσεις.:ernaehrung004:
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Νομίζω ότι πλέον δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο..... έχω μιλήσει με όλο τον κόσμο της LG και το αποτέλεσμα είναι να μην βρίσκω άκρη.

Τελικά έπρεπε να δώσω πιο πολύ σημασία στο Screen Uniformity: Backlight bleed in 3 corners; vertical banding από το http://www.hdtvtest.co.uk/LG-42LF65/Picture-Quality.php
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Θα συμφωνησω κι εγω με τους προλαλλησαντες (-bye- Σιμο και Νικο).

Απο την αλλη ομως καταλαβαινω και τη δικη σου πλευρα, γιατι ειχες ολη τη χαρα μολις την αγορασες για να την ευχαριστηθεις και τωρα με αυτα εχεις ξενερωσει...Αυτα οντως δεν τα μπορω ουτε κι εγω, αλλα δυστυχως ειναι μεσα στο προγραμμα και ιδιως με προϊοντα που αφορουν την τεχνολογια, πρεπει να μαθουμε να τα υπομενουμε, οσο κι αν μας χαλαει.

Υπομονη παντως, δεν μπορεις να κανεις και τιποτα αλλο εκτος απο το να επιμεινεις στην αντιπροσωπεια για ουσιαστικη επισκευη ή ακομα και αλλαγη τηλεορασης.

Θα περιμενουμε συντομα νεα σου.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Μπορείς να κάνεις κάτι ακόμα :

Καταγγελία στο ΙΝΚΑ και στο συνήγορο του πολίτη και email με κοινοποίηση του προβλήματος (και με όσα περισσότερα στοιχεία μπορείς) στα κεντρικά της LG (Eυρώπη κατά προτιμηση). Δες για Customer Support στο site τους..

Θελει λιγο κυνήγι αλλά θα βγάλεις άκρη... Eιναι περιεργο πάντως γιατί η LG δεν ειχε δώσει τέτοια δείγματα στο παρελθόν... Αν χαλάσει και αυτή καήκαμε
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Ναι μεν βλέπει το φως στις γωνίες και στην μέση όπως αναφέρω, αλλά είναι στα αποδεκτά τεχνικά πλαίσια της LG

Επικοινώνησα ξανά με το call center ζητώντας τον υπεύθυνο, ο οποίος εμμέσως αρνούταν να έρθει στο τηλέφωνο και έδινε απαντήσεις μέσω του Agent.

Eγω κραταω αυτα τα 2 !!!!
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Για τα αποδεκτα πλαισια δεν μπορω να διαφωνησω.Μπορει ετσι να ειναι.
Γαι το 2ο ,ειναι οντως ψιλοαπαραδεκτο.
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Τι να πω...μακάρι να βγάλεις άκρη τελικά γιατί πράγματι το σέρβις της LG είναι πάρα πολύ καλό.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Tα αποδεκτα πλαισια δεν τα καθοριζει η καθε εταιρεια αλλα ο ιδιος ο καταναλωτης.

Γι'αυτους αποδεκτο μπορει να ειναι να μην δουλευει το ενα scart καθολου (λεμε τωρα) , για εσενα (και εμενα) ομως δεν ειναι.

Πιστευω με συντονισμενες ενεργειες οτι θα βγαλεις ακρη (Συνηγορο του πολιτη , Ενωση Καταναλωτη κτλ.) , επισης ισως μπορει να γινει παρεμβαση μεσω του φορουμ.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

για να μην δημιουργηθεί κάποια παρεξήγηση, να αναφέρω ότι, στο τηλέφωνο ήμουνα ευγενέστατος ακόμα και όταν με έβγαλαν έξω από τα ρούχα μου.

Ήμουνα ευγενικός, συγκεκριμένος και λογικός δίχως ειρωνίες και σαματά..... (Αυτά τα αναφέρω επειδή μου κάνει εντύπωση που είμαι ο μοναδικός με κακές εντυπώσεις από το service της LG)

Παρ'όλα αυτά, η εξυπηρέτηση ήταν κάκιστη, κοφτή και μισή.
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

μήπως έπεσες στην περίοδο των διακοπών και υπολειτουργούσε το service?
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Οπως εχω πει και σε αλλο θεμα, εγω οταν ειχα προβλημα με την δικη μου lg το σερβις ηταν αψογο. Η αληθεια βεβαια ειναι οτι με καθοδηγησαν να απευθηνθω σε συγκεκριμενο εξουσιοδοτημενο καταστημα για καλυτερα αποτελεσματα. Αν θες μπορω να σε ενημερωσω (μεσω pm βεβαια για να μην θεωρηθει και διαφημιση) ποιο ειναι και να σου δωσω τηλεφωνο για να ερθεις σε επαφη και με αυτους.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Tα αποδεκτα πλαισια δεν τα καθοριζει η καθε εταιρεια αλλα ο ιδιος ο καταναλωτης.

Φυσικα και οχι.Οπως προστατευεται ο καταναλωτης, ετσι πρεπει και ο κατασκευαστης.Ατυχες το παραδειγμα σου με το scart.Εδω δεν μιλαμε για ασπρο η μαυρο,αλλα για κατι που αλλος θα εβλεπε και θα τον ενοχλουσε, και αλλος οχι.Να τονισω εδω οτι ΔΕΝ αναφερομαι στην περιπτωση του παιδιου εδω.
Ειναι σαν το rainbow στους προβολεις.
1)Αλλοι το βλεπουν και τους ενοχλει.
2)Αλλοι το βλεπουν και δεν τους ενοχλει.
3)Αλλοι δεν το βλεπουν καθολου.

Κανεις δεν μπορει να γυρισει πισω εναν προβολεα επειδη βλεπει rainbow.Πολλες περιπτωσεις ειναι υποκειμενικες.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Νομίζω ότι πλέον δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο..... έχω μιλήσει με όλο τον κόσμο της LG και το αποτέλεσμα είναι να μην βρίσκω άκρη.

Τελικά έπρεπε να δώσω πιο πολύ σημασία στο Screen Uniformity: Backlight bleed in 3 corners; vertical banding από το http://www.hdtvtest.co.uk/LG-42LF65/Picture-Quality.php


σε πολλα επρεπε να δωσεις σημασια φιλε μου αλλα αν αγοραζα lg tv θα αγοραζα μονο και μονο επειδη εχω ακουσει καλα λογια για το service τους.

νομιζω οτι δεν θα τα χαλασουν τωρα,υπομονη και επιμονη.
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Χωρίς να υπάρχει κάποιο Update, με κάλεσε σήμερα η υπεύθυνη πελατείας της LG και με ενημέρωσε ότι το αίτημα μου εισακούστηκε και μπορώ να πάω από σήμερα το απόγευμα στην media markt και να επιλέξω οποιοδήποτε μοντέλο οποιουδήποτε κατασκευαστή ως αντικατάσταση της τηλεόρασης που είχε το πρόβλημα.

Τέλος καλό, όλα καλά ......

Ακούω προτάσεις για τηλεόραση μέχρι 1680 ευρώ. :)