Πρόβλημα με service LG / Καταγγελία

Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Τελικα το service της LG παραμενει καλο & αξιοπιστο.
Μπορει να ηθελαν λιγο τρεξιμο :slapface: αλλα εγινε η αντικατασταση.
Μπορεις να επιμεινεις (αν θελεις) να παρεις τα λεφτα σου πισω.

Τελος καλο - ολα καλα :SFGSFGSF:
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Αντε Στελιο, ολα μια χαρα!! Ειδες που ολα τελικα πηγαν δεξια (οχι πολιτικα :grinning-smiley-043).
Λοιπον ανοιξε θεματακι στις τηλεορασεις για να γινει εκει η συζητηση για τη νεα σου τηλεοραση. Να μην λεμε τωρα για αυτα στην κατηγορια των βλαβων.
-bye-
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Μήπως με τη σύμφωνη γνώμη του συγγραφέα,αν δεν διαγραφεί ο τίτλος,να μπει τουλάχιστο ,ή ένας πιο κόσμιος ή έστω κάποια προσθήκη;
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Μήπως με τη σύμφωνη γνώμη του συγγραφέα,αν δεν διαγραφεί ο τίτλος,να μπει τουλάχιστο ,ή ένας πιο κόσμιος ή έστω κάποια προσθήκη;

Σωστο κι αυτο. Νασοοοοοοο, που εισαι???????? :captain:
 
Re: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

δεδομένης της κατάληξης συμφωνώ για την αλλαγή του τίτλου
 
Re: Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Τελικα το service της LG παραμενει καλο & αξιοπιστο.
Μπορει να ηθελαν λιγο τρεξιμο αλλα εγινε η αντικατασταση.
Μπορεις να επιμεινεις (αν θελεις) να παρεις τα λεφτα σου πισω.

Τελος καλο - ολα καλα :SFGSFGSF:

Ενταξει πηρε τα λεφτα του πισω αλλα καλυτερα θα ηταν να ελλειπαν τα παρατραγουδα πριν...

Παρ'όλα αυτά, η εξυπηρέτηση ήταν κάκιστη, κοφτή και μισή.
 
Απάντηση: Ποτέ ξανά LG. Απαράδεκτοι / Καταγγελία

Σωστο κι αυτο. Νασοοοοοοο, που εισαι???????? :captain:


Καλημέρα φίλοι μου...

έλειπα διακοπές....μόλις τώρα διάβασα το θέμα...

θα αλλαχθεί ο τίτλος...αφού συμφωνεί και ο συντάκτης του θέματος...

πάντως...τέλος καλό-όλα καλά...
 
Καλησπέρα,
Την Δευτέρα 09/07/12 αγόρασα, απο το πλαίσο Καλλιθέας μία τηλεόραση 32 ιντσών και συγκεκριμένα την LG 32LV5500,
(η συγκεκριμένη ήταν τελευταίο και εκθεσιακό κομμάτι που είχε το πλαίσιο).
Η απόδειξη, γράφει οτι έχει δύο χρόνια εγγύηση απο την LG και 7 ημέρες άμεσης αντικατάστασης (DOA).

Όταν επέστρεψα σπίτι και την σύνδεσα, βλέπω 1-2 καμμένα pixel στην οθόνη,
(στο μαγαζί με τα τόσα φώτα αναμμένα που είχανε, δυστυχώς δέν κατέστει δυνατόν να εντοπίσω, τα καμμένα pixel)
Την πάω αμέσως, στον τεχνικό στο πλαίσιο και το διαπιστώνει και εκείνος,
Στην συνέχεια, κοιτάζει τους όρους εγγύησης της LG και η εγγύηση αναφέρει (ΑΚΟΥΣΩΝ ΑΚΟΥΣΩΝ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ)
"ΟΤΙ ΣΤΙΣ 32 ΙΝΤΣΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΚΑΜΜΕΝΑ PIXEL ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ."
ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ LG ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

Είναι δυνατόν, έσκασα 389 για να αγοράσω τηλεόραση με ελλάτωμα και είναι και φυσαιολογικό ;;
ΔYΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΨΩΝΙΖΩ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ LG KAI ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ,
ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΙΣΤΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

Σε επικοινωνία μου, με την LG απλώς μου επιβεβαιώσανε τον όρο της εγγύησης.
Στο πλαίσιο (κατάστημα καλλιθέας) μου είπανε οτι δέν μπορούνε να κάνουνε κάτι.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου, με το πλαίσιο μου δώσανε ελπίδα, είπανε δηλαδή οτι θα επικοινωνήσουνε με την LG να δούμε τί μπορεί να γίνει.
Τί λέτε θα υπάρξει δικαίωση, στον παράλογο αυτόν όρο της LG ;;
 
Last edited:
Στο πλαισιο καλλιθέας μου είπανε οτι άν φύγει το προϊόν απο το κατάστημα, δέν γίνεται επιστροφή.
Έχεις κανα αποδεκτικό για αυτό που λές φίλε vadergr.
Στην σελίδα στο πλαίσιο δέν βρήκα κάτι.
 
Στο πλαισιο καλλιθέας μου είπανε οτι άν φύγει το προϊόν απο το κατάστημα, δέν γίνεται επιστροφή.
Έχεις κανα αποδεκτικό για αυτό που λές φίλε vadergr.
Στην σελίδα στο πλαίσιο δέν βρήκα κάτι.

http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack

http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html

Ψάξε και εδώ.

http://www.inka.gr/?page_id=71
 
Last edited by a moderator:
Το θέμα με τον αριθμό και την απόσταση μεταξύ των καμένων pixels στα panels προκειμένου να θεωρηθούν προβληματικά είναι πάρα πολύ παλιό, ειδικά στα pc monitors και αφορά όλες σχεδόν τις εταιρείες.
Η LG είναι από τις λίγες εταιρείες με πολιτική zero pixel αλλά από όσο γνωρίζω για τις τηλεοράσεις της αυτό ισχύει από έναν συγκεκριμένο μέγεθος οθόνης και πάνω.
Από την στιγμή λοιπόν που υπάρχει στους όρους της εγγύησης δεν μπορείς να κάνεις κάτι σε σχέση με την ίδια την εταιρεία παρά μόνο με το κατάστημα.
Αν δηλαδή δεχτούν να στην αλλάξουν με άλλο μοντέλο, πρόσεξε όμως πως βάση της πολιτικής της LG δεν θεωρείτε προβληματική η τηλεόραση, άρα και το κατάστημα δεν θα την δεχτεί πίσω σαν προβληματική.
Δοκίμασε να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο και να του εξηγήσεις ήρεμα το θέμα, είναι στην διακριτική του ευχέρεια να σε βοηθήσει.


Κακώς πάντως που δέχτηκες εξαρχής να αγοράσεις μια τηλεόραση που σας εκθεσιακό δείγμα μπορεί να έχει γράψει χιλιάδες ώρες παιξίματος.