Πρόβλημα με Sony 40V3000

netagra

AVClub Enthusiast
Καλησπέρα,

εδώ και μερικές ημέρες μου εμφανίζει το εξής πρόβλημα, μια λωρίδα πάχους δύο εκατοστών με χαμηλότερη φωτεινότητα στο δεξί μέρος του panel σε όλες φυσικά τις πηγές σήματος.



Μου είπαν να έρθουν να την πάρουν γιατί είναι σε εγγύηση 4 ετών, αγορασμένη τον Ιούλιο του 2008. Υπάρχει περίπτωση να μην την επισκευάσουν / αντικαταστήσουν;
Είναι σε μικρή κλίμακα αυτή τη στιγμή, κανείς όμως δεν ξέρει τι μπορεί να γίνει σε μερικές εβδομάδες.

Ευχαριστώ
 
Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Μια φωτογραφική της ίδιας μάρκας που έχω στα 3 χρόνια παρουσίασε πρόβλημα. Την πήγα στο service και σε μία ώρα την είχαν επισκευάσει δωρεάν. Σαφώς η οθόνη δεν είναι το ίδιο αλλά αφού έχεις εγγύηση λογικά θα στην φτιάξουν.
 
Ευκαιρία να πετάξεις αυτή την πατάτα που έχεις για τηλεόραση και να πάρεις μία κανονική...... :Banane0::Banane0::Banane0:


Εννοείται plasma και 50άρα..... :p
 
Ευκαιρία να πετάξεις αυτή την πατάτα που έχεις για τηλεόραση και να πάρεις μία κανονική...... :Banane0::Banane0::Banane0:


Εννοείται plasma και 50άρα..... :p

Να συμφωνήσω μαζί σου αλλά φοβάμαι ότι θα μου χαλάσει το κάρμα. Και εξηγούμαι...

Έχω παρακολουθήσει από αυτήν την τηλεόραση τον Ολυμπιακό να παίρνει:

Πρωταθλήματα Ποδοσφαίρου: 2009, 2011, 2012 (3)
Κύπελλα Ποδοσφαίρου: 2009 (1)
Κύπελλα Μπάσκετ: 2010, 2011 (2)
Πρωταθλήματα βόλεϊ: 2009, 2010, 2011 (3)
Κύπελλα βόλεϊ: 2009, 2011 (2)
Σύνολο 3+1+2+3+2 = 11

Την πλήρωσα 888 ευρώ.

Όλο μαζί 11888. Τυχαίο; Δε νομίζω...
 
Ήρθαν και την παρέλαβαν από το σέρβις αφού διαπιστώθηκε το πρόβλημα από τους ίδιους, το οποίο μάλιστα φαίνεται ότι χειροτέρεψε αφού εμφανίστηκε και στην κάτω πλευρά του πάνελ.
 
ΕΠΟΣ! Αντικατάσταση με καινούργια συσκευή με την υποχρέωση να πάω την παλιά στο MediaMarkt από το οποίο την αγόρασα...
Ευχαριστημένος μπορώ να πω μέχρι στιγμής, αρκεί να δω τι συμπεριφοράς θα τύχω στο κατάστημα - και τι μοντέλου TV
 
Έχω παρακολουθήσει από αυτήν την τηλεόραση τον Ολυμπιακό να παίρνει:

Πρωταθλήματα Ποδοσφαίρου: 2009, 2011, 2012 (3)
Κύπελλα Ποδοσφαίρου: 2009 (1)
Κύπελλα Μπάσκετ: 2010, 2011 (2)
Πρωταθλήματα βόλεϊ: 2009, 2010, 2011 (3)
Κύπελλα βόλεϊ: 2009, 2011 (2)
Σύνολο 3+1+2+3+2 = 11

Την πλήρωσα 888 ευρώ.

Όλο μαζί 11888. Τυχαίο; Δε νομίζω...

Πως να μην καεί η τηλεόραση με αυτα που έδειχνε? Λογικό είναι.:BDGBGDB55:
 
Την παρέλαβα από το service της Sony στην Λεωφόρο Ηρακλείου και την μετέφερα με τα σχετικά έγγραφα και παρελκόμενα στο service του MediaMarkt στο Μαρούσι. Εκεί μου έγινε πιστωτικό το ποσό των 888 ευρώ που έδωσα για να την αγοράσω πριν 3,5+ χρόνια!
Ανέβηκα πάνω και έψαχνα για Panasonic Plasma με ενημέρωσαν ότι δεν ξαναφέρνουν λόγω διακοπής συνεργασίας. Πήρα μια ολοκαίνουργια Samsung 51D6900 που ήταν σε προσφορά στα 849 ευρώ αφού ενημερώθηκα από τον ευγενέστατο υπάλληλο ότι θα παραλάβουν τον αντικαταστάτη της σε ένα μήνα περίπου, δεν μπορούσα να περιμένω. Μαζί πήρα και μια επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια με 120 ευρώ και τελικά έβαλα από την τσέπη μου 81 ευρώ. Η τηλεόραση είναι καταπληκτικών δυνατοτήτων, είναι smart TV και έχει Wifi και δορυφορικό δέκτη!!!
Τώρα την στρώνω!
Α! Μου έκαναν δώρο και δύο ζευγάρια γυαλιά 3D γιατί δεν είχε μέσα!
 
Τελικά η εγγύηση των 4 χρόνων εκείνης της περιόδου της σόνυ, χρειάστηκε σε πολλούς. Μακάρι να την επαναλάβει και φέτος...
 
Δεν ήταν της Sony η εγγύηση στην προκειμένη περίπτωση, αλλά απ' το κατάστημα (Media Markt). Τριετής επέκταση της εγγύησης (πέραν των 2 ετών που έδινε η Sony) με επιπλέον χρέωση, αν δεν κάνω λάθος, 150 ευρώ.
 
Δεν ήταν αγορασμένη την περίοδο με τα 4 χρόνια; Τότε δεν ήταν αυτή η περίοδος; (Ιούλιος/Αύγουστος του 2008; )
 
Ναι, όντως τον Ιούλιο του 2008 ήταν αγορασμένη. Ας μας πει ο Νίκος για την εγγύηση, μήπως κάνω κι εγώ λάθος..... :chinscratch:
 
Θεωρητικά ήταν της Sony, πρακτικά εγώ εξυπηρετήθηκα από τα MediaMarkt κατ' εντολή του Sony Service Centre της Λεωφόρου Ηρακλείου.
Από 1/4/2008 η Sony στις τηλεοράσεις ξεκίνησε να δίνει 2 έτη εγγύηση αντί ενός. Η τηλεόραση αγοράστηκε στις 18/7/2008 και η προσφορά αφορούσε όλες τις τηλεοράσεις bravia άνω των 40 ιντσών που αγοράστηκαν την περίοδο από 2 Μαίου εώς 31 Αυγούστου 2008.
Και εγώ αναρωτήθηκα γιατί πρέπει να με εξυπηρετήσει το MediaMarkt και γι αυτό σε ερώτησή μου ο υπάλληλος του service με ενημέρωσε ότι γίνεται για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών αφού η επισκευή θα καθυστερούσε πάρα πολύ, πράγμα που δεν πιστεύω με βάση αυτά που διαβάζω στο φόρουμ σε μέλη που έπαθαν βλάβη στο πάνελ εντός εγγύησης.